quote:Op zondag 28 maart 2010 08:58 schreef Adelante het volgende:
Mooi toch, heb je daarna nog wat aan je dag
Ga sneldammenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga van voetbal af.
Dat is inderdaad misschien nog wel erger ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef SeeNoEvil het volgende:
ik zou er een moord voor doen om om 10 uur te mogen spelen. Heb je nog wat te doen op je zaterdag. Ik ben al blij als ik om 1 uur moet spelen in plaats van de gewoonlijke 14:45....
Ja, duidelijker kan niet. hobbyvoetbalquote:
Ochtendmensenquote:
Ik speelde met het derde mee (geen idee welke klasse), aangezien mijn eigen team (het tweede) vrij was.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoe oud ben je TS? In in welke klasse speel je?
Is het vandaag zaterdag?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef SeeNoEvil het volgende:
ik zou er een moord voor doen om om 10 uur te mogen spelen. Heb je nog wat te doen op je zaterdag. Ik ben al blij als ik om 1 uur moet spelen in plaats van de gewoonlijke 14:45....
who gives a fuck. Het gaat toch om het principe dat je vroeg moet spelen. Of vind jij om 10:00 op zaterdag spelen ineens niet vervelend?quote:
Zaterdag ga je meestal rond 6 te bed, vrijdags is dat vaak een tikkeltje meer op zijn tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
who gives a fuck. Het gaat toch om het principe dat je vroeg moet spelen. Of vind jij om 10:00 op zaterdag spelen ineens niet vervelend?
ligt er maar net aan welke avond je kiest om uit te gaan. Voor mij is dat ook vaak genoeg de vrijdag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zaterdag ga je meestal rond 6 te bed, vrijdags is dat vaak een tikkeltje meer op zijn tijd.
X
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |