Over film kijken gesproken. Ik heb nog steeds geen uitnodiging gehad om Alice in Wonderland te kijken met jou.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan natuurlijk ook mijn laptop op de tv aansluiten en dan een film kijken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je mag er ook wel liggen met mijn frikandel![]()
quote:
Verdikkeme zegquote:Op donderdag 15 april 2010 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is dit nummer 2492.
heb je haar nog geslagenżquote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHA
Ik heb de haak op de deur gedaan toen ik mijn zusje aan hoorde komen.En ze stond te schreeuwen.
Pas maar op, dadelijk beukt haar negervriendje de deur open en komt ie je misbruiken.quote:
Ik snapte er geen fuck van.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik eis kudo's voor m'n e/i/o/u-loze verhaaltje.
neequote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik eis kudo's voor m'n e/i/o/u-loze verhaaltje.
ja, maar dan moet je alsnog de deur uitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zo die hoer heeft me geld gegeven. Nu kan ik eten kopen.
Ja, ik. Zij niet, zij komt niet meer buiten vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je alsnog de deur uit
Dit klinkt dubieus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zo die hoer heeft me geld gegeven. Nu kan ik eten kopen.
quote:Gezinsdrama in Spijkenisse
SPIJKENISSE - In een woning in Spijkenisse is een kleine familieruzie uitgelopen op een tragedie. Een 13-jarig meisje maakte met haar drie jaar oudere zus S. ruzie over een broodje bapao en een zak popcorn en dit liep finaal uit de hand. Toen het slachtoffer thuiskwam, nadat ze S. haar eten had opgegeten, liet haar zus de haak op de deur, zodat 't meisje niet naar binnen kon. De gemoederen liepen hierbij zo hoog op, dat S. haar zusje uiteindelijk binnenliet en enkele vuistslagen in het gezicht en de schaamstreek uitdeelde. Het slachtoffer schreeuwde nog dat S. moest stoppen, omdat ze anders haar 'grote negervriend op haar af zou sturen', maar S. kende geen genade. Uiteindelijk is het 13-jarige slachtoffer overleden aan interne bloedingen.
Toen de toegesnelde politie S. arresteerde, konden omstanders horen hoe ze nonchalant "See me care" riep richting de dienders en de aanwezige menigte.
dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
En reetveter is een kankerjong.
Ik heb het ook maar gecopypaste van www.echtwelbestaandnieuws.nlquote:
Die laatste zin.quote:
Ik hoef hem niet te meeten.quote:
Do I look stupid to you?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar gecopypaste van www.echtwelbestaandnieuws.nl
quote:
Morgen denk je er toch anders over en is het opeens ook geen kankerjong meer.quote:
JE MAG OOK GEWOON LACHEN!quote:Do I look stupid to you?
Nee, doe ik niet. Hij kan mijn rug echt op.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Morgen denk je er toch anders over en is het opeens ook geen kankerjong meer.
[..]
JE MAG OOK GEWOON LACHEN!

Nee, dat had ik al wel door. Ik begon toen juist te twijfelen of het wel echt was.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen pas had je door dat het fake was, hè.
Hmm... even m'n kalender aanpassen.quote:
QUOTE VOOR NAGESLACHT!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Hij kan mijn rug echt op. [ afbeelding ]
Too bad.quote:En nee, ik lach niet vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Jaa, vertelquote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
Wat heeft rv'tje dan gedaan, wd'tje?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
QUOTE VOOR NAGESLACHT!
[..]
Too bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik quote jou even voor de zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
In dat geval quote ik jou ook even.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote jou even voor de zekerheid.
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.quote:
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
EN WAT HEB JE MET MCFEARLESS UITGESPOOKT AANGEZIEN HIJ VAN DE AARDBODEM IS VERDWENEN! HEB JE Z'N HART GEBROKEN OF ZO?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote jou even voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval quote ik jou ook even.
kankerdikke care zeg. Maak je lekker druk over de bekerfinale ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.
[..]
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.
JIJ ZWARTE WEDUWE! GEEF ONS ONZE MCF TERUG!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.
[..]
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerdikke care zeg. Maak je lekker druk over de bekerfinale ofzo.
Zoek z'n hyves op als je er zo erg naar smacht.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ ZWARTE WEDUWE! GEEF ONS ONZE MCF TERUG!
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek z'n hyves op als je er zo erg naar smacht.
Ja, die foto is weg. En toen zei ik sterf.quote:
Ja, dat las ik net dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die foto is weg. En toen zei ik sterf.
blablablaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.
Nee, als ik die plaats gaat hij de huilie uithangen blijkbaar, dus ik plaats 'm niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat las ik net dus.
Maar om welke foto ging het precies?
Maakt het mij wat uit dat het jou niks uitmaakt dat het mij niks uitmaaktquote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.
Oké.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt het mij wat uit dat het jou niks uitmaakt dat het mij niks uitmaakt
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef McFearless het volgende:
Juist, ik ga even aan m'n lul trekken, daarna eten, douchen en Ajax kijken. Vervolgens pak ik m'n koffers en kom ik nooit meer terug. XD
Lolquote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.
Dat nooit meer terugkomen tenminste. Over dat lul trekken weet ik niet.
mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn frustratie wegeten.
quote:
WD gaat bol worden.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.
Dat nooit meer terugkomen tenminste. Over dat lul trekken weet ik niet.
quote:
Geen ideequote:
Die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef BobbyB het volgende:
In dat topic kom ik ook nog een nogal aparte gif van IQM tegen.
[..]
Ik weet niet of ik je dan nog wel zou doen hoor, dus denk er goed over na wat je nu gaat doen.quote:
Die is een deur verder.quote:
Wat een gemis.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dan nog wel zou doen hoor, dus denk er goed over na wat je nu gaat doen.
Och doe nou niet alsof je me niet moet.quote:
Je bedoelt tot hoe laat ik aanwezig ben? 17:30. Why?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Bobby, tot hoelaat werk jij altijd?
Gewoon, vraagjequote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt tot hoe laat ik aanwezig ben? 17:30. Why?
Ga je me opwachten in het fietsenhok?quote:
om daarna lekker te tongenżquote:Op donderdag 15 april 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me opwachten in het fietsenhok?
niet lekker?quote:
bekken? zoenen?quote:
French kissing.quote:
Handig om te weten.quote:In Austria, a French kiss more commonly refers to oral sex in the form of fellatio.
Belgen!quote:In Flemish Belgium it is known as tongzoen or tongkus (literally tongue kiss) In Flemish it's called 'sleuren', 'muilen', 'paletten', 'bekken', 'kussen' (just kissing) or 'iemand binnendoen' (literally taking someone in)
Ohh, ik dacht dat je die afspraak al had gemaakt johquote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag echt een baaldag gehad![]()
Wilde dus eigenlijk naar de dokter omdat ik zo veel last van m'n keel had en zo moe waswerd ik pas heel laat wakker, te laat om nog een afspraak te maken en zo laat dat ik de rest van de dag moe ben terwijl ik hard aan de slag moest
gotta laugh at themquote:
quote:
Ja het is een soort eh, zichzelf in de weg zittend ietsquote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je die afspraak al had gemaakt joh. Nou morgen dan
Doei NG.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar huis nu en van het zonnetje genieten.
Toedeloe
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:57 schreef wise het volgende:
Fotoboek van jaiddkloonĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
Post #100quote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag, in de grote pauze, kwamen twee gasten, bij wie ik vorig jaar in de klas zat, aangereden met een auto waar ze vervolgens 2 gigantische speakers en een aggregaat uithaalden. Vervolgens die shit vol aan, wat een geluid kwam daar uit![]()
Na nog geen 5 minuten kwamen de conciërges al zeiken dus toen zij we naar een school hier in de buurt gereden en hebben ze die boel daar nog een kwartier aangehad
post nr. 19.914 van jou.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, Bragi zie wat ik net krijg op Windows messenger:
Bragi said (19-3-2010 at 19:43):
Mocht je denken: "Hey, waarom reageert Bragi niet meer?" Dan komt het door mijn kut-internetverbinding en is m'n internet er gewoon weer eens mee gekapt. }
Bragi said (19-3-2010 at 19:44):
dus ik heb niks gelezen na "mac"
Bragi said (19-3-2010 at 19:52):
hello? f
Bragi said (19-3-2010 at 19:57):
Ilse?
Bragi said (19-3-2010 at 20:32):
Test test testikel
Bragi said (19-3-2010 at 22:08):
Hallo?
Ilse?
Ilse, hallo?
Hallo, Ilse
Breaky-breaky
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei het je toch.
Ik hekel msn als communicatiemiddel op momenten dat internet/msn stom doet.
En dan al helemaal de mensen die gaan lopen haten op een Mac of een Windowsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan vooral de materialisten die per se alleen Mac willen.![]()
![]()
quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan vooral de materialisten die per se alleen Mac willen.![]()
![]()
Het zijn gewoon allebei kut systemen. Commodore 64 ftw.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan al helemaal de mensen die gaan lopen haten op een Mac of een Windows![]()
[..]
Faal-messenger? Waarom dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar in dit geval ging het om de faal-messenger die Bt heeft, waardoor ik onmogelijk perfect met haar kan communiceren.
KFCquote:
Dank voor de herinnering. Je krijgt een fictieve taart zodra ik de 20.000 heb bereiktquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allebei kut systemen. Commodore 64 ftw.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOM NOM NOM NOMquote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dank voor de herinnering. Je krijgt een fictieve taart zodra ik de 20.000 heb bereikt
Communiceren met vrouwen is sowieso al lastig, daar heb je niet per se een computer programma voor nodig.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar in dit geval ging het om de faal-messenger die Bt heeft, waardoor ik onmogelijk perfect met haar kan communiceren.
JA!!quote:
Nee, maar door de pc wordt het alleen nog maar kutter.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Communiceren met vrouwen is sowieso al lastig, daar heb je niet per se een computer programma voor nodig.
Dat wel. Maar je weet dat een computer ook vrouwelijk is he.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar door de pc wordt het alleen nog maar kutter.
quote:1) As soon as you have one, a better one is just around the corner.
2) No one but the creator understands the internal logic.
3) Even your smallest mistakes are immediately committed to memory for
future reference.
4) The native language used to communicate with other computers is
incomprehensible to everyone else.
5) The message “Bad Command or File Name” is about as informative as “If you don’t know why I’m mad at you, then I’m certainly not going to
tell you”.
6) As soon as you make a commitment to one, you find yourself spending half
of your paycheck on accessories for it.
Here few more reasons why computers must be woman:
They hear what you say, but not what you mean.
Beauty is only shell deep.
When you ask what’s wrong, they say “nothing”.
Can produce incorrect results with alarming speed.
Always turning simple statements into big productions.
Small talk is important.
You do the same thing for years, and suddenly it’s wrong.
They make you take the garbage out.
They have a lot of data but are still clueless.
They look nice and shiny until you bring them home.
It is always necessary to have a backup.
The best part of having either one is the games you can play.
In order to get their attention, you have to turn them on.
Kom maar op mijn schoot zitten.quote:
kom maar hier.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
BLABLABLA vermaak me eens.
"Hop hop hop paardje" doen.quote:
Okequote:
quote:
quote:In die tijd, toen paarde-tractie nog een gewoon straatbeeld was wilden jochies graag paardjerijden en wel op (groot)vaders knie, waarbij het rijtempo aangepast werd met de tekst:
"Het karrepaard gaat sjok-sjok,
het damespaard loopt hop-hop en
het renpaard remmerderamber...
Ook kleine meisjes wilden wel zo iets, dat ging dan als volgt:
Aaltje zat op een paaltje
Wip zei 't paaltje
dan ging de knie ineens omhoog en verdween opzij.
Weg was ' paaltje.
Waarover?quote:
Dag Bobs!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Grapje hoor Chai! Ik vind je wel lief.
Nu ga ik naar huis.Dag schatjes.
![]()
ik zou haar zo hard gevenquote:
Zo, nu ben ik weer de enige man in dit topicquote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Grapje hoor Chai! Ik vind je wel lief.
Nu ga ik naar huis.Dag schatjes.
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo, nu ben ik weer de enige man in dit topic
ik moet voor een zeilweekend een nieuwe zwembroek hebbenquote:
Gers ownen, ik kan het.quote:
Board shorts:quote:Op donderdag 15 april 2010 17:31 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet voor een zeilweekend een nieuwe zwembroek hebben
Nicequote:Op donderdag 15 april 2010 17:36 schreef Maisnon het volgende:
als het goed is een mooie zonsondergang, dankzij de aswolk uit IJsland
Wat een instellingquote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ben er klaar meeik ga toch wel falen.
En longklachten, maar dat vermelden ze er niet bij.quote:
Ziet er best prima uitquote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef gers het volgende:
http://www.asos.com/Cali-Surf/Cali-Surf-Hibiscus-Swim-Short/Prod/pgeproduct.aspx?iid=603285&cid=5231&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue deze lijkt me wel tof
Het is 17:45quote:
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een 'quote:Op donderdag 15 april 2010 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, jij loopt achter zeg
En niet eens een beetje
Falen met wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ben er klaar meeik ga toch wel falen.
Dan heb je om 10 uur weer honger.quote:
En ook dat is niet meer van toepassing. Wel regelmatig, maar zeker niet de helft.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een '' reactie op iemand anders.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een '' reactie op iemand anders.
Oke, ik weet ook niet zoveel van je dusquote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ook dat is niet meer van toepassing. Wel regelmatig, maar zeker niet de helft.
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jitze wat over zichzelf zegt, dat durft die faalgeneraal niet eens
Hai haiquote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef L0t.. het volgende:
Haiiii
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.
Je hebt dus gewoon geen inhoud.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.
Inderdaad. Al mijn vragen kun je beantwoorden zonder ook maar een klein stukje van je anonimiteit te verliezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jitze wat over zichzelf zegt, dat durft die faalgeneraal niet eens
Ja, alles gehaaldquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hai hai![]()
Alle tentamencijfers alweer terug?
Ik wacht nog op 3 tentamens.
Goed hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, alles gehaaldMoet alleen nog die rekentoets terugkrijgen maar die heb ik sowieos wel gehaald en een verslag, maar dat zal nog wel even duren..
Heb je al wel een paar cijfers terug?
Ohh goedzoquote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ja, wel twee_!
Een voldoend voor Marketing en daar was ik heel blij mee, want daar moest ik heel veel voor leren en het was saai
WAT HEB JE NIET GEFAALDquote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ja, wel twee_!
Een voldoend voor Marketing en daar was ik heel blij mee, want daar moest ik heel veel voor leren en het was saai
Ja, 7,5 voor Tweegesprekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh goedzoEn je andere cijfer ook een voldoende?
Niiiicequote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 7,5 voor Tweegesprekken![]()
dus ik ben helemaal blij
Ja? Ik dacht dat ze daar altijd wel een week erover dedenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Asos is echt rlxSupersnel in huis ook als je daar wat bestelt
heb je toevallig nog couponsquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Asos is echt rlxSupersnel in huis ook als je daar wat bestelt
6 dagen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ze daar altijd wel een week erover deden
Wel jammer van 3OH!3quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Oke beter, misschien binnenkort daar ook maar eens rondkijkenquote:
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke beter, misschien binnenkort daar ook maar eens rondkijken
Dat is ook ouderwetsquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.
jouw oudersquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.
Jawel, ik kreeg eerst altijd 30 euro van een gast omdat hij me lief vondquote:
quote:
crack klust als webcammerquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg eerst altijd 30 euro van een gast omdat hij me lief vond. Maar die hele gast heb ik 1x gezien in mn leven toen ik 14 was ofzo, en daar is niks mee gebeurd
. IK vind het nog steeds tyfus raar en hij had me ook een keer aangeklaad daar bij paypal omdat ik hem zou chanteren of weet ik veel
.
Maar die won ik, hiihhi.
Je kan via paypal wel geld van je rekening afhalen ja, maar dat gaat niet via iDeal.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
Asos is dus bestellen met creditcard stiekem? Of kan je bvb ook iDeal -> geld op Paypal -> daar bestellen
je kan of geld storten op paypal of je rekening koppelenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dat moet je overmaken naar je Paypal toch?
L0t hoe doe jij dat dan
Ah het einde van je sociale levenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niiiice![]()
Maandag m'n eerste stagedag, ik ben zooo zenuwachtig
Een sociaal leven.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah het einde van je sociale leven![]()
Succes
Sociaal leven?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een sociaal leven.![]()
Mensen zonder sociaal isolement anno 2010.
Doe lief tegen 4EBE!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, stelletje lelijkerds. Daar ben ik weer.
Wat is zij ontzettend geil onstage.quote:
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.quote:
boeie gewoon geluid op mute zettenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is zij ontzettend geil onstage.Jammer dat haar 2e album zo'n jaren 80 Electronic pop album is.
Is dat comfortabel ?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef MiVer het volgende:
op terras gezeten, wel lekker zon, toch wind
nu net thuis, met dipje, door afkoeling
15 min achter pc geslapen
mmm
maar jamaar ja
!!!
quote:
Mensen die denken dat ik het niet tegen hen had.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.
This SC is too small for the 2 of us.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.
1x gehad. PIJN.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
Toetsenbordafdruk in je gezicht.
Heul niequote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
This SC is too small for the 2 of us.
* Visualisatiequote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1x gehad. PIJN.
En een halve dag een toetsenbord op je wang en olijke vrienden die even een e-mailtje besluiten te typen.
RAAAAWRquote:
nee, maar op bed gaan liggen...dan was fout afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
't Worden twee keer twee hele wedstrijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, gezien het hier stikt van de voetbalhoeren.
Ik heur op de radio dat de finale in 2 wedstrijden gespeeld zal worden. Eentje in Rotterdam en eentje in Amsterdam. Bij beide mag alleen het thuispubliek zijn.
Maar een finale is doorgaans toch 1 wedstrijd? Of gaan ze nu de 1e 45 minuten in Rotterdam doen en een week later in Amsterdam die andere 45 min?
godmiljaarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RAAAAWR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik niet op vakantie zou zijn zou ik gaan in Paradiso.
De oplossingquote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
Maar goed dat Chai er niet is dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval voor jouw dikke kont.
Hmm, beetje raar.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Worden twee keer twee hele wedstrijden.
En jouw dikke hoofd dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval voor jouw dikke kont.
Polen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, beetje raar.![]()
Zal ook wel gezeik opleveren als in ja maar toen in Rotterdam had hij voordeel omdat en nu in Amsterdam staan de polen niet goed en heb ik dus niet gescoord enzo.
Die kan er niet in. D'r kont zit in de weg.quote:
Ik zag het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, maar op bed gaan liggen...dan was fout afgelopen
dan typte ik nu niet
en je kent me: een dag zonder kletsen met jou?
nu ja, kan ik net zo goed de stekker er permanent uittrekken
(nee niet comfor, nu zelfs verrekte spier links onder keel, maar ik leef weer op, want JIJ !!! JIJ)
hahhaa
dat gekantelde beeldscherm ook, hahhaaquote:
oeeeeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag het al helemaal voor me.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
Och, de kortzichtige hypocriete Amerikanen zijn weer langs geweest in mijn photobucket hoor.Alle foto's waar een tepel of blote kont te zien is zijn verwijderd.
Op iedere hoek van de straat kun je aan wapens komen maar als ze een blote tiet zien zijn ze in rep en roer.
Je installatie is corrupt. Uninstallen en opnieuw installeren. Of eerst gewoon eroverheen installeren anders ben je misschien je instellingen kwijt.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze poep?
Telkens als ik Live Messenger wíl starten, krijg ik deze kut-error.
ik lees bier, dus dat is wel weer goed...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Devvie het volgende:
De bierschuit kwam voorbij, met hardcore
MAAR HOE KAN DAT NOU?!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je installatie is corrupt. Uninstallen en opnieuw installeren. Of eerst gewoon eroverheen installeren anders ben je misschien je instellingen kwijt.
O ja, fuuuuu!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeee!!!
en je bent weer helemaal de oude merk ik
met je emo gifs
hahhaha, chocolade kent geen tijd, dat weet je
ondertussen verzin ik al lekkere salades met duits hooi
michel heeft zin in de zomer
Maar die ééncellige bosviolen nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik lees bier, dus dat is wel weer goed...
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Devvie het volgende:
oproep: blijf weg
Je wou een laptop winnen?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT NOU?!
Ik gebruik dat dingen al maanden zonder problemen. En nu, nu ik het weer 's opstart, is de installatie corrupt?
quote:
nee geen fuuu voor jouquote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, fuuuuu!
Vergeten.
Zie je wel...
Automatisme.
Nee.quote:
Cavia's staan gelijk aan gezapigheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee geen fuuu voor jou
maar ok, altijd vechten tegen de banaliteit van de gewoonte
want dan....? juist gezapigheid
Lullig.quote:
In mijn post over vergelijking tussen vrouwen en computers stond het al.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT NOU?!
Ik gebruik dat dingen al maanden zonder problemen. En nu, nu ik het weer 's opstart, is de installatie corrupt?
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
"You do the same thing for years, and suddenly it’s wrong."
je hebt mijn adres, pm, msn, etc...tel volgtquote:Op donderdag 15 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's staan gelijk aan gezapigheid.
DAARMEE HELP JE ME NIET, SNOBBY!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In mijn post over vergelijking tussen vrouwen en computers stond het al.
[..]
Ik was niet van plan om naar Zeeland te gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
je hebt mijn adres, pm, msn, etc...tel volgt
dus je ziet maar....
dit lijkt me ook wel gezapig:
[ afbeelding ]
michel komt naar jou toe deze zomer!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om naar Zeeland te gaan
Het lijkt mij vooral: erg zwaar?
An dat is wel kut. Vroegah kon je gewoon een beta downloaden en die eroverheen installeren dan had je in ieder geval dat probleem even niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
En Bobby, eroverheen installeren gaat niet. Aangezien je vast zit aan zo'n gare installer waarbij je moet kiezen welke van de duizend Microsoft-dingen je wil downloaden en hij geeft aan dat Live Messenger al gedownload is...
Het leuke is dat die foto's er echt al maanden in staan en dat dit slechts een kleine selectie is van verwijderde images.quote:
Whehhe. Dat heb ik inderdaad al een paar keer gezien ja. Zit je een oud topic te lezen en dan staat er een plaatje in en denk je echt van WTF heeft dit met het topic te maken. Dan kijk je naar de URL en weet ik alweer genoeg.quote:Ook kut is geband worden op tinypic.Na verloop van tijd zijn er allemaal andere plaatjes over jouw urls heen opgeslagen.
Als je dan posts terugkijkt zie je dat je opeens een naakte mooiboi hebt gepost.
ja ik blijf het apart vindenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel duits hooi zal daar ook in gaan denk ik..
MAAR HET KLOPT WEL!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
michel komt naar jou toe deze zomer!
hahahha
4EBE4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
Die konijnen worden toch ook gefokt voor het vlees?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik blijf het apart vinden
ik bedoel, groot en veel is lekker ( borsten, schaamlippen, lol, veel sap...etc)
maar dit ???
Kun je geen Kate meer kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
Microsoft.
Apple.
Computers.
IK STOP ERMEE!
Ik ga in een grot wonen.
alleen wild konijn is de moeitequote:Op donderdag 15 april 2010 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die konijnen worden toch ook gefokt voor het vlees?
Konijnenvlees.!
Ik ga met Kate in de grot (die van Jacobs vijand) wonen.quote:
Ik hoef geen konijnquote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen wild konijn is de moeite
wil ik wel voor je klaarmaken
en dan een vrouwtjes konijn
doe ik de schaamlippen wel, oh nee, hebben ze niet
hhahahha
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen wild konijn is de moeite
wil ik wel voor je klaarmaken
en dan een vrouwtjes konijn
doe ik de schaamlippen wel, oh nee, hebben ze niet
hhahahha
Gewoon verhuizenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lullig.
Ook kut is geband worden op tinypic.Na verloop van tijd zijn er allemaal andere plaatjes over jouw urls heen opgeslagen.
Als je dan posts terugkijkt zie je dat je opeens een naakte mooiboi hebt gepost.
Daarom, varkenshaas ftwquote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen konijn![]()
Het lijkt me heul niet lekker.
Had vorig jaar met kerst hert op..
Ik vond het niet heel bijzonder.
quote:
Geen idee hoe dat met de huidige versie zit, toen het nog gewoon MSN heette in ieder geval wel. 13.gifquote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
Bobby, als ik nu WLM uninstall en daarna opnieuw installeer, ben ik dan al m'n smileys kwijt?
Je moeder > mango & ananas.quote:
hangt van af welk gerecht dat hertquote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen konijn![]()
Het lijkt me heul niet lekker.
Had vorig jaar met kerst hert op..
Ik vond het niet heel bijzonder.
Het was wel lekker, maar ik had niet zoiets van: goh wat bij-zon-der...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
hangt van af welk gerecht dat hert
bij van der valk, typisch niets aan
maar wild is echt lekker, met goed recept
Goed tijdstip.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb een kater.
quote:
Wut?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon verhuizendan ben je er vanaf.
Smerig wijf.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik porno ging uploadenop m'n 14e
..
Volgens deze post behoud je ze gewoon.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
Bobby, als ik nu WLM uninstall en daarna opnieuw installeer, ben ik dan al m'n smileys kwijt?
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog "Ja, ik ga wel mee voor één biertje". Drink ik weer het halve vat leeg.
voor mij hebben herten een vrouwelijke uitstralingquote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was wel lekker, maar ik had niet zoiets van: goh wat bij-zon-der...
Was iets met een vruchtensaus oid...
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm omdat ik porno ging uploadenop m'n 14e
..
Ik noem die van mij wel eens "vuile sloerie".quote:Op donderdag 15 april 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
Ik noem m'n vriendin wel 's 'smerig wijf'.Ik vind het zo'n heerlijk scheldwoord.
aaawhhquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moeder > mango & ananas.![]()
![]()
![]()
Hier een ode aan haar:
Kende ik mijn eigen krachten ook maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.
Weet ik veel. Een keer een klein-beetje-naakt-foto geüpload of zo.quote:
Die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noem die van mij wel eens "vuile sloerie".
Ik vind een hert met een gewei best mannelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
voor mij hebben herten een vrouwelijke uitstraling
kijk maar naar de kop en neus, en ogen, en fijne vacht....
het eten ervan krijgt dan ook extra dimensie
maar recept dus, en vruchtensaus = vernaggelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |