Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef aerodynamic het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn BB Bold 9700 binnen. Ik heb al verbinding gemaakt met het draadloze thuisnetwerk (Wifi) en het mobiel netwerk (Vodafone - Prepaid).
Is het mogelijk een soort van prioriteit qua netwerk vast te stellen, want steeds als ik nu wil browsen op de BB thuis, selecteert hij automatisch het mobiel netwerk, wat dus ten koste gaat van mijn prepaid geld.
Ik zou liever willen dat ik beschikbaar blijf voor mensen en daarnaast kan browsen op het thuisnetwerk, zonder het mobiel netwerk uit te schakelen.
Bij voorbaat dank!
aerodynamic
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?
Je kunt toch wel pingen met Prepaid!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Prepaid. Blackberry. Jij snapt het niet helemaal hè?
Als ie hem bij appworld heeft gekocht krijg je automatisch een melding van een update.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe update je apps bij Blackberry? Er is voor de iPhone een Whatsapp update en daar staat bij dat die er ook is voor de Blackberry. Maat van me heeft dus een BB en heeft geen idee hoe dat werkt. Gewoon opnieuw downloaden via de website of zo?
nee, downloaden vanaf blackberry websitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:Staat dat appworld standaard op je BB, want volgens mij weet hij ook niet dat dat bestaat.
Tof, zal het doorgeven. Bedankt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, downloaden vanaf blackberry website
Wauw!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Vandaag een nieuwe cover erop gezet![]()
[ afbeelding ]
nee is heel simpel.. staat ook talle filmpjes op youtube hoe je het moet doenquote:
Hoe krijg je zon % tekentje bij je batterij? Of is dat thema afhankelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
Welk thema en welke wheater app gebruik jij?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is thema afhankelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe krijg je zon % tekentje bij je batterij? Of is dat thema afhankelijk?
weather app is van beweather gratis in appworldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Welk thema en welke wheater app gebruik jij?
Nice, jammer dat het alleen voor OS 5.0 is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
weather app is van beweather gratis in appworld
theme is http://forums.crackberry.com/f129/nice-simple-theme-free-449150/
Als je je toetsenbord dag in dag uit actief gebruikt zou ik niet overstappen.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is er hier toevallig iemand die is overgestapt van een 9700 naar een storm 2? Ik overweeg het vanwege het grotere scherm, maar ik vrees wel dat ik het geweldige fysieke qwerty-toetsenbord ga missen... Ervaringen anyone?
Zitten magneten in. Aardig sterkte ook nodig. Kan er paperclips aan ophangenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in het hoesje dat je bij de Bold 9700 krijgt magneetjes zitten?
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas (A)
Ja, daar zitten magneten in.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in het hoesje dat je bij de Bold 9700 krijgt magneetjes zitten?
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas (A)
Sterker nog: de bovenkant van de 9700 is magnetisch. Ook daarmee kan je paperclips oppakkenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef princess-a het volgende:
Bij mijn vorige telefoon zat er een magneetje in het hoesje waardoor 7 bankpassen kapot zijn gegaan, mijn vriendin denkt dat er in dit hoesje ook iets zit en ik durf écht niet meer bij de bank aan te komen met een kapotte bankpas![]()
nog geen bankpasproblemen gehad dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zitten magneten in. Aardig sterkte ook nodig. Kan er paperclips aan ophangen
Daarom dachten wij het inderdaad, de telefoon reageert op het hoesje waardoor er wel iets in moet zitten. Wat voor bankpas heb je?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ja, daar zitten magneten in.
Daardoor schakelt de BB automatisch over naar Stand-By in de hoes.
Ik heb nog nergens last van gehad. Sterker nog, ik gebruik het hoesje ook als pasjeshouder
goed dat je het zegt!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sterker nog: de bovenkant van de 9700 is magnetisch. Ook daarmee kan je paperclips oppakkenTelefoon dus ook niet te dicht bij je pasjes houden.
Misschien werkt het OV chipkaart apparaat ook wel op de BB ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Regelmatig in de buurt van m'n portemonnee gehad, en m'n pasjes doen 't nog.
Had m'n 9700 ook aantal keer in m'n colbert in hetzelfde vakje als m'n OV-chipkaart en geen problemen.
Postbank, ABN, CreditCard (VISA) en OV-chipkaart.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef princess-a het volgende:
Daarom dachten wij het inderdaad, de telefoon reageert op het hoesje waardoor er wel iets in moet zitten. Wat voor bankpas heb je?
[..]
Doet ie niet... Met een app genaamd Show me the Images kun je automatisch als je de mail opent de afbeeldingen op laten halen. Heb hem zelf ook werkt perfect!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe kan je instellen dat bij emailtjes hij automatisch de afbeeldingen ophaalt?
laat ik nou net Rabobank hebben en ook uit ervaring weten dat dat niet zo slim isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Postbank, ABN, CreditCard (VISA) en OV-chipkaart.
Nog nooit problemen. Wel weet ik uit ervaring dat Rabobank pasjes niet echt heel erg bestendig ertegen zijn
mute is rechtsboven toch? linksboven is bij mij namelijk een hangslotjequote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef PPL het volgende:
Dat knopje linksboven is de 'mute' knop.
Om de mute-stand op te heffen is geen wachtwoord nodig.
Wachtwoord is alleen bij een Lock (vasthouden 'a'-toets of het hangslotje in het menu).
Volgens mij heb jij gelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
mute is rechtsboven toch? linksboven is bij mij namelijk een hangslotje
Je hebt gelijk over de werking van de functies, niet over de plekquote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef PPL het volgende:
Sorry als ik er naast zat.
Ik sprak even (overhaast?) in het algemeen.
Volgens mij komt het namelijk regelmatig voor dat de twee functies verward worden.
Hier op de zaak heb ik deze vraag al vaker voorbij horen komen.
Ik vind die app die paar euro niet waardquote:Op maandag 17 mei 2010 12:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doet ie niet... Met een app genaamd Show me the Images kun je automatisch als je de mail opent de afbeeldingen op laten halen. Heb hem zelf ook werkt perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |