kom je ook de groep joinenquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
hahaha, ik wist dit topic niet eens![]()
Eerst wel, maar ik had m'n tel op 3G staan, wat op een of andere manier m'n batterij 20x zo snel laat dood gaat dan op m'n iPhone... nu GPRS, en kan er veeul langer meequote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gaat je batterij dan niet snel opzoiets las ik
Aha ic, mijne kan niet op 3G. Heb namelijk de 8900quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Eerst wel, maar ik had m'n tel op 3G staan, wat op een of andere manier m'n batterij 20x zo snel laat dood gaat dan op m'n iPhone... nu GPRS, en kan er veeul langer mee
Ik heb ook geen 3G, maar kan in principe alles, behalve filmpjes kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Aha ic, mijne kan niet op 3G. Heb namelijk de 8900
Stop je headset er een keer in en haal hem eruit, misschien dat er een pinnetje blijft haken?quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef Leonos het volgende:
Ik heb weer een nieuw vaag probleem.
Als ik iemand probeer te bellen dan schakelt ie heletijd om de seconden van headset naar gewoon bellen.
Ook al heb ik geen oordoppen erin zitten. Nu kan ik dus niet meer bellen wat opzich ook wel handig is.
Iemand hier meer last van gehad, of iemand weet hoe ik het oplos?
Heb een BB9700
Mijne staat vaak op 3G, snelheid is ook goed. Browser is alleen beetje irritant.quote:Op maandag 26 april 2010 17:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind dat het zo traag word met gprs.. Maarja gebruik mn internet gewoon op mn iphone als ik wat nodig heb ofzo.
Daar heb je backups voor?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik dacht mijn wachtwoord te veranderen
heb ik hem waarschijnlijk veranderd in iets wat ik niet wou.
Nu ben ik alles kwijt qua gegevens.
Beetje kak
gewoon Q (zonder alt) ... had ik dus ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef nelisb het volgende:
Ok probleempje hier.
Heb een 9700 en tmobile.
Nu wil ik mijn voicemail instellen. Als eerste moet ik verplicht een wachtwoord ingeven en afsluiten met een hekje.
Tijdens het gesprek kan ik klikken wat ik wil maar dat hekje lukt me dus echt niet.
Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Jazeker!quote:Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Misschien veel vragen, maar ik wil niet weer het risico lopen veel geld uit te geven voor een telefoon die me tegenvalt.
Ohja, laatste vraag: Bestaat de mogelijkheid om een BB een week uit te proberen en als hij niet bevalt terug te brengen?
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.
Daar heb je een bb data abbo voor nodig ( BIS )
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Prego het volgende:
ik heb vandaag de Berry Bold 9700 besteld
M'n Storm ben ik beu en ik wil een toetsenbord en WiFi
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
misschien staat hier wat tussen: http://appworld.blackberry.com/webstore/
Netwerk probleem. Als er een rood kruisje staat heeft ie hem 5x geprobeerd te versturen, maar dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef BasvB het volgende:
Mijn BB storm 2 wil geen smsjes versturen:(
Hij geeft geen vinkje aan maar een of ander rood klokje, What to do?
Ik heb nog tot november een abonnement lopen waarvoor ik elke maand 20 tot 25 euro aan kwijt ben. Ik heb het geld er eigenlijk niet echt meer voor(verhuist, kan nu geen bijbaan vinden). Als dat abonnement afloopt wil ik een sim-only abonnement kopen, en dan vind ik er waarschijnlijk een die wel zo goedkoop is dat ik zo'n internetabonnement erbij kan nemen(voor vast bedrag per maand).quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.
Batterijduur mag wel wat meer van mij, maar is ook beetje eigen schuld dat ie snel leeg is (twitter, bewheater, bluetooth, wifi...)
Voor de rest is het erg jammer dat er geen 3G op zit, voor de rest weinig mis mee.
Uit de organisatie hoor ik ook weinig klachten van linkshandigen (een collega tegenover mij op de kamer is linkshandig).
Waarom zou je alleen internet willen via wifi eigenlijk?
Ik snap die vraag niet zo goed.
[..]
Jazeker!
Dit gaat stukken fijner dan met mijn Samsung Star die ik voorheen had, of de Samsung Jet die mijn vrouw gebruikt (en waar ik ook wel eens mee hobby)
Thats all there is....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs in
Gaat hardquote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb even een vraagje. Hebben Blackberry's een beetje fatsoenlijk geluid? Want ik heb nu een LG Shine, maar die hoor ik amper gaan als hij op zijn hardst staat
Aaah, bedankt voor het snelle antwoordquote:Op maandag 3 mei 2010 17:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gaat hardMijne staat zelfs op volume zacht en dan hoor je het nog goed.
Eerst stond die op gemiddeld schrok zelfs ervan
Heb je een lijstje met al die vage codes?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Antony1989 het volgende:
op je Homescherm, en dan alt + NMLL dan zie je de sterkte van het 3G of GPRS signaal in db of dbm.
Nope helaas niet weet er zelf ook maar 2.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je een lijstje met al die vage codes?
En hier staan er nog een paar.quote:Decibel meter.
Displays your signal strength in decibels, instead of bars.
Hold "Alt" and press "N", "M", "L", "L" (repeat to reverse the effect).
Address Book file verification.
Checks the data in your Address Book for inconsistencies.
In the Address Book, hold "Alt" and press "V", "A", "L", "D".
Address Book data structure rebuild.
Forces a data structure re-build in the Address Book...
In the Address Book, hold "Alt" and press "R", "B", "L", "D".
View source code.
Displays the source code of a Web page.
In the Browser, hold "Alt" and press "R", "B", "V", "S".
Help Me! menu.
Provides crucial technical information about your device, for when seeking technical support or help in forums...
Hold "Alt" and (left) "shift", then press "H".
IMEI display.
Displays your device's international mobile equipment identity (IMEI - your serial number) on-screen... Also works from all other GSM handsets.
Type "*", "#", "0", "6", "#" on the Home screen.
"Soft" reset.
Performs a "soft" reset of your device; the equivalent of doing a "battery pull" (ie. Removing the battery for a few seconds).
Press-and-hold "Alt", then press-and-hold (left) "shift", then press-and-hold "Del".
Event Log.
Displays event logs of all the system-level events that occur on your device...
Hold "Alt" and press "L", "G", "L", "G".
Denk dat het komt omdat het voor engelse toestellen is gemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mijn sneltoetsen van mijn browser komen niet overeen met wat er in de 'HELP' staat. Bij R zou die moeten refreshen maar ik krijg een venstertje met verbinding gegevens.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet er een van het werk gebruiken. Wat een antiek kloteding vergeleken met mijn iPhone.
ik woon niet in Nederlandquote:
Je moet het bericht vanuit de berichtenlijst verwijderen. Dus waar juist de naam staat.. dan verwijderd hij de hele conversatie, dus ook die gegevens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:10 schreef princess-a het volgende:
Mijn Bold 9700 is binnen! Het is heel raar maar als ik een sms bericht wis dan blijft de naam van degene en de datum waarop ie hem stuurde staan, en het bericht is dan weg :S Kan ik die naam en datum ook wegkrijgen? Tot nu toe alleen met 'eerdere verwijderen' maar dan verwijdert ie al mn eerdere berichten en dat wil ik ook niet
Staat vast in de gebruiksaanwijzing maar die lees ik nooit
Met de blackberry knopquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Je moet het bericht vanuit de berichtenlijst verwijderen. Dus waar juist de naam staat.. dan verwijderd hij de hele conversatie, dus ook die gegevens.
Ik vind geen enkele theme zo practisch als de stock theme van RIM zelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef kneiterhard het volgende:
Welk theme gebruiken jullie?
Ik ben zelf tevreden over de today clear[ afbeelding ]
die heeft geen today optie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele theme zo practisch als de stock theme van RIM zelf
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef kneiterhard het volgende:
Welk theme gebruiken jullie?
Ik ben zelf tevreden over de today clear[ afbeelding ]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Standaard Theme, werkt gewoon snel, en geen memory leak. Met 3rd party themes is/was het vaak zo dat je na een dag vrij weinig geheugen over had..
Op het ontbreken van 'today' na dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:06 schreef Prego het volgende:
[..]
idem, ik vind hem ook het mooist eerlijk gezegd
Dropbox?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit te wachten op dropbox voor blackberry...
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTkquote:
Ah, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestanden delen met elke computer en dus ook smartphones op elke locatie: https://www.dropbox.com/referrals/NTI4NjM1MTk
whatapp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik mis het pingen, ik krijg nu geloof ik echt een belachelijk hoge rekening voor mn iphone nu ik in het buitenland zit
Dat vind ik een kutprogramma, anders had ik ook geen BB en een iPhone, en mn vrienden die een BB hebben hebben geen WhatsApp op hun tel dus dan maar smsenquote:
Dat mag ik hopen ja, ik zit nu nog opgescheept met een Nokia 1100quote:
We hebben je gemist hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh yay morgen weer naar huis. Fok ping group volspammen
Nee niet gratis in het buitenland, kost data.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
Is bb messenger nou wel of niet gratis en het buitenland ? en whatsapp?
begrijp ik t zo goed: bb messenger gaat via RIM : gratids
whatsapp gaat via databundel : dokken?
En hoe kan ik mijn bb messenger uitzetten? dus offline staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |