Nou mij raakte het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ook.. vond haar eigenlijk wel mooi huilen.. Nouja, niet mooi want da's niemand als ie huilt, maar het raakte me best.
Hedwigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
wat een slechte imitatie hedwig is die wiet
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren. Wel mooie burn toen Jack binnenkwamquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef James1988 het volgende:
Wat een kutjoch is die nepWiet. Ik mag d'r nu al niet
nou ja, het wordt haar gewoon teveel en dan krijgen degenen die haar t meest dierbaar zijn er van langs.quote:
Ja behoorlijk ja... hoe lang kent ze 'Noud Huisgenoot' (die grap kennen we nou wel, schrijvers) al? 2 dagen?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren.
Mjah tuurlijk, maar ze vergeet voor het gemak maar ff wat er allemaal is gebeurd in het sanatorium.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ja, het wordt haar gewoon teveel en dan krijgen degenen die haar t meest dierbaar zijn er van langs.
Dat dus iddquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef James1988 het volgende:
Wat een kutjoch is die nepWiet. Ik mag d'r nu al niet
En vooral dit!!.. Weg ermee..quote:
Vond de opmerking van Lorena tegen Ronja gisteravond ook briljant. Grow up!quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:15 schreef BettyR het volgende:
Ronja is ronduit vervelend geworden. Tegenwoordig skip ik alle scenes met haar op RTL gemist, blegh.
Wiet hadden ze ook wel mogen houden.
ja vond ik ook en dan dat domme gezicht erbijquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vond de opmerking van Lorena tegen Ronja gisteravond ook briljant. Grow up!
Ja, vond ik ook wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ook.. vond haar eigenlijk wel mooi huilen.. Nouja, niet mooi want da's niemand als ie huilt, maar het raakte me best.
precies. Dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
wat een slechte imitatie hedwig is die wiet
Wheheheh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Dizer het volgende:
BarbaraIk ga haar zo erg missen
![]()
![]()
Ik vind het echt niet kunnen dat juist zij gaat vertrekken
Ik maak geen grapje. Ik meen het. Vraag maar aan Heer_van_Bartolhovenquote:
Ja, dat was al wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje. Ik meen het. Vraag maar aan Heer_van_Bartolhoven
Deze Wiet is gewoon een totaal ander kind in alle opzichtenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja... hoe lang kent ze 'Noud Huisgenoot' (die grap kennen we nou wel, schrijvers) al? 2 dagen?
Die zat toch in de verpleging? Ik zag haar zeker niet als 15-jarige. But what else is new bij GTST.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niks tegen Wiet heeft, overigens die eerdere Wiet moest toen volgens mijn 15 voorstellen en geen 20. Die vond ik overigens veel irritanter.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wiet.xml
Ze zat niet in de verpleging, ze was echt nog wel een kind die bovendien niet helemaal 100% was in haar bovenkamer en had ook continue zorg nodig van Sjors en ging uiteindelijk naar zo een instelling toe. Sjors speelde toen zelf net iemand van 20, dus het lijkt me niet dat Wiet even oud was..quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zat toch in de verpleging? Ik zag haar zeker niet als 15-jarige. But what else is new bij GTST.
nou denk niet dat ze dat vergeten. Dat is juist dat haar zo gek in de harses maakt maar ze wil er alleen niet voor uitkomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef verleiding het volgende:
[..]
Mjah tuurlijk, maar ze vergeet voor het gemak maar ff wat er allemaal is gebeurd in het sanatorium.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud ze toen was, heb me daar toen niet zo mee beziggehouden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze zat niet in de verpleging, ze was echt nog wel een kind die bovendien niet helemaal 100% was in haar bovenkamer en had ook continue zorg nodig van Sjors en ging uiteindelijk naar zo een instelling toe. Sjors speelde toen zelf net iemand van 20, dus het lijkt me niet dat Wiet even oud was..
Ik dacht even dat dat kwam omdat ze baalde van de scheiding van haar moeder en dat moeders paps geen kans meer wilde geven, maar ik denk dat het sanatorium wel de oorzaak zou kunnen zijn, want dat ik nog niet uitgemolken en zij ging ondanks haar schuldgevoel naar Paul in het hele gebeuren, toch redelijk snel weer aan het werk alsof er niet veel aan de hand was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou denk niet dat ze dat vergeten. Dat is juist dat haar zo gek in de harses maakt maar ze wil er alleen niet voor uitkomen.
Was wel even lief ja, zo achter het buro, maar ik mag ze geen van beiden niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ik vond Danny en Maxime trouwens lief samen
Shirt van Danny weer uit en schilderen maar!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Dat dus. Ik vind Danny alleen nog steeds geen partij voor Maximequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was wel even lief ja, zo achter het buro, maar ik mag ze geen van beiden niet.
Zo gisteren vond ik ze stiekem ook wel leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Was wmb (op Barbara naquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ik vond het vies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Ja dat was wel erg snel!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze ging ook wel heel snel en makkelijk uit de kleren. Wel mooie burn toen Jack binnenkwam
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niks tegen Wiet heeft, overigens die eerdere Wiet moest toen volgens mijn 15 voorstellen en geen 20. Die vond ik overigens veel irritanter.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wiet.xml
Dat heb ik geweigerd te kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |