quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Irene H. krijgt tbs voor kindermoord
Arme Martijn
Het ging mij ook enkel op de titel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij en ben ik een droogkloot, maar na dat gelezen te hebben kan ik er niet echt om lachen.
Nee okee begrijp ik, ik bedoel er ook niks mee tegen jou maar tegen het bericht, van dit soort berichten word ik meestal niet vrolijkquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Waar ik trouwens even aan moest denken toen ik aan Vicky dacht
Die scene waarin ze in de kou op straat in haar Belle (van bellen met Belle![]()
) jurk moest staan en handtekeningen etc moest uitdelen. Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden en tilde haar op en liep zo in slowmotion weg
![]()
![]()
![]()
!
Had hij dat maar niet gedaan. Irritant kutkind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef alors het volgende:
Op een gegeven moment kwam Noud haar van de onderkoelingsdood redden
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik voorspel nu al een lange, eentonige verhaallijn met ludo en isabella, vind er nu al niks meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Iets met geld geloof ik, maar waarom ze zich dan vestigt en al een school voor Amy zoekt??quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het gemist geloof ik maar WAAROM is Isabella in godsnaam teruggekomen naar Meerdijk? Om vervolgens net zo hard weer weg te willen rennen als Ludo weet dat zij en dat kind nog leven?
Dat is ook de reden ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:
Oh ik dacht dat Amy was weggelopen bij Isabella en naar Meerdijk was gekomen om op zoek te gaan naar haar vader. En Isabella er zodoende achteraan kwam.
Vond ik ook dom van hem, ik dacht nu gaat ie eindelijk eens laten zien dat ie niet meer zoals toen is en dat ie veranderd is in positieve zin, maar nee hoor, toch weer die verblinde Ludo van toenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef James1988 het volgende:
"Hier ga je spijt van krijgen"... ja Ludo, zo krijg je Amy en Isabella echt op jouw hand ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |