Jij had dat broodje bapao en die zak popcorn betaald?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat niet tof, zij heeft mijn geld weggepropt in dat vadsige lichaam van d'r.
Nee, laat maar.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteld
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteld
Zeggen, NU, lapzwans.quote:
Ja, ik ben alleen thuis, ik wilde wat te kanen hebben vanmiddag.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij had dat broodje bapao en die zak popcorn betaald?
Kan hier niet luisterenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend deze op de radio.
Werd meteen helemaal vrolijk.
Tsja, als jij het hebt betaald, kan ik die eerste optie wat beter begrijpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen thuis, ik wilde wat te kanen hebben vanmiddag.
Er was niks, poepdoos.quote:
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, als jij het hebt betaald, kan ik die eerste optie wat beter begrijpen.
Mja, misschien wist ze niet dat het van jou was?
Waarom roep je mijn naam dan? Dadelijk is er echt wat en reageer ik niet meer.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.
Omdat we dat vroeger ook deden op de basisschool.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom roep je mijn naam dan? Dadelijk is er echt wat en reageer ik niet meer.
Lijkt mijn nichtje wel. Die rooft de hele koelkast leeg en laat d'r vader met een lege koelkast zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.
Whehehe ze noemden jou Bragi op de basisschool.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat we dat vroeger ook deden op de basisschool.
"Hey, Anne!"
- "Ja, Bragi?"
"Nee, laat maar!![]()
"
Haikus are easyquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt mijn nichtje wel. Die rooft de hele koelkast leeg en laat d'r vader met een lege koelkast zitten.
Whehehe, het hele gesprek was nep, want ik heb nooit bij een Anne in de klas gezeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe ze noemden jou Bragi op de basisschool.
Dat zei Tiger Woods ook toen z'n vrouw erachter kwam.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
Die slippertjes die ik had besteld van de H&M zijn toch niet zo leuk.
Ik wel. En die was LELIJK!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehehe, het hele gesprek was nep, want ik heb nooit bij een Anne in de klas gezeten.
pics¡¡quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
Die slippertjes die ik had besteld van de H&M zijn toch niet zo leuk.
HOAX!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. En die was LELIJK!
Nu nog trouwens.
hmm, maar met de zomer in aantocht is dat misschien niet verstandig?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart is wel leuker dan beige.
Ik koop wel andere slippers, ik krijg over 2 weken mijn salaris.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef wise het volgende:
[..]
hmm, maar met de zomer in aantocht is dat misschien niet verstandig?
Dan moet je niet naar Friesland gaan.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik koop wel andere slippers, ik krijg over 2 weken mijn salaris.
quote:
Trein gemist.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet kloptequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
DO IT.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefjequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefje
patatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.quote:
Daarom zie je er zo uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
patat. Dat heb ik al een paar maanden niet gegeten
Nou, gooi er een WOII brush overheen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.
Wd zat aan haar patatpan. "Ga aan", bralt wd. Wd was kwaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Je mag er ook wel liggen met mijn frikandelquote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in de tuin liggen met mijn patatjes en frikadellies en kroketjes en kaassoufflés.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |