Welke provider heb je?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand hier een idee hoe je je mail via Exchange op je BB krijgt? Via google wordt ik er niet wijzer van. Moet je daarvoor een bepaalde app installeren? Weet niet of het eerder gevraagd, maar helaas werkt de zoekfunctie op Fok niet.
Vodafonequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:30 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Welke provider heb je?
Dit moet je instellen via internet..
BIS: mobileemail.vodafone.nlquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Vodafone
Via Internet instellen? Is daar ergens een handleiding van?
Als je touchscreen niet erg vind zou ik een storm 2 nemen. Die heeft een groot schermquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Che_ het volgende:
Ik wil een Blackberry halen met abonnement. Nou wil ik aan jullie vragen, welke model jullie aanraden?
Ik wil em vooral gebruiken voor internet, email, msn. Camera hoeft niet top te zijn.
Liefst met een grote scherm![]()
Deze lijkt mij trouwens best interessant:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)M5Referer=google_gsm
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Als je touchscreen niet erg vind zou ik een storm 2 nemen. Die heeft een groot scherm
Kan welquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VS[ afbeelding ]
Ik vind/denk/weet haast zeker , dat je met een touchscreen nooit zo snel kan typen als met een fysiek toetsenbord.
Ik merk dat ik veel meer typfouten maak op een Iphone/Ipod Touch dan op mn blackberryquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Kan welTrust me, ik kan met een storm en een iphone net zo snel typen alsop een bold
Touchscreen van blackberry ook kut?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Touchscreen is fucking kut, maar op de iphone is die echt heilig chill
Ik heb geen enkel probleem met blackberry touchscreensquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Touchscreen van blackberry ook kut?
Waar hebben jullie trouwens een abbo gehaald???
Oh dat weet ikdan weer niet :p had het meer over merken als samsung en htcquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Touchscreen van blackberry ook kut?
Waar hebben jullie trouwens een abbo gehaald???
Ga naar een winkel en kijk of je het toestel en het touchscreen fijn vind. Dat is het best, kunnen wij toch niet voor jou bepalen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:55 schreef Che_ het volgende:
Ik neem uiteindelijk toch de BB storm 2. Deze is voor het bekijken van video's en muziek afspelen beter dan de Bold 9700, zegt men.
Je bb is al constant verbonden met het internet, als zon chat helemaal vol gepraat word is het misschien 10kb? Als het niet minder is.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef Folkwin het volgende:
Het komt wel door BBM, elke keer als je de groep opent haalt ie alle data binnen. Als je er niet veel inzit, hoeft ie maar heel even alle gegevens binnen te halen, zit je er heel vaak in dan moet ik heel vaak verbinding maken.
Het icoontje/de signalen stuurt hij maar 1x. De berichten staan dan op de server van RIM. Zij controleren wat je ophaalt en wat je leest e.d. Dus daarom blijft het niet sturen.
En Pumkinsoup en ik hebben het heel gezellig op de BBM dus gaat de batterij heel snel
Ga in je menu naar verbindingen beheren, en dan naar opties voor mobiel netwerk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef em-v het volgende:
Ik heb een Bold9700 en ga binnenkort naar het buitenland.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen verbinding heb met het internet? Dus dat mijn mail niet naar mijn BB komt en ik geen BB Messenger berichten kan ontvangen etc. Of moet ik dat allemaal handmatig instellen?
Jezus mina wat ingewikkeld om Exchange op je Blackberry te krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef Photogenic het volgende:
[..]
BIS: mobileemail.vodafone.nl
BES: Misschien dat dit helpt? http://tinyurl.com/bbexchange
Nee joh. Exchange invullen, gebruikersnaam en wachtwoord.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Jezus mina wat ingewikkeld om Exchange op je Blackberry te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |