Over film kijken gesproken. Ik heb nog steeds geen uitnodiging gehad om Alice in Wonderland te kijken met jou.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan natuurlijk ook mijn laptop op de tv aansluiten en dan een film kijken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je mag er ook wel liggen met mijn frikandel![]()
quote:
Verdikkeme zegquote:Op donderdag 15 april 2010 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is dit nummer 2492.
heb je haar nog geslagenżquote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHA
Ik heb de haak op de deur gedaan toen ik mijn zusje aan hoorde komen.En ze stond te schreeuwen.
Pas maar op, dadelijk beukt haar negervriendje de deur open en komt ie je misbruiken.quote:
Ik snapte er geen fuck van.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik eis kudo's voor m'n e/i/o/u-loze verhaaltje.
neequote:Op donderdag 15 april 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik eis kudo's voor m'n e/i/o/u-loze verhaaltje.
ja, maar dan moet je alsnog de deur uitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zo die hoer heeft me geld gegeven. Nu kan ik eten kopen.
Ja, ik. Zij niet, zij komt niet meer buiten vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je alsnog de deur uit
Dit klinkt dubieus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zo die hoer heeft me geld gegeven. Nu kan ik eten kopen.
quote:Gezinsdrama in Spijkenisse
SPIJKENISSE - In een woning in Spijkenisse is een kleine familieruzie uitgelopen op een tragedie. Een 13-jarig meisje maakte met haar drie jaar oudere zus S. ruzie over een broodje bapao en een zak popcorn en dit liep finaal uit de hand. Toen het slachtoffer thuiskwam, nadat ze S. haar eten had opgegeten, liet haar zus de haak op de deur, zodat 't meisje niet naar binnen kon. De gemoederen liepen hierbij zo hoog op, dat S. haar zusje uiteindelijk binnenliet en enkele vuistslagen in het gezicht en de schaamstreek uitdeelde. Het slachtoffer schreeuwde nog dat S. moest stoppen, omdat ze anders haar 'grote negervriend op haar af zou sturen', maar S. kende geen genade. Uiteindelijk is het 13-jarige slachtoffer overleden aan interne bloedingen.
Toen de toegesnelde politie S. arresteerde, konden omstanders horen hoe ze nonchalant "See me care" riep richting de dienders en de aanwezige menigte.
dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
En reetveter is een kankerjong.
Ik heb het ook maar gecopypaste van www.echtwelbestaandnieuws.nlquote:
Die laatste zin.quote:
Ik hoef hem niet te meeten.quote:
Do I look stupid to you?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar gecopypaste van www.echtwelbestaandnieuws.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |