Overige kosten voor wat?quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb nu een maand bij t-mobile een bold 9700.
Nu heb ik 50 euro overige kostenZe willen het pas vertellen aan het eind van de maand.
Begint goed
3G is sneller als gpRs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overige kosten voor wat?
Heb trouwens ook een Bold 9700 met eindeloos online. Soms staat ie op 3GP en soms GPS. Maar GPS is toch sneller? hoe kan ik dit constant hierop laten?
Ja, dat willen ze dus nog niet vertellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overige kosten voor wat?
Heb trouwens ook een Bold 9700 met eindeloos online. Soms staat ie op 3GP en soms GPS. Maar GPS is toch sneller? hoe kan ik dit constant hierop laten?
Dat zei die toch, dat die wel zo'n abbo heeft, ik neem dus aan BB internet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Che_ het volgende:
Vreemd inderdaad. Heb je wel onbeperkt internet?
Was het niet zo dat T-mobile vaker dit soort problemen heeft met blackberry internet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze dus nog niet vertellen
Ben benieuwd, ik gok internet kosten terwijl ik wel zo'n abbo heb
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat zei die toch, dat die wel zo'n abbo heeft, ik neem dus aan BB internet.
Even googlen opstarten dan maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat T-mobile vaker dit soort problemen heeft met blackberry internet?
Ik denk de eerste maand + overstap kosten?quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb nu een maand bij t-mobile een bold 9700.
Nu heb ik 50 euro overige kostenZe willen het pas vertellen aan het eind van de maand.
Begint goed
Overstap kosten ? Was daarvoor ook al bij t-mobile ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik denk de eerste maand + overstap kosten?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Overstap kosten ? Was daarvoor ook al bij t-mobile ?
Met een ander Theme is dit opgelost. Het opstart scherm ( als dat t-mobile is ) ga je niet weg krijgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef Folkwin het volgende:
Ik heb een Blackberry met T-Mobile branding.
Is het ook mogelijk om deze uit het menu te halen via een update?
Is er hier iemand die zijn blackberry dan wel eens uitzet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Met een ander Theme is dit opgelost. Het opstart scherm ( als dat t-mobile is ) ga je niet weg krijgen.
Ja, die van mij gaat best vaak uit. staat ingesteld, savonds gaat ie uit, en dan sochtends als de wekker afgaat automatisch aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Is er hier iemand die zijn blackberry dan wel eens uitzet?
(afgezien van de incidentele battery pull, of na het installeren van een nieuwe app)
uh dan komt dat toch omdat die netwerken gewoon beveiligd zijn? Of bedoel je wat andersquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Leonos het volgende:
Hoe maken jullie automatisch verbinding met een hotspot op het station ofzo ?
Ik moet elke keer opnieuw een wachtwoord instellen die ik niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |