Lullig.quote:
In mijn post over vergelijking tussen vrouwen en computers stond het al.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT NOU?!
Ik gebruik dat dingen al maanden zonder problemen. En nu, nu ik het weer 's opstart, is de installatie corrupt?
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
"You do the same thing for years, and suddenly it’s wrong."
je hebt mijn adres, pm, msn, etc...tel volgtquote:Op donderdag 15 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's staan gelijk aan gezapigheid.
DAARMEE HELP JE ME NIET, SNOBBY!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In mijn post over vergelijking tussen vrouwen en computers stond het al.
[..]
Ik was niet van plan om naar Zeeland te gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
je hebt mijn adres, pm, msn, etc...tel volgt
dus je ziet maar....
dit lijkt me ook wel gezapig:
[ afbeelding ]
michel komt naar jou toe deze zomer!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om naar Zeeland te gaan
Het lijkt mij vooral: erg zwaar?
An dat is wel kut. Vroegah kon je gewoon een beta downloaden en die eroverheen installeren dan had je in ieder geval dat probleem even niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
En Bobby, eroverheen installeren gaat niet. Aangezien je vast zit aan zo'n gare installer waarbij je moet kiezen welke van de duizend Microsoft-dingen je wil downloaden en hij geeft aan dat Live Messenger al gedownload is...
Het leuke is dat die foto's er echt al maanden in staan en dat dit slechts een kleine selectie is van verwijderde images.quote:
Whehhe. Dat heb ik inderdaad al een paar keer gezien ja. Zit je een oud topic te lezen en dan staat er een plaatje in en denk je echt van WTF heeft dit met het topic te maken. Dan kijk je naar de URL en weet ik alweer genoeg.quote:Ook kut is geband worden op tinypic.Na verloop van tijd zijn er allemaal andere plaatjes over jouw urls heen opgeslagen.
Als je dan posts terugkijkt zie je dat je opeens een naakte mooiboi hebt gepost.
ja ik blijf het apart vindenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel duits hooi zal daar ook in gaan denk ik..
MAAR HET KLOPT WEL!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
michel komt naar jou toe deze zomer!
hahahha
4EBE4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
4EBE
Die konijnen worden toch ook gefokt voor het vlees?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik blijf het apart vinden
ik bedoel, groot en veel is lekker ( borsten, schaamlippen, lol, veel sap...etc)
maar dit ???
Kun je geen Kate meer kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
Microsoft.
Apple.
Computers.
IK STOP ERMEE!
Ik ga in een grot wonen.
alleen wild konijn is de moeitequote:Op donderdag 15 april 2010 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die konijnen worden toch ook gefokt voor het vlees?
Konijnenvlees.!
Ik ga met Kate in de grot (die van Jacobs vijand) wonen.quote:
Ik hoef geen konijnquote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen wild konijn is de moeite
wil ik wel voor je klaarmaken
en dan een vrouwtjes konijn
doe ik de schaamlippen wel, oh nee, hebben ze niet
hhahahha
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen wild konijn is de moeite
wil ik wel voor je klaarmaken
en dan een vrouwtjes konijn
doe ik de schaamlippen wel, oh nee, hebben ze niet
hhahahha
Gewoon verhuizenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lullig.
Ook kut is geband worden op tinypic.Na verloop van tijd zijn er allemaal andere plaatjes over jouw urls heen opgeslagen.
Als je dan posts terugkijkt zie je dat je opeens een naakte mooiboi hebt gepost.
Daarom, varkenshaas ftwquote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen konijn![]()
Het lijkt me heul niet lekker.
Had vorig jaar met kerst hert op..
Ik vond het niet heel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |