Ik vind Wiet ook wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb me niet eens zo aan Wiet gestoord, maar nogmaals die vind ik (volgens mij als enige) wel grappig. Ik heb me vooral gestoord aan Irene en een beetje aan Martijn. Een echte vent zegt gewoon duidelijk 'make up you're fucking mind, of je kiest voor alleen zijn of voor mij', ik zou het alleen nu willen weten en anders hak ik de knoop door en hoeft het voor mij niet meer!' Moet je opletten hoe snel ze omslaat
![]()
Loopt maar achter haar, vernederd zichzelf voortduren door maar te smeken en er straalt ook totaal geen warmte, genegenheid en symphatie van Irene uit, zelf Stefanie Stenders-Kreeft had nog meer charme en warmte en in die tijd vond men haar de koelste kikker van Meerdijk. En Martijn, transplanteer eens een ruggegraat in dat lichaam van je
Precies, dit bedoel ik dus met de treurigheid van Irene, ze zijn formeel nog getrouwd dus het is zijn huis even goed. En Martijn is treurig omdat ie er mee akkoord gaat, man man wat mis ik de schreeuwpartijen tussen Robert en Laura uit seizoen 1 over dit onderwerp:quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Martijn mag de ruimte huren? Ze zijn toch nog getrouwd? Dus het is toch hun huis![]()
Spangas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:53 schreef ThunderBitch het volgende:
GTST wordt een programma over bijdehante jongeren die denken dat ze weten hoe de wereld in elkaar zit.
Ik heb juist het idee dat Noud Wiet te leuk vindt om door te hebben dat ze hem gigantisch gebruikt en manipuleertquote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef Sk00p het volgende:
Wiet mag van mij idd wegSowieso wat komt ze doen eigenlijk? Neem het Bing niet kwalijk haar irritant te vinden
Volgensmij vindt Noud haar ook een beetje raar.
quote:
Noud heeft met het naïefste kind aller tijden gehad in GTST. Dus hem kun je dat niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Noud Wiet te leuk vindt om door te hebben dat ze hem gigantisch gebruikt en manipuleert.
Spangas is beter.quote:
Het enige dat ik van de oude Wiet kan herinneren is dat het zo'n brede griet was met kort haar. Beetje Ariel (nichtje van JP) in ONMquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Spangas is beter.
Jezus die Wiet wat een Nina 2 (of Vicky zoals ze was in het begin) zegWaarom moet ze zo'n grote bek hebben? Net als alle jeugd in gtst trouwens
Waarom hebben ze haar niet wat stiller en sluwer gemaakt, past veel beter bij de oude Wiet. Ik vind er zo echt niks meer aan.
En verder waarom doet Irene zo moeilijk over die praktijkruimte? Het is toch ook Martijns huis alsof hij er niet op z'n minst ook wat over te zeggen heeft...
Vicky, waar is ze nu? Australie nog steeds?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Waar ik trouwens even aan moest denken toen ik aan Vicky dacht
Die scene waarin ze in de kou op straat in haar Belle (van bellen met Belle![]()
) jurk moest staan en handtekeningen etc moest uitdelen. Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden en tilde haar op en liep zo in slowmotion weg
![]()
![]()
![]()
!
Ja, hahaha, ik kan me dat ook herinneren, beetje over de top, was dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Waar ik trouwens even aan moest denken toen ik aan Vicky dacht
Die scene waarin ze in de kou op straat in haar Belle (van bellen met Belle![]()
) jurk moest staan en handtekeningen etc moest uitdelen. Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden en tilde haar op en liep zo in slowmotion weg
![]()
![]()
![]()
!
Een beetje? Heb je toen wel goed gekeken? Ongeveer de meest foute scene in de geschiedenis van gtst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hahaha, ik kan me dat ook herinneren, beetje over de top, was dat.
De omstanders begonnen geloof ik nog te klappen ook, die scene is trouwens gejat van de film "An officer and a Gentleman"quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje? Heb je toen wel goed gekeken? Ongeveer de meest foute scene in de geschiedenis van gtst.
Misschien ligt het aan mij en ben ik een droogkloot, maar na dat gelezen te hebben kan ik er niet echt om lachen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Irene H. krijgt tbs voor kindermoord
Arme Martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |