Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijdquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Pesterig inderdaad, ik kon de aflevering vandaag niet zien en was hem vergeten te programmeren op mijn HDD recorderquote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom kan ik weer eens niet de herhaling kijken op de site ? Zoveelste keer dat hij het niet doet en je hem pas morgen kan kijken
Volgens mij is hij alleen gek op zn dochters. Zijn prinsesjes zijn hetquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijd![]()
Klopt, maar de stelling was of ie wel of niet van kinderen zou houden, dat doet ie dus kennelijk wel, daarnaast kan ie uiteraard nog van volwassenen houden, maar bij deze categorie kan ie ook duidelijk niet van ze houden zeg maarquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina realiseerde zich volgens mij dat ze niet langer het enige prinsesje is, vandaar de schokOok wel komisch dat Nina er ouder uitziet dan Isabella
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scalaquote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Oh jee, krijgen we dit weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef Nina-Sanders het volgende:
..
Ey ! doe eens niet StefanoSanders was origineel dit is gewoon plagiaatquote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scala. Vooral toen die olielamp omviel...
God zeg, wat was ik blij toen ik hoorde dat Isabelle dood was. Blijkt ze weer te leven :S....
Ach, om een heel verhaal te besparen wat me te veel emotie kost:
kijk maar.
[ afbeelding ]
Zo dus, maar dan niet met een platte knoop![]()
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh jee, krijgen we dit weer
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amyquote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer![]()
![]()
OT: Ik word zo moe van Ludo eigenlijkOverdreven gedoe met Amy nu. Nina gaat dit never nooit zomaar accepteren. Het wordt allemaal erg leuk en interessant
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Het is een zeikerdje, dat is zeker, maar het karakter ontwikkeld zich wel wat meer in de sociale richting (althans dat vind ik). Maar wat ze op die leeftijd met Isabella heeft meegemaakt doet haar denk ik meer dan de gedachte dat ze niet Ludo's enige dochter meer is, dit laatste realiseerde ze zich pas halverwege de aflevering trouwens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'- tja, dat soort hysterisch, verwend gedrag zorgt er bij mij voor dat ik alle sympathie voor zo'n karakter verlies.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amy
Maar vind je het dan niet hartstikke leuk dat ze een capuccino een "capuchon" noemt en in plaats van zoenen "interfacen" zegt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |