quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:
Tsjong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Met jullie bedoel ik degenen die momenteel niet over Wiet te spreken zijn, lijkt me vrij duidelijk. Met brijdraaien bedoel ik dat de rol misschien wel zodanig veranderd dat ze ook in jullie ogen positiever overkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef GSMboy het volgende:What gave it awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik snap bij haar inderdaad niet waar dit nu weer ineens allemaal vandaan komt, misschien is dit inderdaad wel een van haar issues, maar daarom is ze echt niet gaan hyperventilerenquote:
Waar ik vandaan kom is het niet erg normaal om flessen drank in een kroeg te kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
'Mama, mama'.... ik had d'r laten stikken
'Je zit me teveel op de huid'Ga dan verdulleme op jezelf wonen, zoals elke normale volwassene.
edit: Nina is toch vorig jaar 21 geworden? Waarom moet ze dan smeken om een fles drank, die kan ze toch gewoon kopen?
ik had meelij...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef J-net het volgende:
Irene jankt echt verschrikkelijk pffffff.
Verder echt een tussendoor aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |