quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ludo is even vergeten dat Janine ook een beetje had gelogen dat hun (nou ja, toen nog wel, later bleek ie van Stefano) kind dood was?Ik kan hem geen ongelijk geven, trouwens.
'Ik heb een zusje, ik heb altijd al een zusje willen hebben'- leuk bij mijn pony en handtasje
Die personages op de boot waren wel allen volwassenen die elk veel erge dingen in hun leven mee hadden meegemaakt (Robert: drank-drugs-gestorven kinderen; Bing-gevangenis; Sjors-verkrachting) en/of geheimen met zich meedroegen(Barbara: Valerie-Charlie, Jonas-Lucas, abortus gedwongen door David) en daar weer mee konden omgaan, Nina was toen slechts een onschuldig kind van rond de 10.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien maar ik snap de anti Nina hype wel een beetje.
Iemand die hier de boot en daar de slachtoffers van noemde sloeg de spijker op zijn kop. Nina doet moeilijk over Isabella maar de personen die daar op die boot zaten waren wel snel over heel het drama heen. Nina is dan ook een personage dat de schrijvers heel erg aan haar kant heeft en ja op de lange termijn wordt dat gewoon vervelend. De spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
En als ik die spoilers moet geloven komt er ook een heel onverwachts koppel aanzetten Isabella is er in elk een van hilarisch dat wel
quote:Op woensdag 21 april 2010 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die personages op de boot waren wel allen volwassenen die elk veel erge dingen in hun leven mee hadden meegemaakt (Robert: drank-drugs-gestorven kinderen; Bing-gevangenis; Sjors-verkrachting) en/of geheimen met zich meedroegen(Barbara: Valerie-Charlie, Jonas-Lucas, abortus gedwongen door David) en daar weer mee konden omgaan, Nina was toen slechts een onschuldig kind van rond de 10.
Ik kan overigens niet wachten tot Isabella weer optieft nu haar geheim uitgekomen is, Amy/Roos mag blijven wat mij betreft, dat gun ik Ludo wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat ze van de familie Huygens alleen Dex goed benut hebben, daarna Irene ook nog wel, maar Martijn was een beetje een 'achter-de-feiten-aanloper' en kreeg uiteindelijk die stupide verhaallijn met Barbara. Bij Ronja hebben ze de plank echt volledig misgeslagen, wat heeft ze nou uitgespookt sinds ze in Meerdijk is?
Hoi Noud Huisgenootquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?
Charlie doet daar bijna niks meer, maar die doet wel veel andere dingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
HeyRonja werkt hard in de salon van Charlie. Harder dan Charlie
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbaraquote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
heeft Charlie veeeuuuul te lang onder de zonnebank gelegen ofzo??
sjezus ze lijkt er wel 1 uit Jersey Shore
ja echt he..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbara.
Komt volgens mij ook omdat ze wat blonder is, dan lijkt dat nog erger.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook al dat ze even snel in Curacao was wezen kijken bij Morris en Barbara.
... en dat papa dacht dat je dood was.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heel goed Isabella, leg dr dan ook direct even uit wat jezelf allemaal hebt uitgespookt met o.a. andere Nina, maar ook met anderen
Ze wilde weten waar ze haar laarzen vandaan hadquote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ff gemist wat Ronja nu bij Isabella ineens moest?
Ja, ik geloof dat het in de sterren staat. Misschien komt ze zo van haar paniekaanvallen af.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ieuw gaan Ronja en Victoria lesbienitieten.
Dat was vast een geintje.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef Syb.ren het volgende:
Wat slecht: 'Hoe oud ben je?' ''Ergens in de 20''...
Zolang Ludo er in zit, vind ik het prima. Heeft potentie, deze Ludo. What a guy!!!!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Frey het volgende:
Morgen helaas geen Amy, dus weer een gaapaflevering.
Die zit er dus ook niet in morgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zolang Ludo er in zit, vind ik het prima. Heeft potentie, deze Ludo. What a guy!!!!!!!
Ow.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Die zit er dus ook niet in morgen.![]()
Maar je kunt wel genieten van Wiet, Sjors, Bing en Danny.![]()
Vrijdag dan maar weer.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef Syb.ren het volgende:
Wat slecht: 'Hoe oud ben je?' ''Ergens in de 20''...
Kan je toch verwachten met Isabella?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef wizarddragon het volgende:
Ieuw gaan Ronja en Victoria lesbienitieten.
29,5quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, wat is Ludo lief, dat hij de schuld op zich neemt... ik zou keihard gezegd hebben dat het mama's schuld was... maar ik ben ook niet tactisch
Amy is volgens mij een echte Sanders.... niet dat huilebalkerige en zeikerige van Nina, wel het stoere en sluwe... me like![]()
Ergens in de twintig... tja, heel handig opgelost
En half Meerdijk met een minderjarig kind heeft gen##ktquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef James1988 het volgende:
In de serie is ze geboren in november 1982, waardoor ze daar nu 27 zou moeten zijn.
Meerderjarig word je pas op je achttiende. Maar als ze een dochter van tien heeft, heeft Ludo haar dus op haar zestiende zwanger gemaakt. En da's minder netjes. Maar niet zo erg als Janine die het met een twaalfjarige heeft gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
Isabella was dan 17 toen ze in de serie kwam, dus niet minderjarig.. en de leeftijd van haar ouders weten we verder niet..toch?
Dat klopt helemaal, maar in het geval van Laura en Janine is het nog een beetje geloofwaardig, hier valt het wel zo op, da's eigenlijk niet leuk meer. Het is wachten tot Nina bevalt van haar eigen grootvader. Of zoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals soap en leeftijden zijn gewoon:
Ja, tis echt horribel nu... ze ziet er niet uit. Misschien is zij in haar eentje wel verantwoordelijk voor het verdwijnen van de familie Huygens. Ronja's teloorgang is echt vreselijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
Grrrr, Ronja met haar hysterische gedoe.Ze ziet er nu trouwens ook verschrikkelijk uit.
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, tis echt horribel nu... ze ziet er niet uit. Misschien is zij in haar eentje wel verantwoordelijk voor het verdwijnen van de familie Huygens. Ronja's teloorgang is echt vreselijk.
En zoals ik het begreep was het Irene die heeft aangegeven eruit te willen en dan meteen maar de hele familie omdat die toch al in de planning stond eruit te gaan. Alleen door Irene iets sneller.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.
Nevermind.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, Ronja zou er sowieso al uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |