Volgens mij niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:57 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Zit je wel in de goede? We hebben 11 leden, gister 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Kun je mij opnieuw een invite sturen anders?Uitgenodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
Kreeg hem inderdaad, alleen ik zit dus al in de groep. Maar hij werkt dus niet echt goed :pquote:
Opnieuw een poging gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Kreeg hem inderdaad, alleen ik zit dus al in de groep. Maar hij werkt dus niet echt goed :p
Ja bij mij ook denk ik, want daarvoor had ik helemaal geen last van m'n batterij!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben er maar uit
Dikke battery drain door die Fok Groep
Het was leuk jongens
Ik zal jullie missen
Hm, het kan ook zijn dat je gewoon ERG veel belt enz. Dan moet je gewoon een 2de accu kopen. Anders een proberen je os te flashen, nieuwe te installen. Of iemand zijn accu lenen om te kijken of het daar aan ligt.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
maar.. maar wat is het dan
ik kan nu gewoon nog maar 3 uurtjes zonder lader, en dan valt die alweer uit, dat is écht niet normaal hoor!
Nou, het klinkt niet geheel onlogischquote:Op donderdag 15 april 2010 19:26 schreef znarch het volgende:
Mijn batterij gaat nog steeds een volle dag meeWel een leaked os met bijbehorende beta versie van BBM.
Ligt niet aan bbm denk ik hoor
Mjah, maar ik zit ook bij jullie in die groep en ik doe zeker 12 uur lang met een accu en dan is hij nog maar op 50%.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nou, het klinkt niet geheel onlogisch
het constant posten van comments op foto's, uploaden van foto's, nieuwe taken lijstjes, en chatten natuurlijk.
Dat vraagt redelijk wat verkeer = energie = draining
Ik gebruik ALLEEN ping! daarom heb ik mijn iphone nog, om te bellen/smsenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Hm, het kan ook zijn dat je gewoon ERG veel belt enz. Dan moet je gewoon een 2de accu kopen. Anders een proberen je os te flashen, nieuwe te installen. Of iemand zijn accu lenen om te kijken of het daar aan ligt.
Zulke dingen krijg ik niet voor elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
v.4.6.0.247 voor bold 9000
en hoe weet ik dat van die BBM? iig de nieuwste, had die jongen van vodafone voor me gedownload.
Zou je even rond moeten zoeken of er meer mensen zijn met accu problemen met die os.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
v.4.6.0.247 voor bold 9000
en hoe weet ik dat van die BBM? iig de nieuwste, had die jongen van vodafone voor me gedownload.
Hoe doe ik dat? (noobquote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zulke dingen krijg ik niet voor elkaar,
Maar je kan in ieder geval je OS even vernieuwen
Ik heb al 5.0+
Ow :}. 4.6, ja die is oud. Daar ligt het ook aan!quote:
Kom maar even langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zaterdag wel even naar Vodafone, moet dan toch nog de stad inquote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ow :}. 4.6, ja die is oud. Daar ligt het ook aan!
Of je gaat weer naar die jongen van Vodafone. Of we spreken even af op Schiphol, regel ik het voor je!
OS 5.0.0.592 is er al lees ik nuquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kom maar even langsWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik vind het wel grappig! Je hebt wel nieuwe BBM, want je hebt wel een foto. Dus die heb je ook al een keer up-to-date gezet.quote:
Ja dat wist ik wel, omdat ik ook die pin code's kan scannenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:51 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel grappig! Je hebt wel nieuwe BBM, want je hebt wel een foto. Dus die heb je ook al een keer up-to-date gezet.
Lezen is een kunstquote:Op donderdag 15 april 2010 19:51 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel grappig! Je hebt wel nieuwe BBM, want je hebt wel een foto. Dus die heb je ook al een keer up-to-date gezet.
Zie me edit.. dacht er zelf al aanquote:
Brave Jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Zie me edit.. dacht er zelf al aan
quote:
Heb je je internetshit wel goed ingesteld? misschien heb je hem per ongeluk uitgezet of whatever..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Mr.West het volgende:
Kan nu al niet meer sinds gister op het internet komen met mn bb 9700.
Komt steeds te staan:
U bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelijk is. Daarom kan de browser geen webpagina's openen.
Krijg dat bericht over al waar ik kom..
Iemand? Ben echt slecht in dit soort dingen.
Welke provider heb je?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand hier een idee hoe je je mail via Exchange op je BB krijgt? Via google wordt ik er niet wijzer van. Moet je daarvoor een bepaalde app installeren? Weet niet of het eerder gevraagd, maar helaas werkt de zoekfunctie op Fok niet.
Vodafonequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:30 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Welke provider heb je?
Dit moet je instellen via internet..
BIS: mobileemail.vodafone.nlquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Vodafone
Via Internet instellen? Is daar ergens een handleiding van?
Als je touchscreen niet erg vind zou ik een storm 2 nemen. Die heeft een groot schermquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Che_ het volgende:
Ik wil een Blackberry halen met abonnement. Nou wil ik aan jullie vragen, welke model jullie aanraden?
Ik wil em vooral gebruiken voor internet, email, msn. Camera hoeft niet top te zijn.
Liefst met een grote scherm![]()
Deze lijkt mij trouwens best interessant:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)M5Referer=google_gsm
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Als je touchscreen niet erg vind zou ik een storm 2 nemen. Die heeft een groot scherm
Kan welquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VS[ afbeelding ]
Ik vind/denk/weet haast zeker , dat je met een touchscreen nooit zo snel kan typen als met een fysiek toetsenbord.
Ik merk dat ik veel meer typfouten maak op een Iphone/Ipod Touch dan op mn blackberryquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Kan welTrust me, ik kan met een storm en een iphone net zo snel typen alsop een bold
Touchscreen van blackberry ook kut?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Touchscreen is fucking kut, maar op de iphone is die echt heilig chill
Ik heb geen enkel probleem met blackberry touchscreensquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Touchscreen van blackberry ook kut?
Waar hebben jullie trouwens een abbo gehaald???
Oh dat weet ikdan weer niet :p had het meer over merken als samsung en htcquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Touchscreen van blackberry ook kut?
Waar hebben jullie trouwens een abbo gehaald???
Ga naar een winkel en kijk of je het toestel en het touchscreen fijn vind. Dat is het best, kunnen wij toch niet voor jou bepalen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:55 schreef Che_ het volgende:
Ik neem uiteindelijk toch de BB storm 2. Deze is voor het bekijken van video's en muziek afspelen beter dan de Bold 9700, zegt men.
Je bb is al constant verbonden met het internet, als zon chat helemaal vol gepraat word is het misschien 10kb? Als het niet minder is.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef Folkwin het volgende:
Het komt wel door BBM, elke keer als je de groep opent haalt ie alle data binnen. Als je er niet veel inzit, hoeft ie maar heel even alle gegevens binnen te halen, zit je er heel vaak in dan moet ik heel vaak verbinding maken.
Het icoontje/de signalen stuurt hij maar 1x. De berichten staan dan op de server van RIM. Zij controleren wat je ophaalt en wat je leest e.d. Dus daarom blijft het niet sturen.
En Pumkinsoup en ik hebben het heel gezellig op de BBM dus gaat de batterij heel snel
Ga in je menu naar verbindingen beheren, en dan naar opties voor mobiel netwerk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef em-v het volgende:
Ik heb een Bold9700 en ga binnenkort naar het buitenland.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen verbinding heb met het internet? Dus dat mijn mail niet naar mijn BB komt en ik geen BB Messenger berichten kan ontvangen etc. Of moet ik dat allemaal handmatig instellen?
Jezus mina wat ingewikkeld om Exchange op je Blackberry te krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef Photogenic het volgende:
[..]
BIS: mobileemail.vodafone.nl
BES: Misschien dat dit helpt? http://tinyurl.com/bbexchange
Nee joh. Exchange invullen, gebruikersnaam en wachtwoord.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Jezus mina wat ingewikkeld om Exchange op je Blackberry te krijgen.
Overige kosten voor wat?quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb nu een maand bij t-mobile een bold 9700.
Nu heb ik 50 euro overige kostenZe willen het pas vertellen aan het eind van de maand.
Begint goed
3G is sneller als gpRs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overige kosten voor wat?
Heb trouwens ook een Bold 9700 met eindeloos online. Soms staat ie op 3GP en soms GPS. Maar GPS is toch sneller? hoe kan ik dit constant hierop laten?
Ja, dat willen ze dus nog niet vertellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overige kosten voor wat?
Heb trouwens ook een Bold 9700 met eindeloos online. Soms staat ie op 3GP en soms GPS. Maar GPS is toch sneller? hoe kan ik dit constant hierop laten?
Dat zei die toch, dat die wel zo'n abbo heeft, ik neem dus aan BB internet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Che_ het volgende:
Vreemd inderdaad. Heb je wel onbeperkt internet?
Was het niet zo dat T-mobile vaker dit soort problemen heeft met blackberry internet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze dus nog niet vertellen
Ben benieuwd, ik gok internet kosten terwijl ik wel zo'n abbo heb
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat zei die toch, dat die wel zo'n abbo heeft, ik neem dus aan BB internet.
Even googlen opstarten dan maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat T-mobile vaker dit soort problemen heeft met blackberry internet?
Ik denk de eerste maand + overstap kosten?quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb nu een maand bij t-mobile een bold 9700.
Nu heb ik 50 euro overige kostenZe willen het pas vertellen aan het eind van de maand.
Begint goed
Overstap kosten ? Was daarvoor ook al bij t-mobile ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik denk de eerste maand + overstap kosten?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Overstap kosten ? Was daarvoor ook al bij t-mobile ?
Met een ander Theme is dit opgelost. Het opstart scherm ( als dat t-mobile is ) ga je niet weg krijgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef Folkwin het volgende:
Ik heb een Blackberry met T-Mobile branding.
Is het ook mogelijk om deze uit het menu te halen via een update?
Is er hier iemand die zijn blackberry dan wel eens uitzet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Met een ander Theme is dit opgelost. Het opstart scherm ( als dat t-mobile is ) ga je niet weg krijgen.
Ja, die van mij gaat best vaak uit. staat ingesteld, savonds gaat ie uit, en dan sochtends als de wekker afgaat automatisch aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Is er hier iemand die zijn blackberry dan wel eens uitzet?
(afgezien van de incidentele battery pull, of na het installeren van een nieuwe app)
uh dan komt dat toch omdat die netwerken gewoon beveiligd zijn? Of bedoel je wat andersquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Leonos het volgende:
Hoe maken jullie automatisch verbinding met een hotspot op het station ofzo ?
Ik moet elke keer opnieuw een wachtwoord instellen die ik niet heb
kom je ook de groep joinenquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
hahaha, ik wist dit topic niet eens![]()
Eerst wel, maar ik had m'n tel op 3G staan, wat op een of andere manier m'n batterij 20x zo snel laat dood gaat dan op m'n iPhone... nu GPRS, en kan er veeul langer meequote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gaat je batterij dan niet snel opzoiets las ik
Aha ic, mijne kan niet op 3G. Heb namelijk de 8900quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Eerst wel, maar ik had m'n tel op 3G staan, wat op een of andere manier m'n batterij 20x zo snel laat dood gaat dan op m'n iPhone... nu GPRS, en kan er veeul langer mee
Ik heb ook geen 3G, maar kan in principe alles, behalve filmpjes kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Aha ic, mijne kan niet op 3G. Heb namelijk de 8900
Stop je headset er een keer in en haal hem eruit, misschien dat er een pinnetje blijft haken?quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef Leonos het volgende:
Ik heb weer een nieuw vaag probleem.
Als ik iemand probeer te bellen dan schakelt ie heletijd om de seconden van headset naar gewoon bellen.
Ook al heb ik geen oordoppen erin zitten. Nu kan ik dus niet meer bellen wat opzich ook wel handig is.
Iemand hier meer last van gehad, of iemand weet hoe ik het oplos?
Heb een BB9700
Mijne staat vaak op 3G, snelheid is ook goed. Browser is alleen beetje irritant.quote:Op maandag 26 april 2010 17:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind dat het zo traag word met gprs.. Maarja gebruik mn internet gewoon op mn iphone als ik wat nodig heb ofzo.
Daar heb je backups voor?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik dacht mijn wachtwoord te veranderen
heb ik hem waarschijnlijk veranderd in iets wat ik niet wou.
Nu ben ik alles kwijt qua gegevens.
Beetje kak
gewoon Q (zonder alt) ... had ik dus ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef nelisb het volgende:
Ok probleempje hier.
Heb een 9700 en tmobile.
Nu wil ik mijn voicemail instellen. Als eerste moet ik verplicht een wachtwoord ingeven en afsluiten met een hekje.
Tijdens het gesprek kan ik klikken wat ik wil maar dat hekje lukt me dus echt niet.
Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Jazeker!quote:Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Misschien veel vragen, maar ik wil niet weer het risico lopen veel geld uit te geven voor een telefoon die me tegenvalt.
Ohja, laatste vraag: Bestaat de mogelijkheid om een BB een week uit te proberen en als hij niet bevalt terug te brengen?
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.
Daar heb je een bb data abbo voor nodig ( BIS )
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Prego het volgende:
ik heb vandaag de Berry Bold 9700 besteld
M'n Storm ben ik beu en ik wil een toetsenbord en WiFi
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
misschien staat hier wat tussen: http://appworld.blackberry.com/webstore/
Netwerk probleem. Als er een rood kruisje staat heeft ie hem 5x geprobeerd te versturen, maar dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef BasvB het volgende:
Mijn BB storm 2 wil geen smsjes versturen:(
Hij geeft geen vinkje aan maar een of ander rood klokje, What to do?
Ik heb nog tot november een abonnement lopen waarvoor ik elke maand 20 tot 25 euro aan kwijt ben. Ik heb het geld er eigenlijk niet echt meer voor(verhuist, kan nu geen bijbaan vinden). Als dat abonnement afloopt wil ik een sim-only abonnement kopen, en dan vind ik er waarschijnlijk een die wel zo goedkoop is dat ik zo'n internetabonnement erbij kan nemen(voor vast bedrag per maand).quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.
Batterijduur mag wel wat meer van mij, maar is ook beetje eigen schuld dat ie snel leeg is (twitter, bewheater, bluetooth, wifi...)
Voor de rest is het erg jammer dat er geen 3G op zit, voor de rest weinig mis mee.
Uit de organisatie hoor ik ook weinig klachten van linkshandigen (een collega tegenover mij op de kamer is linkshandig).
Waarom zou je alleen internet willen via wifi eigenlijk?
Ik snap die vraag niet zo goed.
[..]
Jazeker!
Dit gaat stukken fijner dan met mijn Samsung Star die ik voorheen had, of de Samsung Jet die mijn vrouw gebruikt (en waar ik ook wel eens mee hobby)
Thats all there is....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs in
Gaat hardquote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb even een vraagje. Hebben Blackberry's een beetje fatsoenlijk geluid? Want ik heb nu een LG Shine, maar die hoor ik amper gaan als hij op zijn hardst staat
Aaah, bedankt voor het snelle antwoordquote:Op maandag 3 mei 2010 17:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gaat hardMijne staat zelfs op volume zacht en dan hoor je het nog goed.
Eerst stond die op gemiddeld schrok zelfs ervan
Heb je een lijstje met al die vage codes?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Antony1989 het volgende:
op je Homescherm, en dan alt + NMLL dan zie je de sterkte van het 3G of GPRS signaal in db of dbm.
Nope helaas niet weet er zelf ook maar 2.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je een lijstje met al die vage codes?
En hier staan er nog een paar.quote:Decibel meter.
Displays your signal strength in decibels, instead of bars.
Hold "Alt" and press "N", "M", "L", "L" (repeat to reverse the effect).
Address Book file verification.
Checks the data in your Address Book for inconsistencies.
In the Address Book, hold "Alt" and press "V", "A", "L", "D".
Address Book data structure rebuild.
Forces a data structure re-build in the Address Book...
In the Address Book, hold "Alt" and press "R", "B", "L", "D".
View source code.
Displays the source code of a Web page.
In the Browser, hold "Alt" and press "R", "B", "V", "S".
Help Me! menu.
Provides crucial technical information about your device, for when seeking technical support or help in forums...
Hold "Alt" and (left) "shift", then press "H".
IMEI display.
Displays your device's international mobile equipment identity (IMEI - your serial number) on-screen... Also works from all other GSM handsets.
Type "*", "#", "0", "6", "#" on the Home screen.
"Soft" reset.
Performs a "soft" reset of your device; the equivalent of doing a "battery pull" (ie. Removing the battery for a few seconds).
Press-and-hold "Alt", then press-and-hold (left) "shift", then press-and-hold "Del".
Event Log.
Displays event logs of all the system-level events that occur on your device...
Hold "Alt" and press "L", "G", "L", "G".
Denk dat het komt omdat het voor engelse toestellen is gemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mijn sneltoetsen van mijn browser komen niet overeen met wat er in de 'HELP' staat. Bij R zou die moeten refreshen maar ik krijg een venstertje met verbinding gegevens.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet er een van het werk gebruiken. Wat een antiek kloteding vergeleken met mijn iPhone.
ik woon niet in Nederlandquote:
Je moet het bericht vanuit de berichtenlijst verwijderen. Dus waar juist de naam staat.. dan verwijderd hij de hele conversatie, dus ook die gegevens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:10 schreef princess-a het volgende:
Mijn Bold 9700 is binnen! Het is heel raar maar als ik een sms bericht wis dan blijft de naam van degene en de datum waarop ie hem stuurde staan, en het bericht is dan weg :S Kan ik die naam en datum ook wegkrijgen? Tot nu toe alleen met 'eerdere verwijderen' maar dan verwijdert ie al mn eerdere berichten en dat wil ik ook niet
Staat vast in de gebruiksaanwijzing maar die lees ik nooit
Met de blackberry knopquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Je moet het bericht vanuit de berichtenlijst verwijderen. Dus waar juist de naam staat.. dan verwijderd hij de hele conversatie, dus ook die gegevens.
Ik vind geen enkele theme zo practisch als de stock theme van RIM zelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef kneiterhard het volgende:
Welk theme gebruiken jullie?
Ik ben zelf tevreden over de today clear[ afbeelding ]
die heeft geen today optie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele theme zo practisch als de stock theme van RIM zelf
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef kneiterhard het volgende:
Welk theme gebruiken jullie?
Ik ben zelf tevreden over de today clear[ afbeelding ]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..
Op het ontbreken van 'today' na dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:06 schreef Prego het volgende:
[..]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegd
Dropbox?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit te wachten op dropbox voor blackberry...
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTkquote:
Ah, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTk
whatapp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik mis het pingen, ik krijg nu geloof ik echt een belachelijk hoge rekening voor mn iphone nu ik in het buitenland zit
Dat vind ik een kutprogramma, anders had ik ook geen BB en een iPhone, en mn vrienden die een BB hebben hebben geen WhatsApp op hun tel dus dan maar smsenquote:
Dat mag ik hopen ja, ik zit nu nog opgescheept met een Nokia 1100quote:
We hebben je gemist hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh yay morgen weer naar huis. Fok ping group volspammen
Nee niet gratis in het buitenland, kost data.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Neem er even de tijd voor, en dan wel even backuppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef fathank het volgende:
Heb de mijne binnen.
Nu alle contacten aan gaan passen want een Nokia 1100 is niet zo handig daarin als een Blackberry.
En hoe denk je precies dat BB Messenger naar RIM gaat? Precies, over internet -> databundel -> dokken dus!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Nergens last van..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De hele ochtend al problemen met pingen.
berichten met vertragingen van 30sec/1minuut/2minuten.
Beetje jammer
Had het vanmorgen ook, kreeg steeds dat klokje te zien. Maar inmiddels werkt het weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De hele ochtend al problemen met pingen.
berichten met vertragingen van 30sec/1minuut/2minuten.
Beetje jammer
Vodafone.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Had het vanmorgen ook, kreeg steeds dat klokje te zien. Maar inmiddels werkt het weer.
Ook Hi?
- Skin: IStylequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef fathank het volgende:
Eerste post vanaf mijn bold 9700
Iemand nog een goeie radio app? En andere must-haves?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
- Skin: IStyle
- Wallpaper: Standard Mac Wallpaper
- Apps:
Ubertwitter Twitter app van BB zelf
Google Sync
Google Search
Blackberry App World
Shazam
Hyves
Tumblr
Msn
Paypal
RestartMe
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!quote:
Wanneer komt de echte versie uit ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!
quote:
Ik vind hem veel te te langzaam werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!
Voor radio gebruik ik persoonlijk Yourmuze.fmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef fathank het volgende:
Eerste post vanaf mijn bold 9700
Iemand nog een goeie radio app? En andere must-haves?
Die reisplanner Xtra was een tijdje geleden beschikbaar op NS.nl, maar ik zie nou dat ie blijkbaar er weer af gehaald is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:25 schreef GrupoBalanca het volgende:
waar haal je die reisplanner NS vandaan?
Je zou Navita Translator kunnen gebruikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Het enige voordeel van de 'official BB twitter app' tov ubertwitter is het feit dat er geen reclame inzit. Ubertwitter heeft allemaal coole features. Als je bv een @klik krijg je een pull down menuutje met iedereen die je volgt en kan je dus heel makkelijk selecteren. Ideaal.
Ow en opera mini vind ik ook zuigen. Cursor wordt traag, geen standaard BB menu, maar weer een eigen menu balk. Iedereen die ooit wat met GUI design gedaan heeft weet dat het een grote NoNo is om standaard structuren te wijzigen.
Weet iemand een gratis portugees - Nederlands woordenboek voor BB?
http://www.reispocket.m2active.nl/web.phpquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Die reisplanner Xtra was een tijdje geleden beschikbaar op NS.nl, maar ik zie nou dat ie blijkbaar er weer af gehaald is..
Het is nog maar een beta-versie..
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hč?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef aerodynamic het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn BB Bold 9700 binnen. Ik heb al verbinding gemaakt met het draadloze thuisnetwerk (Wifi) en het mobiel netwerk (Vodafone - Prepaid).
Is het mogelijk een soort van prioriteit qua netwerk vast te stellen, want steeds als ik nu wil browsen op de BB thuis, selecteert hij automatisch het mobiel netwerk, wat dus ten koste gaat van mijn prepaid geld.
Ik zou liever willen dat ik beschikbaar blijf voor mensen en daarnaast kan browsen op het thuisnetwerk, zonder het mobiel netwerk uit te schakelen.
Bij voorbaat dank!
aerodynamic
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hč?
Je kunt toch wel pingen met Prepaid!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hč?
Als ie hem bij appworld heeft gekocht krijg je automatisch een melding van een update.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe update je apps bij Blackberry? Er is voor de iPhone een Whatsapp update en daar staat bij dat die er ook is voor de Blackberry. Maat van me heeft dus een BB en heeft geen idee hoe dat werkt. Gewoon opnieuw downloaden via de website of zo?
nee, downloaden vanaf blackberry websitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:Staat dat appworld standaard op je BB, want volgens mij weet hij ook niet dat dat bestaat.
Tof, zal het doorgeven. Bedankt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, downloaden vanaf blackberry website
Wauw!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Vandaag een nieuwe cover erop gezet![]()
[ afbeelding ]
nee is heel simpel.. staat ook talle filmpjes op youtube hoe je het moet doenquote:
Hoe krijg je zon % tekentje bij je batterij? Of is dat thema afhankelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
Welk thema en welke wheater app gebruik jij?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is thema afhankelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe krijg je zon % tekentje bij je batterij? Of is dat thema afhankelijk?
weather app is van beweather gratis in appworldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Welk thema en welke wheater app gebruik jij?
Nice, jammer dat het alleen voor OS 5.0 is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
weather app is van beweather gratis in appworld
theme is http://forums.crackberry.com/f129/nice-simple-theme-free-449150/
Als je je toetsenbord dag in dag uit actief gebruikt zou ik niet overstappen.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is er hier toevallig iemand die is overgestapt van een 9700 naar een storm 2? Ik overweeg het vanwege het grotere scherm, maar ik vrees wel dat ik het geweldige fysieke qwerty-toetsenbord ga missen... Ervaringen anyone?
Zitten magneten in. Aardig sterkte ook nodig. Kan er paperclips aan ophangenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in het hoesje dat je bij de Bold 9700 krijgt magneetjes zitten?
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas (A)
Ja, daar zitten magneten in.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in het hoesje dat je bij de Bold 9700 krijgt magneetjes zitten?
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas (A)
Sterker nog: de bovenkant van de 9700 is magnetisch. Ook daarmee kan je paperclips oppakkenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas![]()
nog geen bankpasproblemen gehad dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zitten magneten in. Aardig sterkte ook nodig. Kan er paperclips aan ophangen
Daarom dachten wij het inderdaad, de telefoon reageert op het hoesje waardoor er wel iets in moet zitten. Wat voor bankpas heb je?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ja, daar zitten magneten in.
Daardoor schakelt de BB automatisch over naar Stand-By in de hoes.
Ik heb nog nergens last van gehad. Sterker nog, ik gebruik het hoesje ook als pasjeshouder
goed dat je het zegt!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sterker nog: de bovenkant van de 9700 is magnetisch. Ook daarmee kan je paperclips oppakkenTelefoon dus ook niet te dicht bij je pasjes houden.
Misschien werkt het OV chipkaart apparaat ook wel op de BB ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Regelmatig in de buurt van m'n portemonnee gehad, en m'n pasjes doen 't nog.
Had m'n 9700 ook aantal keer in m'n colbert in hetzelfde vakje als m'n OV-chipkaart en geen problemen.
Postbank, ABN, CreditCard (VISA) en OV-chipkaart.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef princess-a het volgende:
Daarom dachten wij het inderdaad, de telefoon reageert op het hoesje waardoor er wel iets in moet zitten. Wat voor bankpas heb je?
[..]
Doet ie niet... Met een app genaamd Show me the Images kun je automatisch als je de mail opent de afbeeldingen op laten halen. Heb hem zelf ook werkt perfect!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe kan je instellen dat bij emailtjes hij automatisch de afbeeldingen ophaalt?
laat ik nou net Rabobank hebben en ook uit ervaring weten dat dat niet zo slim isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Postbank, ABN, CreditCard (VISA) en OV-chipkaart.
Nog nooit problemen. Wel weet ik uit ervaring dat Rabobank pasjes niet echt heel erg bestendig ertegen zijn
mute is rechtsboven toch? linksboven is bij mij namelijk een hangslotjequote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef PPL het volgende:
Dat knopje linksboven is de 'mute' knop.
Om de mute-stand op te heffen is geen wachtwoord nodig.
Wachtwoord is alleen bij een Lock (vasthouden 'a'-toets of het hangslotje in het menu).
Volgens mij heb jij gelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
mute is rechtsboven toch? linksboven is bij mij namelijk een hangslotje
Je hebt gelijk over de werking van de functies, niet over de plekquote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef PPL het volgende:
Sorry als ik er naast zat.
Ik sprak even (overhaast?) in het algemeen.
Volgens mij komt het namelijk regelmatig voor dat de twee functies verward worden.
Hier op de zaak heb ik deze vraag al vaker voorbij horen komen.
Ik vind die app die paar euro niet waardquote:Op maandag 17 mei 2010 12:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doet ie niet... Met een app genaamd Show me the Images kun je automatisch als je de mail opent de afbeeldingen op laten halen. Heb hem zelf ook werkt perfect!
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Nu snap ik denkik pas wat die optie is
"In of uit Houder'
met houder bedoelen ze het leren hoesje.
En niet een docking station?!
Die optie in je profielen? Dat heeft alleen te maken met de Trilfunctie.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Nu snap ik denkik pas wat die optie is
"In of uit Houder'
met houder bedoelen ze het leren hoesje.
En niet een docking station?!
Nee hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Die optie in je profielen? Dat heeft alleen te maken met de Trilfunctie.
Of staat het nog ergens meer?
Maar ik bedoel het staan bij elk profiel bij elke gebeurtenis onder Trilsignaal.quote:
Oh.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het staan bij elk profiel bij elke gebeurtenis onder Trilsignaal.
In/uit houder: Alleen in/Alleen uit/In en Uit.
Ik haalde mijn telefoon uit mijn tas en er hingen ineens allemaal haarspeldjes aanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sterker nog: de bovenkant van de 9700 is magnetisch. Ook daarmee kan je paperclips oppakkenTelefoon dus ook niet te dicht bij je pasjes houden.
Door hem elke dag opnieuw opstarten gaat die van mij ook duidelijk langer mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Hoelang doen jullie gemiddeld met jullie batterij? die van mij is zo snel leeg, ik ga nu eerst testen met WIFI uit (had ik aan laten staan) hoop dat ie het wat langer uithoudt..
op 3G twee dagen, intensief gebruik. Veel mailen, bbm, webpagina's, bellen en sms'en. Op gprs moet 4 dagen zeker lukken.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ik haalde mijn telefoon uit mijn tas en er hingen ineens allemaal haarspeldjes aan![]()
Anyway,
HoiIk ben sinds vrijdag in het bezit van een BB
![]()
ik meld me hier dus even en gelijk een vraag, hoelang doen jullie gemiddeld met jullie batterij? die van mij is zo snel leeg, ik ga nu eerst testen met WIFI uit (had ik aan laten staan) hoop dat ie het wat langer uithoudt..
Als je maar niet energie slurpende programmas op de achtergrond laat draaien.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
op 3G twee dagen, intensief gebruik. Veel mailen, bbm, webpagina's, bellen en sms'en. Op gprs moet 4 dagen zeker lukken.
wifi heb ik vrijwel nooit aanstaanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
Hm die van mij deed het op 3G net 12 uur, en dan bel ik niet eens... paar smsjes, toen geen bbm gebruikt wel een beetje op hyves gezeten, maar veel? nah.
Ik heb nu wifi uitgezet, hij is aan het opladen, ben benieuwd hoelang ie t uithoudt.
Af en toe een keer je Blackberry opnieuw opstarten helpt ook, na verloop van tijd word hij langzamer. Komt vaak door andere apps, en 3th party themes.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
Hm die van mij deed het op 3G net 12 uur, en dan bel ik niet eens... paar smsjes, toen geen bbm gebruikt wel een beetje op hyves gezeten, maar veel? nah.
Ik heb nu wifi uitgezet, hij is aan het opladen, ben benieuwd hoelang ie t uithoudt.
Eigenlijk heb je het ook niet nodig he, je hebt tóch internet zonder wifiquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
mjah ik had hem aanstaan omdat ik thuis wifi hebt, maar heb hem nu uitgezet, we zullen zien
me abbo is pas vanaf vandaag geactiveerd vandaar dat ik op wifi zatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je het ook niet nodig he, je hebt tóch internet zonder wifi
Ah vandaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
me abbo is pas vanaf vandaag geactiveerd vandaar dat ik op wifi zat
of ff alt LG LG doen en dan logboek wissenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Af en toe een keer je Blackberry opnieuw opstarten helpt ook, na verloop van tijd word hij langzamer. Komt vaak door andere apps, en 3th party themes.
Dat doe je dan door je batterij eruit te halen, en erop nieuw in te doen.
Maar dat doet natuurlijk niet hetzelfde als je BB even een soft-reset gevenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
of ff alt LG LG doen en dan logboek wissen
Dag of 3 tot 4 met 3G. Mijn 8900 haalde ik wel 5 dagen mee met alleen GPRS. Wifi is ook een stroomvreter.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ik haalde mijn telefoon uit mijn tas en er hingen ineens allemaal haarspeldjes aan![]()
Anyway,
HoiIk ben sinds vrijdag in het bezit van een BB
![]()
ik meld me hier dus even en gelijk een vraag, hoelang doen jullie gemiddeld met jullie batterij? die van mij is zo snel leeg, ik ga nu eerst testen met WIFI uit (had ik aan laten staan) hoop dat ie het wat langer uithoudt..
8900 kom ik niet verder dan een dag of 2 (zonder wifi)quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dag of 3 tot 4 met 3G. Mijn 8900 haalde ik wel 5 dagen mee met alleen GPRS. Wifi is ook een stroomvreter.
Tja ik weet niet wat je allemaal met je telefoon doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
8900 kom ik niet verder dan een dag of 2 (zonder wifi)
Geen idee, maar ik zit met spanning te wachten op OS 6.0quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iemand trouwens al een idee wanneer de nieuwe webkit browser uit gaat komen?
BES bij vodafone, dan kan je niet zomaar opgraden schijnbaar. Moet vodafone het releasen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit met spanning te wachten op OS 6.0
Je raakt er aan gewend, en dan gaat het vlug!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Typt dat niet moeilijk met van die kleine toetsjes?
neuh, gaat best aardig. Ja je haalt geen 200 aanslagen per minuutquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Typt dat niet moeilijk met van die kleine toetsjes?
Ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
neuh, gaat best aardig. Ja je haalt geen 200 aanslagen per minuut
Dat is balen ja, dat probleem heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
BES bij vodafone, dan kan je niet zomaar opgraden schijnbaar. Moet vodafone het releasen.
Ik ook. Ben benieuwd of dat iets gaat worden op mn Bold 9000. Anders maar upgraden naar een 9700!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit met spanning te wachten op OS 6.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |