je kan of geld storten op paypal of je rekening koppelenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dat moet je overmaken naar je Paypal toch?
L0t hoe doe jij dat dan
Ah het einde van je sociale levenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niiiice![]()
Maandag m'n eerste stagedag, ik ben zooo zenuwachtig
Een sociaal leven.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah het einde van je sociale leven![]()
Succes
Sociaal leven?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een sociaal leven.![]()
Mensen zonder sociaal isolement anno 2010.
Doe lief tegen 4EBE!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Zo, stelletje lelijkerds. Daar ben ik weer.
Wat is zij ontzettend geil onstage.quote:
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.quote:
boeie gewoon geluid op mute zettenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is zij ontzettend geil onstage.Jammer dat haar 2e album zo'n jaren 80 Electronic pop album is.
Is dat comfortabel ?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:15 schreef MiVer het volgende:
op terras gezeten, wel lekker zon, toch wind
nu net thuis, met dipje, door afkoeling
15 min achter pc geslapen
mmm
maar jamaar ja
!!!
quote:
Mensen die denken dat ik het niet tegen hen had.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.
This SC is too small for the 2 of us.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageerde niet, ik dacht dat hij het tegen jou had.
1x gehad. PIJN.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
Toetsenbordafdruk in je gezicht.
Heul niequote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
This SC is too small for the 2 of us.
* Visualisatiequote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1x gehad. PIJN.
En een halve dag een toetsenbord op je wang en olijke vrienden die even een e-mailtje besluiten te typen.
RAAAAWRquote:
nee, maar op bed gaan liggen...dan was fout afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
't Worden twee keer twee hele wedstrijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, gezien het hier stikt van de voetbalhoeren.
Ik heur op de radio dat de finale in 2 wedstrijden gespeeld zal worden. Eentje in Rotterdam en eentje in Amsterdam. Bij beide mag alleen het thuispubliek zijn.
Maar een finale is doorgaans toch 1 wedstrijd? Of gaan ze nu de 1e 45 minuten in Rotterdam doen en een week later in Amsterdam die andere 45 min?
godmiljaarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RAAAAWR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik niet op vakantie zou zijn zou ik gaan in Paradiso.
De oplossingquote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat comfortabel ?
Achter je pc slapen?
Maar goed dat Chai er niet is dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval voor jouw dikke kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |