met dunne vingers is het ook irritant kan ik je verzekerenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik laatst een BB uitgeprobeerd (Bold 9900) maar ik blijf dat toetsenbord een crime vinden.
Ik heb nogal van die dikke vingers en dan kan ik je vertellen dat het moeilijk drukken erop is en dan niet de verkeerde toetst te geraken.
Nopequote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef EL_Presidente het volgende:
Is er geen Instagram voor Blackberry??
Ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
Weinig leven in dit topic, raar. Iemand ervaring met de Q10?
Ik ben voorlopig afgehaakt, want er schijnt geen ING app op te bestaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:43 schreef Aaap het volgende:
[..]
Ben ik ook nieuwsgierig naar.
Denk erover om deze aan te schaffen, want toetsenbord!
Het applicatie aanbod is niet om over naar huis te schrijven inderdaad, dit zal wel aantrekken als blackberry ooit weer populairder wordt (en nu met die nsa dingen zal dat niet lang meer duren denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:11 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig afgehaakt, want er schijnt geen ING app op te bestaan.
klopt, maar ze zijn (bijna) net zo duur als een iPhone 5. Ik twijfel dus nog ffquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Aaap het volgende:
[..]
Het applicatie aanbod is niet om over naar huis te schrijven inderdaad, dit zal wel aantrekken als blackberry ooit weer populairder wordt (en nu met die nsa dingen zal dat niet lang meer duren denk ik).
Maar los daarvan lijkt het me een uitstekend ding.
Ik heb toevallig vandaag de Q10 gekocht en de ING app gewoon met het (Android) .apk bestand weten te installeren. Appeltje-eitje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:11 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig afgehaakt, want er schijnt geen ING app op te bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |