Waarom dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
Als je veel onderweg emailt kun je eigenlijk niet om de BB heen...
Push mail.quote:
idd, waarom dat?quote:
Snel; 1Ghz, loopt enorm soepel, zeker vergeleken met mijn vorige N97.quote:-Snel
-Stabiel
-Duidelijke agenda
-Voornamelijk e-mail gebruik (meerdere accounts)
-(gratis) apps eventueel
Alsof push mail exclusief is voor Blackberryquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Push mail.
De BB is gewoon een op en top zakelijk toestel, met ook een duidelijke agenda, en ik heb bij mijn Curve nog geen vastlopers oid gehad.
Ik ben voornamelijk aan het twijfelen tussen de HTC desire en de blackberry bold. Wil bij HI blijven, vanwege mijn 20% studentenkorting. Helaas is blackberry internet zo extreem duur (jaar 1 7,5e jaar 2 17,5). Merk je ook een verschil op internet gebied? Anders is een HTC desire toch snel aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Htc Desire
Of de Blackberry Bold.
(Blackberry eigenaar)
De reden dat ik geen HTC heb genomen is vanwege het fysieke toetsenbord.
De intergratie van BIS in de dagelijkse internet wereld. (Blackberry Internet Services) vind ik voldoende om die 7.50 te betalen. (Facebook/Blackberry Messenger(ken je meerdere mensen met een blackberry?)/Push Mail)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef maxkranendijk het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk aan het twijfelen tussen de HTC desire en de blackberry bold. Wil bij HI blijven, vanwege mijn 20% studentenkorting. Helaas is blackberry internet zo extreem duur (jaar 1 7,5e jaar 2 17,5). Merk je ook een verschil op internet gebied? Anders is een HTC desire toch snel aantrekkelijker.
Die heeft het niet nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je voor de BlackBerry ook zo'n rijtje positieve reviews produceren?
Je kan ze eigenlijk inderdaad niet vergelijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ik heb 't idee dat het gewoon compleet andere telefoons zijn, onvergelijkbaar.
klein schermpje + hardware keyboard <-> groot scherm + touchscreen
Effe los nog van verdere specs natuurlijk, of OS'en.
Dat is net als een navigatie systeem die in de auto zit gebouwd, en een losse navigatie. ze werken, doen en kosten allemaal nagenoeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Komt natuurlijk bij, de fantastische integratie van Google dingen in Android.
Ja en blackberry blijft zeker stilstaan en slapenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Komt natuurlijk bij, de fantastische integratie van Google dingen in Android.
Iedere nieuwe feature van Google, komt al heel snel beschikbaar op een Android foon.
Ook niet van je trackball? En heb je wel eens een excel bekeken op je curve? En pushmail vanaf de server is BES waarop je maar 1 mail account hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Push mail.
De BB is gewoon een op en top zakelijk toestel, met ook een duidelijke agenda, en ik heb bij mijn Curve nog geen vastlopers oid gehad.
Vergeleken met de snelheid waarmee Google/Android internet-features ontwikkelt? Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Jason__ het volgende:
Ja en blackberry blijft zeker stilstaan en slapen
Wel raar dat ik meer dan 1 mail heb, huh?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook niet van je trackball? En heb je wel eens een excel bekeken op je curve? En pushmail vanaf de server is BES waarop je maar 1 mail account hebt.
Dan heb je geen BES maar BIS.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Wel raar dat ik meer dan 1 mail heb, huh?
Ah ja, van kolom naar kolom scrollen. Goed overzicht!quote:En ja ik heb wel eens een excel gekeken op mijn 9700, niks mis mee voor mij. Daarom heb ik ook een fysiek toetsenbord gekozen!
Das fijn, ik reageer op iemand met een curve... met een trackball. En geloof me... die staat regelmatig vast. Ik heb zelf zo'n kreng.quote:En mijn 9700 heeft geen trackball maar trackpad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |