quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Oké ik bel mijn vader net die aan de andere kant van het land zit, zegt hij dat mijn zusje niet naar school is gegaan. Kom thuis, ik denk hihi broodje bapao en dat jong op dr donder geven... is die kankerhoer niet thuis en ze neemt de telefoon niet op. EN MIJN BROODJE BAPAO IS WEG EN DE POPCORN ZAK LIGT LEEG IN DE KAST. Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en als ze dalijk binnenstapt krijgt ze godverdomme een paar rammen van me.![]()
Oja antiklacht: Ik keek net op track&trace voor mijn H&M pakketje, stond er "De chauffeur (WF) is onderweg." Wordt er op de deur geklopt, is het mijn pakje.
Om jou te entertainen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Bragi, waarom ben jij hier al de hele dag joh?
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Bragi het volgende:
[..]Heerlijk, die twee totaal verschillende emoties in één post.
Heb ik ook wel eens. Ben ik zo geil dat ik mezelf wil vingeren.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.
Toen was ze nog leuk.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog, nog?
[ afbeelding ]
WD verkoop je zusje aan Lakitu.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Oké ik bel mijn vader net die aan de andere kant van het land zit, zegt hij dat mijn zusje niet naar school is gegaan. Kom thuis, ik denk hihi broodje bapao en dat jong op dr donder geven... is die kankerhoer niet thuis en ze neemt de telefoon niet op. EN MIJN BROODJE BAPAO IS WEG EN DE POPCORN ZAK LIGT LEEG IN DE KAST. Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en als ze dalijk binnenstapt krijgt ze godverdomme een paar rammen van me.![]()
Oja antiklacht: Ik keek net op track&trace voor mijn H&M pakketje, stond er "De chauffeur (WF) is onderweg." Wordt er op de deur geklopt, is het mijn pakje.
Rare topicwending.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ben ik zo geil dat ik mezelf wil vingeren. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
als er maar draken op staanquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Oh ja en ik heb het shirt vanochtend besteld wat ik al 7 ochtenden probeer te bestellen maar wat elke keer óf sold out of niet in mijn maat te bestellen was. En nu heb ik hem eindelijk te pakken.
Ik dacht dat jij wel rookte.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.
Jullie kunnen weer over voetbal lullen, mensen.quote:
Dat laat ik liever doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, een wolf.quote:
Vind je me nu niet seksie meer?quote:
Hoorde vanochtend deze op de radio.quote:
Dat laatste. Dat eerste is niet tof.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat laat ik liever doen.
Ik ga geld zoeken in haar kamer voor een nieuwe zak popcorn en een nieuw bapaotje. Anders heb ik niets te vreten. Of ik rot er nu patat in en zij krijgt niet, wat zal ik doen?
Mijn dochter zou ook klappen krijgen als ze met een neger thuis komtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en
Seksier, juist.quote:
Waarom is dat niet tof, zij heeft mijn geld weggepropt in dat vadsige lichaam van d'r.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat laatste. Dat eerste is niet tof.
Ja?quote:
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteldquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog, nog?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |