quote:Op maandag 12 april 2010 20:24 schreef Maartel het volgende:
Hoe lang zal t duren voor Noud een keer tegen iemand zegt dat ie zin heeft in wiet, en Wiet dat verkeerd opvat?
te oud??? Hoezo , te oud??? Is laura dan zo jong? En jef?? Ludo en janine zijn evenoud - al dan niet ouder!! Moet 't dan een tienerserie worden ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ooooh ja, ze gaan dat gezin Huijgens eruit schrijven omdat ze 'te oud' waren.
Ik begrijp opeens waarom ze Wiet dan ook jonger hebben gemaakt ipv ouder...![]()
Dat is al bekendquote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huygens_uit_GTST.xml
Maar het gaat ook zo hard tegenwoordig, voor je het weet zijn ze groot, dus waarom zou je je aan ze hechtenquote:Op maandag 12 april 2010 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat undercovergedoe van Isabella echt lachwekkend.
Ze acteert ook niet goed vind ik. Ze acteert niet zodanid dat ik denk dat haar kind hem gepeerd heeft, en dat de ook nog bang is dat Ludo haar afpakt. natuurlijk kun je een stoicijns type zijn, maar bij Isabella voel ik helemaal geen angst om haar kind te verliezen. Ze heeft het veel te druk met het spelen van Charly's Angels.
Dat doen ze ook.quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Misschien dat die fragmenten je wat opvrolijken.
i know, dat was mijn reactie op de post erboven. quote vergessen.quote:
Dat kan ik me zelfs nog enigszins vaag herinneren. Al vond ik GTST toen maar een rare stomme serie. Mar toen was ik een stuk jongerquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Veel spannender en mooier dan nu. Met volwassenen of oudere 'tieners', zoals Kim en Julian. Niet zo'n zeikerds allemaal, maar wat meer pit. Dit is mijn serie zoals ie moet zijn. Met de geweldigste scene ooit, waar Frits in bad wordt geėlektrocuteerd.
Klopt idd weer geen fluit van,, Ach ja Heeft Noud tenminste wat te doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
Zoals er stond heb ik het er niet specifiek over wat jij vond, maar hoe er in deze reeks op ze gereageerd werd, ten tijde van Kim/Julian/Hedwig bestond er nog geen fok en was internet nog niet bepaald doorgedrongen tot de huiskamers. Op Fos en Florien (en Fay) werd hier ook bijzonder negatief gereageerd tijdens hun entree.quote:Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mijn geheugen kan me bedriegen, maar ik meen me te herinneren dat ik Kim, Julian en zelfs Hedwig vanaf het begin leuk vond![]()
Fos en Florien vond ik ook wel oké, de hele generatie Sylvester/Terra/Gladys etc kon me gestolen worden.
Ja zo goed als toen wordt het nooit meer, dat is wel duidelijk, maar ik vind het nu al een stuk beter toen die Ludo-Maxime vs Martijn lijn in volle gang was.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.![]()
Veel spannender en mooier dan nu. Met volwassenen of oudere 'tieners', zoals Kim en Julian. Niet zo'n zeikerds allemaal, maar wat meer pit. Dit is mijn serie zoals ie moet zijn. Met de geweldigste scene ooit, waar Frits in bad wordt geėlektrocuteerd.
Inderdaad. Ik heb in die maanden gewoon afleveringen overgeslagen en slechts de shorties bekeken. Nu kijk ik gelukkig weer met plezier naar Ludo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo goed als toen wordt het nooit meer, dat is wel duidelijk, maar ik vind het nu al een stuk beter toen die Ludo-Maxime vs Martijn lijn in volle gang was.
Ja, dat klopt ook weer lekker. Wiet is het kind van Hannie en Frits, die dus echt al laaaaang voor bij.v Nina geboren was, en nu veel jonger dan Nina isquote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij is Wiet de enige die Achteruit gaat inleeftijd, ipv fast forward...
Vrijdag, dacht ik..quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
Zo te horen is het weer tijd om te stoppen met kijken. Hoewel...wanneer gaat Bar eindelijk weg?
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:01 schreef Wittekonijn het volgende:
Trouwens Maitre-Paul is er (blijkbaar) uit geschreven!
Ja ik ook! Hij was net toevallig bij RTL Boulevard. Hij vertelde dat hij het "warme bad" GTST erg zal missen, maar zijn hart ligt toch echt bij het theater. Volgens Albert Verlinde heeft hij echter een aanbod uit Hollywood gekregen wat hij niet kon afslaan... wordt vervolgd dus!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.
Gaat dit nog steeds over die klote cakejes ofzo?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jammer, ik begon Maitre-Paul net leuk te vinden. Werd ook steeds beter qua acteren.
Ja, als 'Kate Kapinski' ofzo. Heerlijk...zo'n naam die verzonnen is door het 7 jarige dochtertje van de schrijver.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:03 schreef June. het volgende:
Eeeuh, zag ik nu net in flits tijdens het zappen Victoria Koblenko weer terug in gtst?
Ik ook niet, wat een irritant kutkind. Ik begin Lucas nog leuk te vinden.quote:
Nouja, Nina is een irritant monster, maar als er iemand door een stel mocro's gepaald moet worden, dan geef ik de voorkeur aan Lucas.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef mikerw het volgende:
wanneer wordt nina gepaald door een groep loverboys? Dat hebben we nog niet gehad, kan Dex weer lekker toekijken en Ludo daarna die mocro's pakken. Maar deze realiteit zullen de schrijvers wel niet aandurven.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, als 'Kate Kapinski' ofzo. Heerlijk...zo'n naam die verzonnen is door het 7 jarige dochtertje van de schrijver."Het rijmt zo leuk!"
Een paar maanden terug nog wel, dus vast wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef Markeerstift het volgende:
rijdt Rik eigenlijk nog motor ?
Vrees niet, ze zijn weg blijkbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die klote cakejes ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:33 schreef Frey het volgende:
Zin in vrijdag.
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Maar ik ben het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.quote:
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporterquote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.
Yep, dan is dat gezeur van haar ook afgelopen. Halleluja. Ik vond het even lullig voor haar dat ze met een zelfmoodscene het toneel zou verlaten, maar nu vind ik het ook wel mooi geweest onderhand.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporter![]()
Ik vier vrijdagavond feest (deels omdat het weekend is) en volgende week wordt een feestweek, de eerste week zonder Barbara in gtst sinds 1999
Zin in vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in vrijdag.
Damn, kunnen ze het nog iets spannender omschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die twee gaan interfacenquote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef Apotheose het volgende:
ok. Ik zie in mn glazen bol dat Noud straks bouwt met Wietvermoed ik..
Que? En wie zijn jullie?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och wieweet draait die Wiet nog wel bij in jullie ogen
Dat is toch al een x gebeurd... ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef mikerw het volgende:
wanneer wordt nina gepaald door een groep loverboys? Dat hebben we nog niet gehad, kan Dex weer lekker toekijken en Ludo daarna die mocro's pakken. Maar deze realiteit zullen de schrijvers wel niet aandurven.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door GlowMouse op 14-04-2010 20:52:41 ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:
Tsjong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Met jullie bedoel ik degenen die momenteel niet over Wiet te spreken zijn, lijkt me vrij duidelijk. Met brijdraaien bedoel ik dat de rol misschien wel zodanig veranderd dat ze ook in jullie ogen positiever overkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:What gave it awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik snap bij haar inderdaad niet waar dit nu weer ineens allemaal vandaan komt, misschien is dit inderdaad wel een van haar issues, maar daarom is ze echt niet gaan hyperventilerenquote:
Waar ik vandaan kom is het niet erg normaal om flessen drank in een kroeg te kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
'Mama, mama'.... ik had d'r laten stikken
'Je zit me teveel op de huid'Ga dan verdulleme op jezelf wonen, zoals elke normale volwassene.
edit: Nina is toch vorig jaar 21 geworden? Waarom moet ze dan smeken om een fles drank, die kan ze toch gewoon kopen?
ik had meelij...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef J-net het volgende:
Irene jankt echt verschrikkelijk pffffff.
Verder echt een tussendoor aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |