Nou mij raakte het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ook.. vond haar eigenlijk wel mooi huilen.. Nouja, niet mooi want da's niemand als ie huilt, maar het raakte me best.
Hedwigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
wat een slechte imitatie hedwig is die wiet
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren. Wel mooie burn toen Jack binnenkwamquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef James1988 het volgende:
Wat een kutjoch is die nepWiet. Ik mag d'r nu al niet
nou ja, het wordt haar gewoon teveel en dan krijgen degenen die haar t meest dierbaar zijn er van langs.quote:
Ja behoorlijk ja... hoe lang kent ze 'Noud Huisgenoot' (die grap kennen we nou wel, schrijvers) al? 2 dagen?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren.
Mjah tuurlijk, maar ze vergeet voor het gemak maar ff wat er allemaal is gebeurd in het sanatorium.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ja, het wordt haar gewoon teveel en dan krijgen degenen die haar t meest dierbaar zijn er van langs.
Dat dus iddquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef James1988 het volgende:
Wat een kutjoch is die nepWiet. Ik mag d'r nu al niet
En vooral dit!!.. Weg ermee..quote:
Vond de opmerking van Lorena tegen Ronja gisteravond ook briljant. Grow up!quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:15 schreef BettyR het volgende:
Ronja is ronduit vervelend geworden. Tegenwoordig skip ik alle scenes met haar op RTL gemist, blegh.
Wiet hadden ze ook wel mogen houden.
ja vond ik ook en dan dat domme gezicht erbijquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vond de opmerking van Lorena tegen Ronja gisteravond ook briljant. Grow up!
Ja, vond ik ook wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ook.. vond haar eigenlijk wel mooi huilen.. Nouja, niet mooi want da's niemand als ie huilt, maar het raakte me best.
precies. Dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
wat een slechte imitatie hedwig is die wiet
Wheheheh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Dizer het volgende:
BarbaraIk ga haar zo erg missen
![]()
![]()
Ik vind het echt niet kunnen dat juist zij gaat vertrekken
Ik maak geen grapje. Ik meen het. Vraag maar aan Heer_van_Bartolhovenquote:
Ja, dat was al wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje. Ik meen het. Vraag maar aan Heer_van_Bartolhoven
Deze Wiet is gewoon een totaal ander kind in alle opzichtenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja... hoe lang kent ze 'Noud Huisgenoot' (die grap kennen we nou wel, schrijvers) al? 2 dagen?
Die zat toch in de verpleging? Ik zag haar zeker niet als 15-jarige. But what else is new bij GTST.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niks tegen Wiet heeft, overigens die eerdere Wiet moest toen volgens mijn 15 voorstellen en geen 20. Die vond ik overigens veel irritanter.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wiet.xml
Ze zat niet in de verpleging, ze was echt nog wel een kind die bovendien niet helemaal 100% was in haar bovenkamer en had ook continue zorg nodig van Sjors en ging uiteindelijk naar zo een instelling toe. Sjors speelde toen zelf net iemand van 20, dus het lijkt me niet dat Wiet even oud was..quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zat toch in de verpleging? Ik zag haar zeker niet als 15-jarige. But what else is new bij GTST.
nou denk niet dat ze dat vergeten. Dat is juist dat haar zo gek in de harses maakt maar ze wil er alleen niet voor uitkomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef verleiding het volgende:
[..]
Mjah tuurlijk, maar ze vergeet voor het gemak maar ff wat er allemaal is gebeurd in het sanatorium.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud ze toen was, heb me daar toen niet zo mee beziggehouden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze zat niet in de verpleging, ze was echt nog wel een kind die bovendien niet helemaal 100% was in haar bovenkamer en had ook continue zorg nodig van Sjors en ging uiteindelijk naar zo een instelling toe. Sjors speelde toen zelf net iemand van 20, dus het lijkt me niet dat Wiet even oud was..
Ik dacht even dat dat kwam omdat ze baalde van de scheiding van haar moeder en dat moeders paps geen kans meer wilde geven, maar ik denk dat het sanatorium wel de oorzaak zou kunnen zijn, want dat ik nog niet uitgemolken en zij ging ondanks haar schuldgevoel naar Paul in het hele gebeuren, toch redelijk snel weer aan het werk alsof er niet veel aan de hand was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou denk niet dat ze dat vergeten. Dat is juist dat haar zo gek in de harses maakt maar ze wil er alleen niet voor uitkomen.
Was wel even lief ja, zo achter het buro, maar ik mag ze geen van beiden niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ik vond Danny en Maxime trouwens lief samen
Shirt van Danny weer uit en schilderen maar!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Dat dus. Ik vind Danny alleen nog steeds geen partij voor Maximequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was wel even lief ja, zo achter het buro, maar ik mag ze geen van beiden niet.
Zo gisteren vond ik ze stiekem ook wel leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Was wmb (op Barbara naquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ik vond het vies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ja dat was wel erg snel!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren. Wel mooie burn toen Jack binnenkwam
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niks tegen Wiet heeft, overigens die eerdere Wiet moest toen volgens mijn 15 voorstellen en geen 20. Die vond ik overigens veel irritanter.
Dat heb ik geweigerd te kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Janine:'Over een paar uur zit je in het vliegtuig.'
Als Barbara maar niet langer blijft door die aswolk dan.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Zoiets is weggelegd voor echt geliefde personages zoals Meneer Harmsen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ondanks dat ik Barbera een irritante zeiksnol vind, vind ik wel dat ze wat hadden mogen laten zien van eerdere momenten in de serie, zoals ze bij zoveel anderen wel hebben gedaan. Barbera is in het begin een sterke personage geweest, ze heeft er meer dan 10 jaar ingezeten. Ik vind dat ze haar best wat meer aandacht hadden mogen geven, wat betreft oude herinneringen uit de serie.
Ja, Barbera is niet een van de geliefde personages. Ver weg van zelfs. Maar omdat ze er zolang inzat, vind ik toch wel dat het erbij hoort. Bij ieder afscheid, van iedere personage die er voor een lange tijd in heeft gezeten, worden dat soort scene's gemaakt. Omdat Barbera uitgekotst wordt door iedereen, verdient zij dat niet? Vind het voor de actrice nogal sneu. De personage die ze had was kut, maar vind dit gewoon.. stomquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoiets is weggelegd voor echt geliefde personages zoals Meneer Harmsen.
Hahahaha ja dat viel me ook al op ja, ineens stijl haarquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef sherezade het volgende:
wat een crap aflevering, overduidelijk dat die scene bij het afscheid van barbara al veel eerder is opgenomen en op een ander tijdstip.
Charlie die met een heel ander kapsel die buiten in de sneeuw afscheid neemt van barbara en vervolgens weer met haar gekrulde kapsel binnen in de rozenboom staat feest te vieren....
![]()
![]()
Mee eens. Maar ik denk dat dan de andere dingen in de aflevering in het gedrang waren gekomen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind dat ze haar best wat meer aandacht hadden mogen geven, wat betreft oude herinneringen uit de serie.
Vond dat inderdaad ook behoorlijk slecht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik denk dat dan de andere dingen in de aflevering in het gedrang waren gekomen...
Ik vond het einde trouwens wel stom. Niemand heeft door dat het Isabella is, zelfs Ludo niet terwijl ze hem recht aankijkt, maar op het moment dat haar hoed afvalt heeft iedereen haar ineens door.
nah ik ook. ik heb er ook niks tegen. nog niet. maar ze moeten het personage niet zo gaan verneuken zoals ze bij Ronja bijv. hebben gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik was niet thuis, maar heb de aflevering ergens anders gezien en ben nu pas thuis, ik vond het geen spectaculaire aflevering overigens, het afscheid van het huis dat ze van Jef gepikt had deed me al meer:quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef Frey het volgende:
Bartolhoven en Hogendoorn zullen inmiddels wel al ver heen zijn.
Janine haar kop was fantastisch, echt zo van wtf?!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef Frey het volgende:
Ik vond die kop van Janine geweldig toen Ludo zei dat ze er mooi uitzag.
Hoezo nieuwe Hannie? Da's toch de oude Hannie, maar dan echt 'oud' gewordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.
De champagne is al op. Weg met dat monster uit Meerdijk. Wat een triest en ongeïnspireerd einde. Alsof de schrijvers Barbara zelf meer dan zat waren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef Frey het volgende:
Bartolhoven en Hogendoorn zullen inmiddels wel al ver heen zijn.
Ach, waarschijnlijk staat ze nu nog op schiphol te wachten, omdat haar vlucht door die vulkaan is geanulleerd, en laten de schrijvers haar maandag weer terug komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
De champagne is al op. Weg met dat monster uit Meerdijk. Wat een triest en ongeïnspireerd einde. Alsof de schrijvers Barbara zelf meer dan zat waren.
Nu je het zegt, jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef Wittekonijn het volgende:
Shit, wat een slechte aflevering gister.... Barbara's exit was er even "tussengepropt". Zet Charlie, Laura, Jef en Janine neer... doe 5 figuranten een krans om.... en tadaaaaa: een afscheidsfeestje. Zelfs Valentijn was er niet.
Zou kunnen, ik zie het niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe Hannie? Da's toch de oude Hannie, maar dan echt 'oud' geworden
Gelukkig maar, die doet het toch het best.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, het is steeds Sophie Drossaers die Hannie speelt
quote:
Weer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef Perico het volgende:
Die figuranten die steeds zo prominent in beeld waren, vond ik best wel storend...
Zet er dan Laura neer met een nieuwe lederen map! Beter dan dat ze weer es wordt uitgescholden door Charlie omdat ze Amy kwijt is.
Lol, dat overdreven gedoe vond ik persoonlijk juist geen fuk aan,quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef Wittekonijn het volgende:
Shit, wat een slechte aflevering gister.... Barbara's exit was er even "tussengepropt". Zet Charlie, Laura, Jef en Janine neer... doe 5 figuranten een krans om.... en tadaaaaa: een afscheidsfeestje. Zelfs Valentijn was er niet.
Als er vroeger een personage weg ging, was het echt een "moment". Alle andere personages waren er om gedag te zeggen, om herrineringen op te halen, dramatisch afscheid op Schiphol... dat soort dingen. Echt een aflsluiting van een personage. Het is nu zon slappe zooi geworden.
Zelfde als met de terugkeer van Isabella... ze hadden het zoveel spannender, emotioneler, heftiger kunnen maken... maar ze maken het zo slap, amateuristisch, en vooral oninteressant.
Ik vraag me echt af hoe die schrijvers hun diploma MBO-scriptschrijven hebben gehaald!
Och als het daar in April kan sneeuwen dan kunnen ze ook wel door een aswolk heen vliegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Bij GTST was dat ook vaste prik wanneer personages vertrokken of stierven en dat gebeurde al voordat de ONM schrijvers geleerd hadden hun kont af te vegenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Lol, dat overdreven gedoe vond ik persoonlijk juist geen fuk aan,
Hiervoor was vroeger ONM wel, waar secte's en dergelijke de orde van de dag waren
Veelste overdreven gedoe, trek je mij niet mee als kijker
Deden ze inderdaad, maar lijkt me niet dat ze hier niet over gedacht hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij GTST was dat ook vaste prik wanneer personages vertrokken of stierven en dat gebeurde al voordat de ONM schrijvers geleerd hadden hun kont af te vegen
Bij haar boeit het me inderdaad geen fuck dat het zo gaat, bij Anita zou ik het wel stom gevonden hebben, ik was dan ook aangenaam verrast dat die schrijvers er oud beeld-materiaal doorheen gegooid hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Deden ze inderdaad, maar lijkt me niet dat ze hier niet over gedacht hebben
Vind het zelf zeker wel mooi dat ze dit op deze manier doen
quote:En ga er ook eerlijk gezegt vanuit dat ze met een jaartje weer terug is
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ookquote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludoquote:Op zondag 18 april 2010 13:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ook![]()
Maar heb je die egoïstische, allesoverheersende en asociale kant van Barbara nooit gezien, die er maar op los profiteert, liegt, bedriegt, er kronkelredenaties op na houdt, maar zodra een ander dit doet dan kan het niet. Dat is de ware Barbara, in tegenstelling tot Laura (die in haar topjaren veel meer heeft meegemaakt dan Barbara in 10 jaar). Laura had altijd een bepaalde emphatie en was gewoon begaan met haar medemens, zonder er zelf per se beter van te worden.![]()
Jammer dat ze nu niet meer is dan meubilair
Ligt aan de schrijvers, Erik de Vogel is ook wel iemand die een heel veelzijdig persoon kan spelen als ie maar de juiste verhaallijnen aangereikt krijgt. Wat er mis mee is, althans wat ik er mis aan vind, is dat ze overal mee weg kwam en nooit eens op haar plaats werd gezet, terwijl dit bij andere personages steevast wel zo was.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
quote:Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ik heb ook niks gezegd over zijn acteertalent. Het is ook een zeer goede acteur. Maar de rol is zo afgezaagd en totaal niet meer vernieuwend.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik vind Ludo alleen leuk als hij Evil is, als er netzo een evil villian aanwezig is. Zoals Martine Hafkamp ofzo.. dan is het spannend en leukquote:Op zondag 18 april 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de schrijvers na de schildenrijenroof-verhaallijn denken dat Ludo maar 2 dingen kan:
-Failliet gaan![]()
-Iemand kapot maken
Dit laatste heeft sindsdien de meest absurde vormen aangenomen, in het begin had ie nog wat tegenwicht en ging er een heel proces aan vooraf voor hij iemand aanviel.
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ischer.avi_plain.xml![]()
![]()
![]()
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.
Krijg steeds meer het idee dat je het er om doet
Je legt het er een beetje dik bovenop..quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Maar goed... ik hoop echt dat Barbar weer terug komt, of nog veel leuker... Een verhaallijn in Curacao
Met Charlie, Rik, Nina, Noud en Janine
Mijn favo personages momenteel zijn:
Nina
Charlie
Martijn
Irene
Lucas
Lorena
Maxime
Noud
Isabella
De rest suckt echt big time.
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...quote:Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef Liquidist het volgende:
mjah tuurlijk mag je wel je eigen mening uitdragen, het lijkt er in deze laatste posts gewoon een beetje op alsof je het erom doet.
Dat was best een leuk stukje.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Je mag Barbera best geweldig vinden maar moet dat echt tig post achter elkaar ?quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?
Gjeez grow up.
Nee, dat klopt, het was dan ook maar een toevoeging. Ik had geen idee hoe je over Ludo dacht, vandaar de aanvulling mijnerzijds.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik ben het hiermee eens, ik snap niet waarom iedereen zo geïrriteerd op zijn mening reageert, hij vindt van Barbara hetzelfde wat Hogendoorn, Frey en ik van Ludo vinden (vonden eigenlijk) en wat Mike Tuinstra van Frits vindt. Ik ben het dan wel niet met hem eens over Barbara, maar ik vind gewoon dat ie dat hier moet kunnen uiten net zoals de een kan uiten dat ie Nick geweldig vindt en de ander dat ie Martini Hafkamp geweldig vond.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef verleiding het volgende:
Laat iedereen toch lekker posten wat 'ie wil. Stel zeikerds.
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martini Hafkamp
quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 1.06, dat is pas echt grappig![]()
![]()
Hoe stom het ook klinkt, toen haar haar lang was vond ik haar veel toffer. Niet dat dat er iets mee te maken zal hebben, maar toch, als ik zo terugkijk, denk ik: toen was het een heel ander karakter voor mijn gevoel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.
Idd..quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef Frey het volgende:
Ik vond die kop van Janine geweldig toen Ludo zei dat ze er mooi uitzag.
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?
Dat klopt werkelijk voor geen meter.quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.
En jij laat je niet wegjagen door dat gepeupel hier.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
Niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel hoor, zo staat het ook op IMDB.
\quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het niet dezelfde actrice was. Welke seizoenen ze precies zat weet ik niet, op IMDB staan jaartallen,quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.
exactly my thoughtsquote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef James1988 het volgende:
Wat is dat voor hobbezak die Amy aanheeft? En 'de eerste de beste vlucht', wordt lastig.
Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijdquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Pesterig inderdaad, ik kon de aflevering vandaag niet zien en was hem vergeten te programmeren op mijn HDD recorderquote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom kan ik weer eens niet de herhaling kijken op de site ? Zoveelste keer dat hij het niet doet en je hem pas morgen kan kijken
Volgens mij is hij alleen gek op zn dochters. Zijn prinsesjes zijn hetquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijd![]()
Klopt, maar de stelling was of ie wel of niet van kinderen zou houden, dat doet ie dus kennelijk wel, daarnaast kan ie uiteraard nog van volwassenen houden, maar bij deze categorie kan ie ook duidelijk niet van ze houden zeg maarquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina realiseerde zich volgens mij dat ze niet langer het enige prinsesje is, vandaar de schokOok wel komisch dat Nina er ouder uitziet dan Isabella
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scalaquote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Oh jee, krijgen we dit weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef Nina-Sanders het volgende:
..
Ey ! doe eens niet StefanoSanders was origineel dit is gewoon plagiaatquote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scala. Vooral toen die olielamp omviel...
God zeg, wat was ik blij toen ik hoorde dat Isabelle dood was. Blijkt ze weer te leven :S....
Ach, om een heel verhaal te besparen wat me te veel emotie kost:
kijk maar.
[ afbeelding ]
Zo dus, maar dan niet met een platte knoop![]()
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh jee, krijgen we dit weer
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amyquote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer![]()
![]()
OT: Ik word zo moe van Ludo eigenlijkOverdreven gedoe met Amy nu. Nina gaat dit never nooit zomaar accepteren. Het wordt allemaal erg leuk en interessant
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Het is een zeikerdje, dat is zeker, maar het karakter ontwikkeld zich wel wat meer in de sociale richting (althans dat vind ik). Maar wat ze op die leeftijd met Isabella heeft meegemaakt doet haar denk ik meer dan de gedachte dat ze niet Ludo's enige dochter meer is, dit laatste realiseerde ze zich pas halverwege de aflevering trouwens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'- tja, dat soort hysterisch, verwend gedrag zorgt er bij mij voor dat ik alle sympathie voor zo'n karakter verlies.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amy
Maar vind je het dan niet hartstikke leuk dat ze een capuccino een "capuchon" noemt en in plaats van zoenen "interfacen" zegt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw.
Ik denk dat die problemen (jaloezie omdat ze niet meer het enige prinsesje is) wel de kop op steken zodra ze het andere probleem (wat ze met Isabella heeft meegemaakt) wat meer onder controle heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat ze op die leeftijd met Isabella heeft meegemaakt doet haar denk ik meer dan de gedachte dat ze niet Ludo's enige dochter meer is, dit laatste realiseerde ze zich pas halverwege de aflevering trouwens.
en...?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:33 schreef J_TM het volgende:
*Isabella probeert uit te leggen dat Ludo niet te vertrouwen is maar Amy luistert niet; zij wil koste wat kost naar haar vader.
*Ludo voert inderdaad wat in zijn schild; nu hij de waarheid weet wil hij zich over Amy ontfermen omdat ze bij Isabella gevaar loopt.
*Isabella wil met Amy naar het buitenland vluchten maar Charlie brengt haar op andere gedachten; tenslotte weet iedereen nu dat zij Kate Kamplensky is.
*Ingelicht door Lucas gaat Nina de confrontatie aan met die verrader van een Charlie; als ze omkijkt ziet ze de vrouw die haar leven heeft verwoest.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet hartstikke leuk dat ze een capuccino een "capuchon" noemt en in plaats van zoenen "interfacen" zegt?
Daarvoor moet je haar van de makers heel bijzonder vinden. Maarja, na de 296e close up van een gekwelde prinses in doodsangst, heeft iedereen denk ik schoon genoeg van haar.
Ik zou het waarderen als Isabella keihard BOE riep, vanavond...
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Perico het volgende:
Ik zou het waarderen als Isabella keihard BOE riep, vanavond...
Goeie vraag! Hrmm dat zal uit de tijd van Robert en Jef zijn geweest? Of nee, Stanley, huhuhuh.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?
quote:
Sinds wanneer ben jij daar zo een fervent tegenstander van? Enerzijds snap ik het wel hoor, als ze steeds voor een halve dag bij elkaar komen en daarna weer jaren uit elkaar gaan.....hopelijk blijven ze nu een seizoen of 6 bij elkaar, desnoods met ups en downs zoals bij Robert en Laura. Die waren een koppel van seizoen 1 t/m 9 met korte tussenpozen dat ze uit elkaar waren (meestal enkele maanden tot hooguit een half jaar) en allerlei affaires van dien.quote:
Ja ik word moe van dat steeds in herhaling vallen, dat wordt echt irritant vind ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar zo een fervent tegenstander van? Enerzijds snap ik het wel hoor, als ze steeds voor een halve dag bij elkaar komen en daarna weer jaren uit elkaar gaan.....hopelijk blijven ze nu een seizoen of 6 bij elkaar, desnoods met ups en downs zoals bij Robert en Laura. Die waren een koppel van seizoen 1 t/m 9 met korte tussenpozen dat ze uit elkaar waren (meestal enkele maanden tot hooguit een half jaar) en allerlei affaires van dien.
Destiny. Heeft wel iets.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik word moe van dat steeds in herhaling vallen, dat wordt echt irritant vind ik.
Jack gaat wraak nemen op Ludoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien maar ik snap de anti Nina hype wel een beetje.
Iemand die hier de boot en daar de slachtoffers van noemde sloeg de spijker op zijn kop. Nina doet moeilijk over Isabella maar de personen die daar op die boot zaten waren wel snel over heel het drama heen. Nina is dan ook een personage dat de schrijvers heel erg aan haar kant heeft en ja op de lange termijn wordt dat gewoon vervelend. De spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
En als ik die spoilers moet geloven komt er ook een heel onverwachts koppel aanzetten Isabella is er in elk een van hilarisch dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op dan met die spoilersquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
e spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
En als ik die spoilers moet geloven komt er ook een heel onverwachts koppel aanzetten Isabella is er in elk een van hilarisch dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook echt te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef Maartel het volgende:
Is Ludo vergeten dat hij zelf ook zijn dood gefaked heeft?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef GSMboy het volgende:
Vooruit:Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ludo is even vergeten dat Janine ook een beetje had gelogen dat hun (nou ja, toen nog wel, later bleek ie van Stefano) kind dood was?Ik kan hem geen ongelijk geven, trouwens.
'Ik heb een zusje, ik heb altijd al een zusje willen hebben'- leuk bij mijn pony en handtasje
Die personages op de boot waren wel allen volwassenen die elk veel erge dingen in hun leven mee hadden meegemaakt (Robert: drank-drugs-gestorven kinderen; Bing-gevangenis; Sjors-verkrachting) en/of geheimen met zich meedroegen(Barbara: Valerie-Charlie, Jonas-Lucas, abortus gedwongen door David) en daar weer mee konden omgaan, Nina was toen slechts een onschuldig kind van rond de 10.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien maar ik snap de anti Nina hype wel een beetje.
Iemand die hier de boot en daar de slachtoffers van noemde sloeg de spijker op zijn kop. Nina doet moeilijk over Isabella maar de personen die daar op die boot zaten waren wel snel over heel het drama heen. Nina is dan ook een personage dat de schrijvers heel erg aan haar kant heeft en ja op de lange termijn wordt dat gewoon vervelend. De spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
quote:Op woensdag 21 april 2010 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die personages op de boot waren wel allen volwassenen die elk veel erge dingen in hun leven mee hadden meegemaakt (Robert: drank-drugs-gestorven kinderen; Bing-gevangenis; Sjors-verkrachting) en/of geheimen met zich meedroegen(Barbara: Valerie-Charlie, Jonas-Lucas, abortus gedwongen door David) en daar weer mee konden omgaan, Nina was toen slechts een onschuldig kind van rond de 10.
Ik kan overigens niet wachten tot Isabella weer optieft nu haar geheim uitgekomen is, Amy/Roos mag blijven wat mij betreft, dat gun ik Ludo wel![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Helemaal niks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat ze van de familie Huygens alleen Dex goed benut hebben, daarna Irene ook nog wel, maar Martijn was een beetje een 'achter-de-feiten-aanloper' en kreeg uiteindelijk die stupide verhaallijn met Barbara. Bij Ronja hebben ze de plank echt volledig misgeslagen, wat heeft ze nou uitgespookt sinds ze in Meerdijk is?
Hoi Noud Huisgenootquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?
Charlie doet daar bijna niks meer, maar die doet wel veel andere dingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
HeyRonja werkt hard in de salon van Charlie. Harder dan Charlie
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbaraquote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
heeft Charlie veeeuuuul te lang onder de zonnebank gelegen ofzo??
sjezus ze lijkt er wel 1 uit Jersey Shore
ja echt he..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbara.
Komt volgens mij ook omdat ze wat blonder is, dan lijkt dat nog erger.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbara.
... en dat papa dacht dat je dood was.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heel goed Isabella, leg dr dan ook direct even uit wat jezelf allemaal hebt uitgespookt met o.a. andere Nina, maar ook met anderen
Ze wilde weten waar ze haar laarzen vandaan hadquote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ff gemist wat Ronja nu bij Isabella ineens moest?
Ja, ik geloof dat het in de sterren staat. Misschien komt ze zo van haar paniekaanvallen af.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ieuw gaan Ronja en Victoria lesbienitieten.
Dat was vast een geintje.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef Syb.ren het volgende:
Wat slecht: 'Hoe oud ben je?' ''Ergens in de 20''...
Zolang Ludo er in zit, vind ik het prima. Heeft potentie, deze Ludo. What a guy!!!!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Frey het volgende:
Morgen helaas geen Amy, dus weer een gaapaflevering.
Die zit er dus ook niet in morgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zolang Ludo er in zit, vind ik het prima. Heeft potentie, deze Ludo. What a guy!!!!!!!
Ow.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Die zit er dus ook niet in morgen.![]()
Maar je kunt wel genieten van Wiet, Sjors, Bing en Danny.![]()
Vrijdag dan maar weer.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef Syb.ren het volgende:
Wat slecht: 'Hoe oud ben je?' ''Ergens in de 20''...
Kan je toch verwachten met Isabella?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ieuw gaan Ronja en Victoria lesbienitieten.
29,5quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, wat is Ludo lief, dat hij de schuld op zich neemt... ik zou keihard gezegd hebben dat het mama's schuld was... maar ik ben ook niet tactisch
Amy is volgens mij een echte Sanders.... niet dat huilebalkerige en zeikerige van Nina, wel het stoere en sluwe... me like![]()
Ergens in de twintig... tja, heel handig opgelost
En half Meerdijk met een minderjarig kind heeft gen##ktquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef James1988 het volgende:
In de serie is ze geboren in november 1982, waardoor ze daar nu 27 zou moeten zijn.
Meerderjarig word je pas op je achttiende. Maar als ze een dochter van tien heeft, heeft Ludo haar dus op haar zestiende zwanger gemaakt. En da's minder netjes. Maar niet zo erg als Janine die het met een twaalfjarige heeft gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
Isabella was dan 17 toen ze in de serie kwam, dus niet minderjarig.. en de leeftijd van haar ouders weten we verder niet..toch?
Dat klopt helemaal, maar in het geval van Laura en Janine is het nog een beetje geloofwaardig, hier valt het wel zo op, da's eigenlijk niet leuk meer. Het is wachten tot Nina bevalt van haar eigen grootvader. Of zoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals soap en leeftijden zijn gewoon:
Ja, tis echt horribel nu... ze ziet er niet uit. Misschien is zij in haar eentje wel verantwoordelijk voor het verdwijnen van de familie Huygens. Ronja's teloorgang is echt vreselijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
Grrrr, Ronja met haar hysterische gedoe.Ze ziet er nu trouwens ook verschrikkelijk uit.
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, tis echt horribel nu... ze ziet er niet uit. Misschien is zij in haar eentje wel verantwoordelijk voor het verdwijnen van de familie Huygens. Ronja's teloorgang is echt vreselijk.
En zoals ik het begreep was het Irene die heeft aangegeven eruit te willen en dan meteen maar de hele familie omdat die toch al in de planning stond eruit te gaan. Alleen door Irene iets sneller.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.
Nevermind.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.
Ik vind Wiet ook wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb me niet eens zo aan Wiet gestoord, maar nogmaals die vind ik (volgens mij als enige) wel grappig. Ik heb me vooral gestoord aan Irene en een beetje aan Martijn. Een echte vent zegt gewoon duidelijk 'make up you're fucking mind, of je kiest voor alleen zijn of voor mij', ik zou het alleen nu willen weten en anders hak ik de knoop door en hoeft het voor mij niet meer!' Moet je opletten hoe snel ze omslaat
![]()
Loopt maar achter haar, vernederd zichzelf voortduren door maar te smeken en er straalt ook totaal geen warmte, genegenheid en symphatie van Irene uit, zelf Stefanie Stenders-Kreeft had nog meer charme en warmte en in die tijd vond men haar de koelste kikker van Meerdijk. En Martijn, transplanteer eens een ruggegraat in dat lichaam van je
Precies, dit bedoel ik dus met de treurigheid van Irene, ze zijn formeel nog getrouwd dus het is zijn huis even goed. En Martijn is treurig omdat ie er mee akkoord gaat, man man wat mis ik de schreeuwpartijen tussen Robert en Laura uit seizoen 1 over dit onderwerp:quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Martijn mag de ruimte huren? Ze zijn toch nog getrouwd? Dus het is toch hun huis![]()
Spangas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:53 schreef ThunderBitch het volgende:
GTST wordt een programma over bijdehante jongeren die denken dat ze weten hoe de wereld in elkaar zit.
Ik heb juist het idee dat Noud Wiet te leuk vindt om door te hebben dat ze hem gigantisch gebruikt en manipuleertquote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef Sk00p het volgende:
Wiet mag van mij idd wegSowieso wat komt ze doen eigenlijk? Neem het Bing niet kwalijk haar irritant te vinden
Volgensmij vindt Noud haar ook een beetje raar.
quote:
Noud heeft met het naïefste kind aller tijden gehad in GTST. Dus hem kun je dat niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Noud Wiet te leuk vindt om door te hebben dat ze hem gigantisch gebruikt en manipuleert.
Spangas is beter.quote:
Het enige dat ik van de oude Wiet kan herinneren is dat het zo'n brede griet was met kort haar. Beetje Ariel (nichtje van JP) in ONMquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Spangas is beter.
Jezus die Wiet wat een Nina 2 (of Vicky zoals ze was in het begin) zegWaarom moet ze zo'n grote bek hebben? Net als alle jeugd in gtst trouwens
Waarom hebben ze haar niet wat stiller en sluwer gemaakt, past veel beter bij de oude Wiet. Ik vind er zo echt niks meer aan.
En verder waarom doet Irene zo moeilijk over die praktijkruimte? Het is toch ook Martijns huis alsof hij er niet op z'n minst ook wat over te zeggen heeft...
Vicky, waar is ze nu? Australie nog steeds?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Waar ik trouwens even aan moest denken toen ik aan Vicky dacht
Die scene waarin ze in de kou op straat in haar Belle (van bellen met Belle![]()
) jurk moest staan en handtekeningen etc moest uitdelen. Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden en tilde haar op en liep zo in slowmotion weg
![]()
![]()
![]()
!
Ja, hahaha, ik kan me dat ook herinneren, beetje over de top, was dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Die scene waarin ze in de kou op straat in haar Belle (van bellen met Belle![]()
) jurk moest staan en handtekeningen etc moest uitdelen. Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden en tilde haar op en liep zo in slowmotion weg
![]()
![]()
![]()
!
Een beetje? Heb je toen wel goed gekeken? Ongeveer de meest foute scene in de geschiedenis van gtst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hahaha, ik kan me dat ook herinneren, beetje over de top, was dat.
De omstanders begonnen geloof ik nog te klappen ook, die scene is trouwens gejat van de film "An officer and a Gentleman"quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje? Heb je toen wel goed gekeken? Ongeveer de meest foute scene in de geschiedenis van gtst.
Misschien ligt het aan mij en ben ik een droogkloot, maar na dat gelezen te hebben kan ik er niet echt om lachen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Irene H. krijgt tbs voor kindermoord
Arme Martijn
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Irene H. krijgt tbs voor kindermoord
Arme Martijn
Het ging mij ook enkel op de titel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij en ben ik een droogkloot, maar na dat gelezen te hebben kan ik er niet echt om lachen.
Nee okee begrijp ik, ik bedoel er ook niks mee tegen jou maar tegen het bericht, van dit soort berichten word ik meestal niet vrolijkquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Had hij dat maar niet gedaan. Irritant kutkind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik voorspel nu al een lange, eentonige verhaallijn met ludo en isabella, vind er nu al niks meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Iets met geld geloof ik, maar waarom ze zich dan vestigt en al een school voor Amy zoekt??quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het gemist geloof ik maar WAAROM is Isabella in godsnaam teruggekomen naar Meerdijk? Om vervolgens net zo hard weer weg te willen rennen als Ludo weet dat zij en dat kind nog leven?
Dat is ook de reden ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:
Oh ik dacht dat Amy was weggelopen bij Isabella en naar Meerdijk was gekomen om op zoek te gaan naar haar vader. En Isabella er zodoende achteraan kwam.
Vond ik ook dom van hem, ik dacht nu gaat ie eindelijk eens laten zien dat ie niet meer zoals toen is en dat ie veranderd is in positieve zin, maar nee hoor, toch weer die verblinde Ludo van toenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef James1988 het volgende:
"Hier ga je spijt van krijgen"... ja Ludo, zo krijg je Amy en Isabella echt op jouw hand ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |