Dan moet je niet naar Friesland gaan.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik koop wel andere slippers, ik krijg over 2 weken mijn salaris.
quote:
Trein gemist.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet kloptequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
DO IT.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefjequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefje
patatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.quote:
Daarom zie je er zo uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
patat. Dat heb ik al een paar maanden niet gegeten
Nou, gooi er een WOII brush overheen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.
Wd zat aan haar patatpan. "Ga aan", bralt wd. Wd was kwaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Je mag er ook wel liggen met mijn frikandelquote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in de tuin liggen met mijn patatjes en frikadellies en kroketjes en kaassoufflés.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |