Omdat het allemaal besjes zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Props voor de eerste die een leuke grap maakt over de combinatie neger en blackberry.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Once you go black(berry)....you never go back.
Je bevestigt de TT.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Omdat ze te lui zijn om zelf hun mail op te halen, dus moet het gepushed worden?
Hosselen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
Hoe kunnen negers en wiggers eigenlijk bb's betalen
QFT.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Omdat ze te lui zijn om zelf hun mail op te halen, dus moet het gepushed worden?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
Welkom op FOK! en specifiek in ONZ. Je moet nog een hele hoop leren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Het valt me op dat FOK gebruikers vaak racistisch tegenover negers zijn maar zelf minder zijn.Het leuke is dat jullie alleen maar racistisch zijn via FOK en niet in het echt
Fok?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Het valt me op dat FOK gebruikers vaak racistisch tegenover negers zijn maar zelf minder zijn.Het leuke is dat jullie alleen maar racistisch zijn via FOK en niet in het echt
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Jason__ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |