quote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martini Hafkamp
quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 1.06, dat is pas echt grappig![]()
![]()
Hoe stom het ook klinkt, toen haar haar lang was vond ik haar veel toffer. Niet dat dat er iets mee te maken zal hebben, maar toch, als ik zo terugkijk, denk ik: toen was het een heel ander karakter voor mijn gevoel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.
Idd..quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef Frey het volgende:
Ik vond die kop van Janine geweldig toen Ludo zei dat ze er mooi uitzag.
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?
Dat klopt werkelijk voor geen meter.quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.
En jij laat je niet wegjagen door dat gepeupel hier.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
Niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel hoor, zo staat het ook op IMDB.
\quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het niet dezelfde actrice was. Welke seizoenen ze precies zat weet ik niet, op IMDB staan jaartallen,quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.
exactly my thoughtsquote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef James1988 het volgende:
Wat is dat voor hobbezak die Amy aanheeft? En 'de eerste de beste vlucht', wordt lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |