Bij haar boeit het me inderdaad geen fuck dat het zo gaat, bij Anita zou ik het wel stom gevonden hebben, ik was dan ook aangenaam verrast dat die schrijvers er oud beeld-materiaal doorheen gegooid hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Deden ze inderdaad, maar lijkt me niet dat ze hier niet over gedacht hebben
Vind het zelf zeker wel mooi dat ze dit op deze manier doen
quote:En ga er ook eerlijk gezegt vanuit dat ze met een jaartje weer terug is
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ookquote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludoquote:Op zondag 18 april 2010 13:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ook![]()
Maar heb je die egoïstische, allesoverheersende en asociale kant van Barbara nooit gezien, die er maar op los profiteert, liegt, bedriegt, er kronkelredenaties op na houdt, maar zodra een ander dit doet dan kan het niet. Dat is de ware Barbara, in tegenstelling tot Laura (die in haar topjaren veel meer heeft meegemaakt dan Barbara in 10 jaar). Laura had altijd een bepaalde emphatie en was gewoon begaan met haar medemens, zonder er zelf per se beter van te worden.![]()
Jammer dat ze nu niet meer is dan meubilair
Ligt aan de schrijvers, Erik de Vogel is ook wel iemand die een heel veelzijdig persoon kan spelen als ie maar de juiste verhaallijnen aangereikt krijgt. Wat er mis mee is, althans wat ik er mis aan vind, is dat ze overal mee weg kwam en nooit eens op haar plaats werd gezet, terwijl dit bij andere personages steevast wel zo was.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
quote:Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ik heb ook niks gezegd over zijn acteertalent. Het is ook een zeer goede acteur. Maar de rol is zo afgezaagd en totaal niet meer vernieuwend.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik vind Ludo alleen leuk als hij Evil is, als er netzo een evil villian aanwezig is. Zoals Martine Hafkamp ofzo.. dan is het spannend en leukquote:Op zondag 18 april 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de schrijvers na de schildenrijenroof-verhaallijn denken dat Ludo maar 2 dingen kan:
-Failliet gaan![]()
-Iemand kapot maken
Dit laatste heeft sindsdien de meest absurde vormen aangenomen, in het begin had ie nog wat tegenwicht en ging er een heel proces aan vooraf voor hij iemand aanviel.
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ischer.avi_plain.xml![]()
![]()
![]()
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.
Krijg steeds meer het idee dat je het er om doet
Je legt het er een beetje dik bovenop..quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Maar goed... ik hoop echt dat Barbar weer terug komt, of nog veel leuker... Een verhaallijn in Curacao
Met Charlie, Rik, Nina, Noud en Janine
Mijn favo personages momenteel zijn:
Nina
Charlie
Martijn
Irene
Lucas
Lorena
Maxime
Noud
Isabella
De rest suckt echt big time.
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...quote:Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef Liquidist het volgende:
mjah tuurlijk mag je wel je eigen mening uitdragen, het lijkt er in deze laatste posts gewoon een beetje op alsof je het erom doet.
Dat was best een leuk stukje.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Je mag Barbera best geweldig vinden maar moet dat echt tig post achter elkaar ?quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?
Gjeez grow up.
Nee, dat klopt, het was dan ook maar een toevoeging. Ik had geen idee hoe je over Ludo dacht, vandaar de aanvulling mijnerzijds.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik ben het hiermee eens, ik snap niet waarom iedereen zo geïrriteerd op zijn mening reageert, hij vindt van Barbara hetzelfde wat Hogendoorn, Frey en ik van Ludo vinden (vonden eigenlijk) en wat Mike Tuinstra van Frits vindt. Ik ben het dan wel niet met hem eens over Barbara, maar ik vind gewoon dat ie dat hier moet kunnen uiten net zoals de een kan uiten dat ie Nick geweldig vindt en de ander dat ie Martini Hafkamp geweldig vond.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef verleiding het volgende:
Laat iedereen toch lekker posten wat 'ie wil. Stel zeikerds.
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |