Och doe nou niet alsof je me niet moet.quote:
Je bedoelt tot hoe laat ik aanwezig ben? 17:30. Why?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Bobby, tot hoelaat werk jij altijd?
Gewoon, vraagjequote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt tot hoe laat ik aanwezig ben? 17:30. Why?
Ga je me opwachten in het fietsenhok?quote:
om daarna lekker te tongenżquote:Op donderdag 15 april 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je me opwachten in het fietsenhok?
niet lekker?quote:
bekken? zoenen?quote:
French kissing.quote:
Handig om te weten.quote:In Austria, a French kiss more commonly refers to oral sex in the form of fellatio.
Belgen!quote:In Flemish Belgium it is known as tongzoen or tongkus (literally tongue kiss) In Flemish it's called 'sleuren', 'muilen', 'paletten', 'bekken', 'kussen' (just kissing) or 'iemand binnendoen' (literally taking someone in)
Ohh, ik dacht dat je die afspraak al had gemaakt johquote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag echt een baaldag gehad![]()
Wilde dus eigenlijk naar de dokter omdat ik zo veel last van m'n keel had en zo moe waswerd ik pas heel laat wakker, te laat om nog een afspraak te maken en zo laat dat ik de rest van de dag moe ben terwijl ik hard aan de slag moest
gotta laugh at themquote:
quote:
Ja het is een soort eh, zichzelf in de weg zittend ietsquote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je die afspraak al had gemaakt joh. Nou morgen dan
Doei NG.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar huis nu en van het zonnetje genieten.
Toedeloe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |