quote:
Morgen denk je er toch anders over en is het opeens ook geen kankerjong meer.quote:
JE MAG OOK GEWOON LACHEN!quote:Do I look stupid to you?
Nee, doe ik niet. Hij kan mijn rug echt op.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Morgen denk je er toch anders over en is het opeens ook geen kankerjong meer.
[..]
JE MAG OOK GEWOON LACHEN!

Nee, dat had ik al wel door. Ik begon toen juist te twijfelen of het wel echt was.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen pas had je door dat het fake was, hè.
Hmm... even m'n kalender aanpassen.quote:
QUOTE VOOR NAGESLACHT!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Hij kan mijn rug echt op. [ afbeelding ]
Too bad.quote:En nee, ik lach niet vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Jaa, vertelquote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
Wat heeft rv'tje dan gedaan, wd'tje?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
QUOTE VOOR NAGESLACHT!
[..]
Too bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik quote jou even voor de zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
In dat geval quote ik jou ook even.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote jou even voor de zekerheid.
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.quote:
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
EN WAT HEB JE MET MCFEARLESS UITGESPOOKT AANGEZIEN HIJ VAN DE AARDBODEM IS VERDWENEN! HEB JE Z'N HART GEBROKEN OF ZO?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote jou even voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval quote ik jou ook even.
kankerdikke care zeg. Maak je lekker druk over de bekerfinale ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.
[..]
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.
JIJ ZWARTE WEDUWE! GEEF ONS ONZE MCF TERUG!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn foto uit zijn fobo verwijderd die ik er in had gezet en niets tegen me zeggen.
[..]
Gast, ik heb hem niet gesproken sinds lowlands. How should I know.
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerdikke care zeg. Maak je lekker druk over de bekerfinale ofzo.
Zoek z'n hyves op als je er zo erg naar smacht.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ ZWARTE WEDUWE! GEEF ONS ONZE MCF TERUG!
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek z'n hyves op als je er zo erg naar smacht.
Ja, die foto is weg. En toen zei ik sterf.quote:
Ja, dat las ik net dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die foto is weg. En toen zei ik sterf.
blablablaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |