idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..
Op het ontbreken van 'today' na dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:06 schreef Prego het volgende:
[..]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegd
Dropbox?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit te wachten op dropbox voor blackberry...
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTkquote:
Ah, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTk
whatapp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik mis het pingen, ik krijg nu geloof ik echt een belachelijk hoge rekening voor mn iphone nu ik in het buitenland zit
Dat vind ik een kutprogramma, anders had ik ook geen BB en een iPhone, en mn vrienden die een BB hebben hebben geen WhatsApp op hun tel dus dan maar smsenquote:
Dat mag ik hopen ja, ik zit nu nog opgescheept met een Nokia 1100quote:
We hebben je gemist hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh yay morgen weer naar huis. Fok ping group volspammen
Nee niet gratis in het buitenland, kost data.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Neem er even de tijd voor, en dan wel even backuppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef fathank het volgende:
Heb de mijne binnen.
Nu alle contacten aan gaan passen want een Nokia 1100 is niet zo handig daarin als een Blackberry.
En hoe denk je precies dat BB Messenger naar RIM gaat? Precies, over internet -> databundel -> dokken dus!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Nergens last van..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De hele ochtend al problemen met pingen.
berichten met vertragingen van 30sec/1minuut/2minuten.
Beetje jammer
Had het vanmorgen ook, kreeg steeds dat klokje te zien. Maar inmiddels werkt het weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De hele ochtend al problemen met pingen.
berichten met vertragingen van 30sec/1minuut/2minuten.
Beetje jammer
Vodafone.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Had het vanmorgen ook, kreeg steeds dat klokje te zien. Maar inmiddels werkt het weer.
Ook Hi?
- Skin: IStylequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef fathank het volgende:
Eerste post vanaf mijn bold 9700
Iemand nog een goeie radio app? En andere must-haves?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
- Skin: IStyle
- Wallpaper: Standard Mac Wallpaper
- Apps:
Ubertwitter Twitter app van BB zelf
Google Sync
Google Search
Blackberry App World
Shazam
Hyves
Tumblr
Msn
Paypal
RestartMe
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!quote:
Wanneer komt de echte versie uit ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!
quote:
Ik vind hem veel te te langzaam werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laatste tijd af en toe nog last van Bugs, en geen old scool retweet functie. Maar buiten dat, ziet er 10x beter uit, en werkt ook nog een veel beter!
Voor radio gebruik ik persoonlijk Yourmuze.fmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef fathank het volgende:
Eerste post vanaf mijn bold 9700
Iemand nog een goeie radio app? En andere must-haves?
Die reisplanner Xtra was een tijdje geleden beschikbaar op NS.nl, maar ik zie nou dat ie blijkbaar er weer af gehaald is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:25 schreef GrupoBalanca het volgende:
waar haal je die reisplanner NS vandaan?
Je zou Navita Translator kunnen gebruikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Het enige voordeel van de 'official BB twitter app' tov ubertwitter is het feit dat er geen reclame inzit. Ubertwitter heeft allemaal coole features. Als je bv een @klik krijg je een pull down menuutje met iedereen die je volgt en kan je dus heel makkelijk selecteren. Ideaal.
Ow en opera mini vind ik ook zuigen. Cursor wordt traag, geen standaard BB menu, maar weer een eigen menu balk. Iedereen die ooit wat met GUI design gedaan heeft weet dat het een grote NoNo is om standaard structuren te wijzigen.
Weet iemand een gratis portugees - Nederlands woordenboek voor BB?
http://www.reispocket.m2active.nl/web.phpquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Die reisplanner Xtra was een tijdje geleden beschikbaar op NS.nl, maar ik zie nou dat ie blijkbaar er weer af gehaald is..
Het is nog maar een beta-versie..
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef aerodynamic het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn BB Bold 9700 binnen. Ik heb al verbinding gemaakt met het draadloze thuisnetwerk (Wifi) en het mobiel netwerk (Vodafone - Prepaid).
Is het mogelijk een soort van prioriteit qua netwerk vast te stellen, want steeds als ik nu wil browsen op de BB thuis, selecteert hij automatisch het mobiel netwerk, wat dus ten koste gaat van mijn prepaid geld.
Ik zou liever willen dat ik beschikbaar blijf voor mensen en daarnaast kan browsen op het thuisnetwerk, zonder het mobiel netwerk uit te schakelen.
Bij voorbaat dank!
aerodynamic
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?
Je kunt toch wel pingen met Prepaid!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?
Als ie hem bij appworld heeft gekocht krijg je automatisch een melding van een update.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe update je apps bij Blackberry? Er is voor de iPhone een Whatsapp update en daar staat bij dat die er ook is voor de Blackberry. Maat van me heeft dus een BB en heeft geen idee hoe dat werkt. Gewoon opnieuw downloaden via de website of zo?
nee, downloaden vanaf blackberry websitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:Staat dat appworld standaard op je BB, want volgens mij weet hij ook niet dat dat bestaat.
Tof, zal het doorgeven. Bedankt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, downloaden vanaf blackberry website
Wauw!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Vandaag een nieuwe cover erop gezet![]()
[ afbeelding ]
nee is heel simpel.. staat ook talle filmpjes op youtube hoe je het moet doenquote:
Hoe krijg je zon % tekentje bij je batterij? Of is dat thema afhankelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
Welk thema en welke wheater app gebruik jij?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |