Bij haar boeit het me inderdaad geen fuck dat het zo gaat, bij Anita zou ik het wel stom gevonden hebben, ik was dan ook aangenaam verrast dat die schrijvers er oud beeld-materiaal doorheen gegooid hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Deden ze inderdaad, maar lijkt me niet dat ze hier niet over gedacht hebben
Vind het zelf zeker wel mooi dat ze dit op deze manier doen
quote:En ga er ook eerlijk gezegt vanuit dat ze met een jaartje weer terug is
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ookquote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludoquote:Op zondag 18 april 2010 13:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, straks lezen die makers dit en gaan ze het nog doen ook![]()
Maar heb je die egoïstische, allesoverheersende en asociale kant van Barbara nooit gezien, die er maar op los profiteert, liegt, bedriegt, er kronkelredenaties op na houdt, maar zodra een ander dit doet dan kan het niet. Dat is de ware Barbara, in tegenstelling tot Laura (die in haar topjaren veel meer heeft meegemaakt dan Barbara in 10 jaar). Laura had altijd een bepaalde emphatie en was gewoon begaan met haar medemens, zonder er zelf per se beter van te worden.![]()
Jammer dat ze nu niet meer is dan meubilair
Ligt aan de schrijvers, Erik de Vogel is ook wel iemand die een heel veelzijdig persoon kan spelen als ie maar de juiste verhaallijnen aangereikt krijgt. Wat er mis mee is, althans wat ik er mis aan vind, is dat ze overal mee weg kwam en nooit eens op haar plaats werd gezet, terwijl dit bij andere personages steevast wel zo was.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
quote:Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat is er mis met zo een personage in GTST? Ik vond het nogal een boeiend karakter die elke keer iets anders meemaakt. In tegenstelling tot de eeuwige zelfde verhaallijn van Ludo![]()
.
Over Laura ben ik het helemaal met je eens.
Ik heb ook niks gezegd over zijn acteertalent. Het is ook een zeer goede acteur. Maar de rol is zo afgezaagd en totaal niet meer vernieuwend.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik vind Ludo alleen leuk als hij Evil is, als er netzo een evil villian aanwezig is. Zoals Martine Hafkamp ofzo.. dan is het spannend en leukquote:Op zondag 18 april 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de schrijvers na de schildenrijenroof-verhaallijn denken dat Ludo maar 2 dingen kan:
-Failliet gaan![]()
-Iemand kapot maken
Dit laatste heeft sindsdien de meest absurde vormen aangenomen, in het begin had ie nog wat tegenwicht en ging er een heel proces aan vooraf voor hij iemand aanviel.
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ischer.avi_plain.xml![]()
![]()
![]()
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou jij eens op jij met je irritante Barbara adoratie.
Krijg steeds meer het idee dat je het er om doet
Je legt het er een beetje dik bovenop..quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Dizer het volgende:
Barbara terug zou echt fantastisch zijn
Eerlijk gezegd ben ik echt van dat mens gaan houden. Ze is zo veelzijdig! Ze maakt van alles mee en blijft boeiend. In tegenstelling tot Janine die bijvoorbeeld al 10 jaar elk jaar hetzelfde deuntje heeft... weg bij Ludo... nieuwe vriend... terug bij Ludo... Ludo doet iets... Janine weg bij Ludo....
Maar goed... ik hoop echt dat Barbar weer terug komt, of nog veel leuker... Een verhaallijn in Curacao
Met Charlie, Rik, Nina, Noud en Janine
Mijn favo personages momenteel zijn:
Nina
Charlie
Martijn
Irene
Lucas
Lorena
Maxime
Noud
Isabella
De rest suckt echt big time.
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...quote:Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef Liquidist het volgende:
mjah tuurlijk mag je wel je eigen mening uitdragen, het lijkt er in deze laatste posts gewoon een beetje op alsof je het erom doet.
Dat was best een leuk stukje.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Je mag Barbera best geweldig vinden maar moet dat echt tig post achter elkaar ?quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee jullie adoratie van Ludo is wel toegestaan?
Gjeez grow up.
Nee, dat klopt, het was dan ook maar een toevoeging. Ik had geen idee hoe je over Ludo dacht, vandaar de aanvulling mijnerzijds.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo is de beste acteur, valt niets op af te dingen.
Hij zou zijn eigen serie moeten hebben. Ik ken niet zo direct iemand die zo stoicijns kan zijn, gereserveerd en charmant en toch met zijn ogen en vooral zijn houding de dood in wensen.
Zijn stem is ook geweldig. Een echte man. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Barbarra is er wel goed mee weggekomen. Oh ja, ze was ziek in haar hoofd.
Ik ben het hiermee eens, ik snap niet waarom iedereen zo geïrriteerd op zijn mening reageert, hij vindt van Barbara hetzelfde wat Hogendoorn, Frey en ik van Ludo vinden (vonden eigenlijk) en wat Mike Tuinstra van Frits vindt. Ik ben het dan wel niet met hem eens over Barbara, maar ik vind gewoon dat ie dat hier moet kunnen uiten net zoals de een kan uiten dat ie Nick geweldig vindt en de ander dat ie Martini Hafkamp geweldig vond.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor... ik loop in dit topic al 8 jaar lang... (op 2 jaartjes tussendoor na) en sinds het begin is Barbara mijn favo personage geweest. Dat kun je aan Frey en Bartolhoven vragen...
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef verleiding het volgende:
Laat iedereen toch lekker posten wat 'ie wil. Stel zeikerds.
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martini Hafkamp
quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 1.06, dat is pas echt grappig![]()
![]()
Hoe stom het ook klinkt, toen haar haar lang was vond ik haar veel toffer. Niet dat dat er iets mee te maken zal hebben, maar toch, als ik zo terugkijk, denk ik: toen was het een heel ander karakter voor mijn gevoel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong (nog geen 40) en was het een zorgzaam en lief personage, eigenlijk na de komst van Valerie is dit volledig omgeslagen, in die tijd was ik een voorstander van haar, valt misschien moeilijk te geloven. Maar zelfs al zouden ze haar weer zo proberen te maken, dan zou het nog niks worden met haar denk ik, nogmaals ik ben d'r liever kwijt dan rijk.
Idd..quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef Frey het volgende:
Ik vond die kop van Janine geweldig toen Ludo zei dat ze er mooi uitzag.
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nav die link zat ik daar even rond te neuzen en dit is toch niet de oude hannie? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/hannie.xml deze nieuwe hannie ben ik in elk geval glad vergeten.
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon the one and only Hannie?
Dat klopt werkelijk voor geen meter.quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat staat er ook onder, daar staat in welke seizoenen Hannie in GTST te zien was; dat was 2 tm 6 ofzo en weer in seizoen 14.
En jij laat je niet wegjagen door dat gepeupel hier.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Maar ben die ongastvrijheid hier een beetje zat. Het is niet meer wat het is geweest.
Niks van aantrekken joh.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel hoor, zo staat het ook op IMDB.
\quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het niet dezelfde actrice was. Welke seizoenen ze precies zat weet ik niet, op IMDB staan jaartallen,quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan hebben ze het gewoon van elkaar overgenomen, want het klopt niet. Maar er klopt wel meer niet op de site. Hannie zat absoluut nog niet in seizoen 2 en ze keerde pas terug in seizoen 16.
exactly my thoughtsquote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef James1988 het volgende:
Wat is dat voor hobbezak die Amy aanheeft? En 'de eerste de beste vlucht', wordt lastig.
Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijdquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Pesterig inderdaad, ik kon de aflevering vandaag niet zien en was hem vergeten te programmeren op mijn HDD recorderquote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom kan ik weer eens niet de herhaling kijken op de site ? Zoveelste keer dat hij het niet doet en je hem pas morgen kan kijken
Volgens mij is hij alleen gek op zn dochters. Zijn prinsesjes zijn hetquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo nu wel binnen 1 dag emotioneel over Amy![]()
Waarom zetten ze hem altijd neer alsof hij gek is op zijn kinderen terwijl hij Nick altijd zo debiel behandelde
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick was dan wel zijn kind, hij was natuurlijk geen kind meer in de zin van minderjarig zijn. En nogmaals Nick had zijn goede momenten, maar vaker gedroeg hij zich in mijn ogen ook volkomen debiel (die verkrachting van Sjors, Jack proberen om te leggen om een of ander kleinigheidje, later zich weer makkelijk laten provoceren door Maxime, zijn maffe strijd met Stefano). Echt de Rien Hogendoorn van deze tijd![]()
Klopt, maar de stelling was of ie wel of niet van kinderen zou houden, dat doet ie dus kennelijk wel, daarnaast kan ie uiteraard nog van volwassenen houden, maar bij deze categorie kan ie ook duidelijk niet van ze houden zeg maarquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nina is ook niet minderjarig meer, die was laatst 21 geworden toch?
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina realiseerde zich volgens mij dat ze niet langer het enige prinsesje is, vandaar de schokOok wel komisch dat Nina er ouder uitziet dan Isabella
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scalaquote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Oh jee, krijgen we dit weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef Nina-Sanders het volgende:
..
Ey ! doe eens niet StefanoSanders was origineel dit is gewoon plagiaatquote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat het echt een hel was. Daar vastzitend in de kelder van Scala. Vooral toen die olielamp omviel...
God zeg, wat was ik blij toen ik hoorde dat Isabelle dood was. Blijkt ze weer te leven :S....
Ach, om een heel verhaal te besparen wat me te veel emotie kost:
kijk maar.
[ afbeelding ]
Zo dus, maar dan niet met een platte knoop![]()
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh jee, krijgen we dit weer
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amyquote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer![]()
![]()
OT: Ik word zo moe van Ludo eigenlijkOverdreven gedoe met Amy nu. Nina gaat dit never nooit zomaar accepteren. Het wordt allemaal erg leuk en interessant
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt voor de rest wel die verhaallijn over die ontvoering van Nina meegemaakt of niet?
Het is een zeikerdje, dat is zeker, maar het karakter ontwikkeld zich wel wat meer in de sociale richting (althans dat vind ik). Maar wat ze op die leeftijd met Isabella heeft meegemaakt doet haar denk ik meer dan de gedachte dat ze niet Ludo's enige dochter meer is, dit laatste realiseerde ze zich pas halverwege de aflevering trouwens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar aangezien ze evenveel drama maakt over een losse schoenveter, ben ik helemaal klaar met miss Sanders, dat zeg ik er eerlijk bij. En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw. 'Jouw papa heeft mij invalide gemaakt, hij had eerst mij moeten redden'- tja, dat soort hysterisch, verwend gedrag zorgt er bij mij voor dat ik alle sympathie voor zo'n karakter verlies.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moe van Ludo? Ik vind hem eindelijk weer wat interressanter nu dan met dat Martijn-gedoe, ik word eerder moe van Isabella die steeds weg wilt met Amy
Maar vind je het dan niet hartstikke leuk dat ze een capuccino een "capuchon" noemt en in plaats van zoenen "interfacen" zegt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik vind het jammer dat de dochter van Ludo Sanders een verwend prinsesje is i.p.v. een krachtige, sluwe jonge vrouw.
Ik denk dat die problemen (jaloezie omdat ze niet meer het enige prinsesje is) wel de kop op steken zodra ze het andere probleem (wat ze met Isabella heeft meegemaakt) wat meer onder controle heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat ze op die leeftijd met Isabella heeft meegemaakt doet haar denk ik meer dan de gedachte dat ze niet Ludo's enige dochter meer is, dit laatste realiseerde ze zich pas halverwege de aflevering trouwens.
en...?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:33 schreef J_TM het volgende:
*Isabella probeert uit te leggen dat Ludo niet te vertrouwen is maar Amy luistert niet; zij wil koste wat kost naar haar vader.
*Ludo voert inderdaad wat in zijn schild; nu hij de waarheid weet wil hij zich over Amy ontfermen omdat ze bij Isabella gevaar loopt.
*Isabella wil met Amy naar het buitenland vluchten maar Charlie brengt haar op andere gedachten; tenslotte weet iedereen nu dat zij Kate Kamplensky is.
*Ingelicht door Lucas gaat Nina de confrontatie aan met die verrader van een Charlie; als ze omkijkt ziet ze de vrouw die haar leven heeft verwoest.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet hartstikke leuk dat ze een capuccino een "capuchon" noemt en in plaats van zoenen "interfacen" zegt?
Daarvoor moet je haar van de makers heel bijzonder vinden. Maarja, na de 296e close up van een gekwelde prinses in doodsangst, heeft iedereen denk ik schoon genoeg van haar.
Ik zou het waarderen als Isabella keihard BOE riep, vanavond...
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Perico het volgende:
Ik zou het waarderen als Isabella keihard BOE riep, vanavond...
Goeie vraag! Hrmm dat zal uit de tijd van Robert en Jef zijn geweest? Of nee, Stanley, huhuhuh.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
Wanneer zag je voor het laatst oprecht humor in de soap?
quote:
Sinds wanneer ben jij daar zo een fervent tegenstander van? Enerzijds snap ik het wel hoor, als ze steeds voor een halve dag bij elkaar komen en daarna weer jaren uit elkaar gaan.....hopelijk blijven ze nu een seizoen of 6 bij elkaar, desnoods met ups en downs zoals bij Robert en Laura. Die waren een koppel van seizoen 1 t/m 9 met korte tussenpozen dat ze uit elkaar waren (meestal enkele maanden tot hooguit een half jaar) en allerlei affaires van dien.quote:
Ja ik word moe van dat steeds in herhaling vallen, dat wordt echt irritant vind ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar zo een fervent tegenstander van? Enerzijds snap ik het wel hoor, als ze steeds voor een halve dag bij elkaar komen en daarna weer jaren uit elkaar gaan.....hopelijk blijven ze nu een seizoen of 6 bij elkaar, desnoods met ups en downs zoals bij Robert en Laura. Die waren een koppel van seizoen 1 t/m 9 met korte tussenpozen dat ze uit elkaar waren (meestal enkele maanden tot hooguit een half jaar) en allerlei affaires van dien.
Destiny. Heeft wel iets.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik word moe van dat steeds in herhaling vallen, dat wordt echt irritant vind ik.
Jack gaat wraak nemen op Ludoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien maar ik snap de anti Nina hype wel een beetje.
Iemand die hier de boot en daar de slachtoffers van noemde sloeg de spijker op zijn kop. Nina doet moeilijk over Isabella maar de personen die daar op die boot zaten waren wel snel over heel het drama heen. Nina is dan ook een personage dat de schrijvers heel erg aan haar kant heeft en ja op de lange termijn wordt dat gewoon vervelend. De spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
En als ik die spoilers moet geloven komt er ook een heel onverwachts koppel aanzetten Isabella is er in elk een van hilarisch dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op dan met die spoilersquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
e spoilers in de veronica gids zijn trouwens om te gieren vooral die van koningen dag
En als ik die spoilers moet geloven komt er ook een heel onverwachts koppel aanzetten Isabella is er in elk een van hilarisch dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook echt te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef Maartel het volgende:
Is Ludo vergeten dat hij zelf ook zijn dood gefaked heeft?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef GSMboy het volgende:
Vooruit:Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |