Hmm, beetje raar.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Worden twee keer twee hele wedstrijden.
En jouw dikke hoofd dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval voor jouw dikke kont.
Polen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, beetje raar.![]()
Zal ook wel gezeik opleveren als in ja maar toen in Rotterdam had hij voordeel omdat en nu in Amsterdam staan de polen niet goed en heb ik dus niet gescoord enzo.
Die kan er niet in. D'r kont zit in de weg.quote:
Ik zag het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, maar op bed gaan liggen...dan was fout afgelopen
dan typte ik nu niet
en je kent me: een dag zonder kletsen met jou?
nu ja, kan ik net zo goed de stekker er permanent uittrekken
(nee niet comfor, nu zelfs verrekte spier links onder keel, maar ik leef weer op, want JIJ !!! JIJ)
hahhaa
dat gekantelde beeldscherm ook, hahhaaquote:
oeeeeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag het al helemaal voor me.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
Och, de kortzichtige hypocriete Amerikanen zijn weer langs geweest in mijn photobucket hoor.Alle foto's waar een tepel of blote kont te zien is zijn verwijderd.
Op iedere hoek van de straat kun je aan wapens komen maar als ze een blote tiet zien zijn ze in rep en roer.
Je installatie is corrupt. Uninstallen en opnieuw installeren. Of eerst gewoon eroverheen installeren anders ben je misschien je instellingen kwijt.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze poep?
Telkens als ik Live Messenger wíl starten, krijg ik deze kut-error.
ik lees bier, dus dat is wel weer goed...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Devvie het volgende:
De bierschuit kwam voorbij, met hardcore
MAAR HOE KAN DAT NOU?!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je installatie is corrupt. Uninstallen en opnieuw installeren. Of eerst gewoon eroverheen installeren anders ben je misschien je instellingen kwijt.
O ja, fuuuuu!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeee!!!
en je bent weer helemaal de oude merk ik
met je emo gifs
hahhaha, chocolade kent geen tijd, dat weet je
ondertussen verzin ik al lekkere salades met duits hooi
michel heeft zin in de zomer
Maar die ééncellige bosviolen nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik lees bier, dus dat is wel weer goed...
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Devvie het volgende:
oproep: blijf weg
Je wou een laptop winnen?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT NOU?!
Ik gebruik dat dingen al maanden zonder problemen. En nu, nu ik het weer 's opstart, is de installatie corrupt?
quote:
nee geen fuuu voor jouquote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, fuuuuu!
Vergeten.
Zie je wel...
Automatisme.
Nee.quote:
Cavia's staan gelijk aan gezapigheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee geen fuuu voor jou
maar ok, altijd vechten tegen de banaliteit van de gewoonte
want dan....? juist gezapigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |