die heeft geen today optie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele theme zo practisch als de stock theme van RIM zelf
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef kneiterhard het volgende:
Welk theme gebruiken jullie?
Ik ben zelf tevreden over de today clear[ afbeelding ]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..
Op het ontbreken van 'today' na dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:06 schreef Prego het volgende:
[..]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegd
Dropbox?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit te wachten op dropbox voor blackberry...
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTkquote:
Ah, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTk
whatapp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik mis het pingen, ik krijg nu geloof ik echt een belachelijk hoge rekening voor mn iphone nu ik in het buitenland zit
Dat vind ik een kutprogramma, anders had ik ook geen BB en een iPhone, en mn vrienden die een BB hebben hebben geen WhatsApp op hun tel dus dan maar smsenquote:
Dat mag ik hopen ja, ik zit nu nog opgescheept met een Nokia 1100quote:
We hebben je gemist hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh yay morgen weer naar huis. Fok ping group volspammen
Nee niet gratis in het buitenland, kost data.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |