Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Jazeker!quote:Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Hey,
ik wil misschien een BB Curve 8520 kopen via Bol, prepaid, want ik heb nog een abonnement lopen.
Is dit een goede keuze?? Andere BB's zijn me te duur, dus anders word het een ander merk.
Iemand ervaring met batterijduur? Is het makkelijk typen? Ook met wat langere nagels en wanneer je linkshandig bent? Fijne besturing? Makkelijk in te stellen dat internet alléen connectie maakt via wifi?
Ik probeer nu mn LG Renoir te verkopen omdat ik het besturingssysteem kut vind en niet kan smsen enzo met het touchscreen, daarom gebruik ik al 3,5 jaar een Sony Ericsson Cybershot(K800i).
Kun je met BB makkelijker smsen dan met touchscreen?
Misschien veel vragen, maar ik wil niet weer het risico lopen veel geld uit te geven voor een telefoon die me tegenvalt.
Ohja, laatste vraag: Bestaat de mogelijkheid om een BB een week uit te proberen en als hij niet bevalt terug te brengen?
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je hem los koopt weet wel dat je dan veel dingen niet kunt gebruiken, msn internet email e.d.
Daar heb je een bb data abbo voor nodig ( BIS )
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als je je eigen Wifi netwerk gebruikt kan dat toch wel?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Prego het volgende:
ik heb vandaag de Berry Bold 9700 besteld
M'n Storm ben ik beu en ik wil een toetsenbord en WiFi
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
misschien staat hier wat tussen: http://appworld.blackberry.com/webstore/
Netwerk probleem. Als er een rood kruisje staat heeft ie hem 5x geprobeerd te versturen, maar dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef BasvB het volgende:
Mijn BB storm 2 wil geen smsjes versturen:(
Hij geeft geen vinkje aan maar een of ander rood klokje, What to do?
Ik heb nog tot november een abonnement lopen waarvoor ik elke maand 20 tot 25 euro aan kwijt ben. Ik heb het geld er eigenlijk niet echt meer voor(verhuist, kan nu geen bijbaan vinden). Als dat abonnement afloopt wil ik een sim-only abonnement kopen, en dan vind ik er waarschijnlijk een die wel zo goedkoop is dat ik zo'n internetabonnement erbij kan nemen(voor vast bedrag per maand).quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Hier geen problemen met de 8520, die ik van de baas heb.
Batterijduur mag wel wat meer van mij, maar is ook beetje eigen schuld dat ie snel leeg is (twitter, bewheater, bluetooth, wifi...)
Voor de rest is het erg jammer dat er geen 3G op zit, voor de rest weinig mis mee.
Uit de organisatie hoor ik ook weinig klachten van linkshandigen (een collega tegenover mij op de kamer is linkshandig).
Waarom zou je alleen internet willen via wifi eigenlijk?
Ik snap die vraag niet zo goed.
[..]
Jazeker!
Dit gaat stukken fijner dan met mijn Samsung Star die ik voorheen had, of de Samsung Jet die mijn vrouw gebruikt (en waar ik ook wel eens mee hobby)
Thats all there is....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die appworld van BB zelf is echt bagger. Staat weinig nuttigs in
Gaat hardquote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb even een vraagje. Hebben Blackberry's een beetje fatsoenlijk geluid? Want ik heb nu een LG Shine, maar die hoor ik amper gaan als hij op zijn hardst staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |