... omdat die schitterende full-HD schermen hebben, waarop je prima een toetsenbordje tevoorschijn kunt toveren op die momentjes dat je dat nodig hebt, en verder dus nooit in de weg zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat is er daar mis mee? Ik zie de hub en toetsenbord niet terug bij Iphone en Android.
Dat kan per definitie niet, IMEI staat voor International Mobile Equipment Identity.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef Robuustheid het volgende:
De BlackBerry toestellen dienen een Nederlands IMEI nummer te hebben.
Dus een Nederlandse IBAN bestaat per definitie ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat kan per definitie niet, IMEI staat voor International Mobile Equipment Identity.
Androidapps draaien hier ook op hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... omdat die schitterende full-HD schermen hebben, waarop je prima een toetsenbordje tevoorschijn kunt toveren op die momentjes dat je dat nodig hebt, en verder dus nooit in de weg zit.
WTF moet je met ee Blackberry, man...? Prijs zal vast OK zijn, maar persoonlijk scoor ik liever een goede China-phone met veel betere specs, en Android.
Daar zit NL in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:30 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Dus een Nederlandse IBAN bestaat per definitie ook niet
Dat zal best, maar waarom dan niet gewoon meteen een fatsoenlijke Android phone kopen, zonder de Blackberry meuk? Heeft toch geen enkele meerwaarde...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Androidapps draaien hier ook op hoor
Het is een goed gebouwd toestel met een zeer degelijke camera, goed scherm, en een zeer stabiel OS dat je privacy-zaken gegevens goed laat managen. Verder zijn er veel accessoires voor te krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zal best, maar waarom dan niet gewoon meteen een fatsoenlijke Android phone kopen, zonder de Blackberry meuk? Heeft toch geen enkele meerwaarde...
Wat is beperkt aan het OS volgens jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:07 schreef 16meter het volgende:
Oogt nogal gedateerd allemaal. En een zeer beperkt OS.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... omdat die schitterende full-HD schermen hebben, waarop je prima een toetsenbordje tevoorschijn kunt toveren op die momentjes dat je dat nodig hebt, en verder dus nooit in de weg zit.
WTF moet je met ee Blackberry, man...? Prijs zal vast OK zijn, maar persoonlijk scoor ik liever een goede China-phone met veel betere specs, en Android.
Ze zijn niet failliet, dwaas dat je bent.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef rboy14 het volgende:
was er laatst niet iets over BB dat ze failliet waren ofzo? als dat zo is krijg je geen softwareupdates/bugfixes/nieuwe apps etc
Ik meende dat ik iets in die richting hoorde omdat mijn zus ook een bb zou kopen. Als ze (nog) niet failliet zijn dan is er verder geen probleem en is het een mooie deal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:36 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze zijn niet failliet, dwaas dat je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |