quote:
Waar naartoe?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een beetje naar de klote, maar verder top. Vannacht op vakantie, jawohl.
Nice!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tien daagjes Albufeira. Surfen en zuipen, lalalala.
Een maat van me heeft ooit tijdens het uitgaan aan de zus van z'n vriendin (nu exquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:42 schreef McFearless het volgende:
Godver, ik heb gisteren weer de vriendin van een maat van me proberen te versieren.
Hahaha, geniaal. Ik heb haar gisteren eens even goed de waarheid verteld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nice! [ afbeelding ]
[..]
Een maat van me heeft ooit tijdens het uitgaan aan de zus van z'n vriendin (nu ex) gezeten.
de officiele ajaxshopquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:41 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik haar kopen?
ze is ook te koop met een ajaxslipjequote:
snap ikquote:
jaquote:
pics?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:19 schreef McFearless het volgende:
Ik heb de vrouw van m'n dromen ontmoet, ik weet het zeker.
beschrijf haar dan eensquote:
Akkoord. Ze is net zo lang als mij, mooi koppie, leuke kleren, vansjes en gewoon een mooi lichaam. Qua uiterlijk top, verder ken ik haar nog niet zo goed.quote:
ze is toch geen kakkerlak hequote:Op zondag 2 augustus 2009 11:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Akkoord. Ze is net zo lang als mij, mooi koppie, leuke kleren, vansjes en gewoon een mooi lichaam. Qua uiterlijk top, verder ken ik haar nog niet zo goed.
dan kan het niks wordenquote:
bohquote:
RESPETC DUDEquote:
Ik moet haar nog regelen hoor, dus wacht daar maar even mee.quote:
Dank je, lieve Zotheid, de jouwe mag er ook absoluut zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
Jezus McF, wat heb jij een goede smaak.![]()
Dank je wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dank je, lieve Zotheid, de jouwe mag er ook absoluut zijn.
Mohhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Overhemdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef McFearless het volgende:
Ik ga even m'n overhemden halen bij m'n mama.
Ik weet niet wat jouw mama met je overhemden doet, maar de mijne strijkt ze ook meteen. Wat een schat is het ook. Had iedereen maar zo'n moeder.quote:
wat een lieve moederquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mama met je overhemden doet, maar de mijne strijkt ze ook meteen. Wat een schat is het ook. Had iedereen maar zo'n moeder.
Ik zou d'r doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mama met je overhemden doet, maar de mijne strijkt ze ook meteen. Wat een schat is het ook. Had iedereen maar zo'n moeder.
Romanticusquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Waking up without you is like drinking from an empty cup.
oldskoolquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef Fascination het volgende:
I gotta let you go, I gotta let you go, no more sleepless nights.
Omg ZHquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nu deze aan het leren. [ afbeelding ]
dagdagquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
Met wie had ik nou vannacht nog gespraat? Ik heb geen zin om terug te lezen, da's voor apen.
Ik weet nog wel met mijn schatje dagdag.
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg ZH!
Die is zo ontzettend mooi.
Ja, duh!quote:
Heb je thuis een piano staan? IK kan wel wat oefeningen inscannen en opsturen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, duh!
Die is echt supermooi. Maar dan moet je me misschien toch eerst maar eens de basics leren
.
Nee, dat heb ik helaas nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je thuis een piano staan? IK kan wel wat oefeningen inscannen en opsturen.
Ik voel aan m'n water dat je die zinnetjes al bij andere deernes hebt gebruiktquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je, als jij niet al bestond, zou 'k je uitvinden.
Koop een digitale piano.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koop een digitale piano.
Geen keyboard, je wilt wel gewogen en aanraakgevoelige toetsen hebben.
Een digitale piano lijkt veel meter op een echte piano dan een keyboard, doordat de toetsen aanraakgevoelig zijn kan je er meer gevoel aan geven, en gewogen toetsen houdt in dat de toetsen het gewicht hebben van de toetsen van een echte piano, niet dat goedkope plasticgevoel van een keyboard.quote:
Hmm oke, ik geloof alleen niet dat ik daar geld voor heb, hoe graag ik er ook 1 zou willenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een digitale piano lijkt veel meter op een echte piano dan een keyboard, doordat de toetsen aanraakgevoelig zijn kan je er meer gevoel aan geven, en gewogen toetsen houdt in dat de toetsen het gewicht hebben van de toetsen van een echte piano, niet dat goedkope plasticgevoel van een keyboard.
Ik zal zo even een foto maken van die van mij.
Veel plezier.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef McFearless het volgende:
Mensen, ik ga Ajax kijken. Vervolgens ga ik naar Albufeira. De groeten. Kusjes.
Een vriend van mij heeft vandaag nog een goede verkocht voor 400 euro.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oke, ik geloof alleen niet dat ik daar geld voor heb, hoe graag ik er ook 1 zou willen.
Hehe, oh okequote:
Neem wat op en laat is heuren!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Jezus, wat is die eerste foto lelijk.
Ik ga in Nijmegen studeren, maar aangezien het best moeilijk is om een kamer te vinden, heb ik ook een tijdje voor een kamer in Arnhem gezocht. Maar ik heb besloten om toch alleen in Nijmegen te blijven zoeken, en ik heb me er al op ingesteld dat ik de eerste paar maanden voordat ik een kamer heb gevonden maar thuis blijf wonen en dus op en neer moet reizen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oh oke. Maar nu ben ik confused. Waar ga je nu precies studeren? Want je hebt het over verschillende steden om te wonen iedere keer
.
Op mijquote:
Gaan we nog roddelen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik wacht wel tot ik een degelijke baan heb, voordat ik er 1 koop.
S_A, heb je vandaag gehospiteerd?!
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben wel een beetje anders dan de rest, ik ben namelijk 2D
Nog niks besloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat vertrek jij op de donderdag eigenlijk?
Vroegquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nog niks besloten.![]()
Ergens in de middag (aankomen)of zo denk ik. Zal toch wel voor 18:00 uur open zijn neem ik aan.![]()
Hoe laat gaan jullie dan?
Tussen Rotterdam en Dordrecht uit een dorpje.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
VroegEen vriend van ons brengt ons met de auto
![]()
Waar moet jij vandaan komen?
wtfquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Tussen Rotterdam en Dordrecht uit een dorpje.
2.5/3 uur of zo doe ik er over.
Omg waar vandaan dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
Wij zijn er in een half uurtje
quote:
hoezo dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Putten,
ik vind je meer een Amsterdammer.
Bij andere meisjes heb ik m'n verbale gave niet eens nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel aan m'n water dat je die zinnetjes al bij andere deernes hebt gebruikt.
Weet ik ut je lijkt me zo'n dude met een sjaaltje en ouders die veel verdienen.quote:
Sjaaltjequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Weet ik ut je lijkt me zo'n dude met een sjaaltje en ouders die veel verdienen.
Ik weet dat je die hebt, dus ontken maar niet.quote:
Ja jullie gingen meeten en frituren of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeey, dat is op het bed van de ananas
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeey, dat is op het bed van de ananas
Wat hebben jij en de ananas precies gedaan op dat bed?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Die broek die ik daar aanheb, komt me totaal niet bekend voor
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja jullie gingen meeten en frituren of zo.![]()
Ik sla al die foto's op.![]()
Weet ik tenminste wie wie is.
niksquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jij en de ananas precies gedaan op dat bed?
Nee en mijn moeder is ook niet de gelukkige.quote:
quote:MADRID (ANP) - Real Madrid en Internazionale hebben een akkoord bereikt over de verkoop van Wesley Sneijder. Dat meldt de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport zondag. Inter moet nu nog overeenstemming met Sneijder zien te bereiken.
Volgens La Gazzetta hebben Real en Inter een aantal weken onderhandeld over de Oranje-international. De nieuwe trainer Manuel Pellegrini zei halverwege juli nog dat hij Sneijder wel wilde behouden voor Real.
Behalve Sneijder zijn de Nederlanders Arjen Robben, Royston Drenthe, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij en Klaas-Jan Huntelaar niet zeker van hun toekomst bij Real. Van der Vaart heeft al aangegeven te willen vertrekken. Huntelaar is al met veel buitenlandse clubs in verband gebracht, maar voorlopig staat hij nog bij Real onder contract.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee en mijn moeder is ook niet de gelukkige.
Vind de dames toch wel wat laf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
ja, met de ananas, afcajos, jordeeeh, skaff-a, gers en reetveter, bohhh, was tof en ook nog zuipen.
eten
Wolvendagen op lowlandsquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vind de dames toch wel wat laf.![]()
Volgens mij meeten ze nooit.
QFTquote:
WTFquote:
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
what de kankerfuck bt, ga jij ook naar lowlands?![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Wie zei datquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
argh, kanker, dat zei iemand tegen mejammer.
Zie hierbovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Je mag wel bij mij in de tent.![]()
Toch 3 persoons.
Jij wil met iedereen dikke joints rokenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga met iszinloos een dikke joint roken
Neequote:
Ook een keer met jou?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen dikke joints roken
[..]
Nee
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi, m'n opa en oma hebben gisteren een tv voor me gekochteen Sony Bravia 32"LCD tv
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zei dat? En nee ik had geen geld, ofja, ik had er het geld niet voor over dit jaar.
Spanje heeft me ook al 800 euro gekosten zo rijk ben ik niet.
![]()
[..]
Zie hierboven!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga met iszinloos een dikke joint roken
Ow, vet liefquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi, m'n opa en oma hebben gisteren een tv voor me gekochteen Sony Bravia 32"LCD tv
[ afbeelding ]
Een klap voor m'n kop kon ik krijgen van m'n opa en oma.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens Bt 32 inch...![]()
Beetje verwend.![]()
Dat is een fucking tv van bijna 1000 eurie.
Ook niet als we daar een dikke joint roken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen dikke joints roken
[..]
Nee
Jij hebt een vriendin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Waarom moet m'n kutvriendin drie kutweken naar kut-Zuid-Afrika, om daarna naar kutkamp te gaan voor de kutintroductie van haar kutopleiding?
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Waarom moet m'n kutvriendin drie kutweken naar kut-Zuid-Afrika, om daarna naar kutkamp te gaan voor de kutintroductie van haar kutopleiding?
Okay, it didn't happen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin.![]()
Noway![]()
Ik zie je wel flirten met die chickies.![]()
Pics or it didnt hapen.
Journalistiek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doen?
maakt me niet uit, ik ga in ieder geval nu naar de shop, joquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
Wanneer gaan wij een dikke joint roken NG?
Haze meet 14.gifquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso stem ik voor een white widow meet.
Gynaecologie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doen?
Ugh, boringquote:
Ik zit nu in bad bij m'n pa dus nu gaat niet lukken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maakt me niet uit, ik ga in ieder geval nu naar de shop, jo
Deal!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso stem ik voor een white widow meet.
Het lijkt mij ook niks om als man zijnde te doen. Denk niet dat je dan nog erg veel zin in seks hebt als je na het werken thuis komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt té ranzig, als ik al die verhalen zo hoor.
Weetttt ik, en de hut is maar een klein rothok.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit nu in bad bij m'n pa dus nu gaat niet lukken.
[..]
Deal!
Ik woon achuin tegenover de hut.
Ja, daarom kunnen we bij mij zitten! Of bij de Sky high...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weetttt ik, en de hut is maar een klein rothok.
Blow jij dan? Zoja, dan begint deze SC verdacht junkie te worden.
Vrouw idem dito.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niks om als man zijnde te doen. Denk niet dat je dan nog erg veel zin in seks hebt als je na het werken thuis komt.
Nrc-Next en het NOS. 14.gifquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ugh, boring. Vriendin van me is daar mee gestopt, omdat ze iedere dag de krant moest lezen, en het journaal moest volgen. Nouja, dat is toch wel iets wat je normaal ook doet denk ik dan
. Maar het waren wel meerdere kranten, enzo!
.
De behoefte aan een kind daalt ook denk ik zo.quote:
Den Haag is me toch echt te verquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we bij mij zitten! Of bij de Sky high...
En de laatste tijd steeds vaker.
Kom je uit limburgquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Haag is me toch echt te ver. Eindhoven haal ik nog net, verder niet.
Eindhoven? Als ik m'n rijbewijs heb of m'n ov weer geldig is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Haag is me toch echt te ver. Eindhoven haal ik nog net, verder niet.
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ugh, boring. Vriendin van me is daar mee gestopt, omdat ze iedere dag de krant moest lezen, en het journaal moest volgen. Nouja, dat is toch wel iets wat je normaal ook doet denk ik dan
. Maar het waren wel meerdere kranten, enzo!
.
Dag Wd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging donderdag over mn nek, even lekker alle drank eruit.
Proestquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.quote:
Ja, dat was een karwei voor haarquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!
Ahhw.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.![]()
Ik ga zondag naar Leiden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw.
Kom je weer een keer naar Den Haag?
Was Mr. Jack Daniels niet aardig voor je? En belande je leuke avond zo in de wc?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.![]()
Ik ga zondag naar Hongarije.quote:
quote:
Ja, hij was wel aardig, maar in combinatie met het bierspel was het geen succes en daarmee ben ik mijn bedje in gegaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Was Mr. Jack Daniels niet aardig voor je? En belande je leuke avond zo in de wc?
Hmm akelig, welk leuk spelletje speelde je met Jack?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij was wel aardig, maar in combinatie met het bierspel was het geen succes en daarmee ben ik mijn bedje in gegaan.
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?quote:
Ik had voor Jack al zitten mexen met bier, daarna Jack met het bierspel en toen bier met het bierspel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm akelig, welk leuk spelletje speelde je met Jack?
Jij fokt in bad?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?
Anyway, ik ga uit bad.
Gezien het programma van zondag moet ik dus wel kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik ga naar Lowlands en nee, ik ga niet bij Snoop Dogg kijken.
wtfsnoop kan best lachen zijn
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?
Anyway, ik ga uit bad.
Drop it like it's hot kan live best goed klinkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik ga naar Lowlands en nee, ik ga niet bij Snoop Dogg kijken.
wtfsnoop kan best lachen zijn
Hmm ok sterke drank + bier is gewoon kut.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had voor Jack al zitten mexen met bier, daarna Jack met het bierspel en toen bier met het bierspel.
Vertel mij watquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm ok sterke drank + bier is gewoon kut.
Ik had een paar weken terug ook een akkevietje met Disaronno + bier. Dat was niet echt leuk. Nouja dat was het wel maar niet de dag daarnaquote:
http://www.electricretard.com/quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
serieus wtf waar zoek jij allemaal naar?
Een kater heb ik niet gehad, alleen dat ik vrij weinig meer wist en dat ik heeeeeeeerlijk geslapen heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug ook een akkevietje met Disaronno + bier. Dat was niet echt leuk. Nouja dat was het wel maar niet de dag daarna
Nee want het lag er allemaal al uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een kater heb ik niet gehad, alleen dat ik vrij weinig meer wist en dat ik heeeeeeeerlijk geslapen heb.
iPhone!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij fokt in bad?
Ik wil ook een waterdichte pc!
woar?quote:
Je bent dus verliefd op Robert Smith.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
It's always the same, running towards nothing, again and again and again and again and again and again and agaaaaaain
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaats happening peterquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
Office Space op RTL5 is trouwens ook prachtig
Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
Jíj bent net vijf.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
No cars go
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.
Ted: She was 15?!?!
Barney: A 15...like in blackjack.
Ted: As in, not sure whether you'd hit it?
Barney: Exactly!
Ted: Nice.
Nee ik weet hetquote:
Ja hequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, vet lief.
Hoe is het schilderen gegaan?
Hij was lang geen duizend euro hoor, 400. Al is dat alsnog veel geld, ik weet het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens Bt 32 inch...![]()
Beetje verwend.![]()
Dat is een fucking tv van bijna 1000 eurie.
Dat zal bestquote:
dan ga je toch een nieuw boek lezenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn door schuldgevoel verkregen tv dadelijk maar eens aanzetten
Stom boek, blijft irritant dat ze op een gegeven moment uit zijn en je niet meer verder kunt lezen
je kamerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wat? En heb ik niet als je m'n kamer of tv bedoelt.
Die ik heb,, heb ik allemaal al ooit gelezen..quote:
Heb ik nog niet, vind ik zelf ook jammer. Maar ik hoop eigenlijk komend weekend alles ingericht te hebben (op m'n bed na) dus dan zullen foto's ongetwijfeld volgen.quote:
Tsja dat gaat eigenlijk net weer een stapje te ver hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ik heb,, heb ik allemaal al ooit gelezen..
Foto van je tieten vinden ze vast ook goed Bt
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momentquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
Damn, Bt, ik ben echt jaloers op je.Mooie kamer, je staat aan het begin van je studie. Je gaat vast een mooie tijd tegemoet.
ben je hier in elk geval niet chagrijnigquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, vind ik zelf ook jammer. Maar ik hoop eigenlijk komend weekend alles ingericht te hebben (op m'n bed na) dus dan zullen foto's ongetwijfeld volgen.
[..]
Tsja dat gaat eigenlijk net weer een stapje te ver he?
[..]
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momenten dat terwijl ik ongesteld ben, geloof me, dat gebeurt niet vaak.
Bwhehehe, hbo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, ik sta ook aan het begin van een nieuwe studie!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momenten dat terwijl ik ongesteld ben, geloof me, dat gebeurt niet vaak.
dat kan nooit goed gaan jij en bt tegelijk ongesteldquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad uitzonderlijk.
We zijn tegelijk ongesteld.
Ja maar bij jou is het anders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
maar je moet echt in Nijmegen wonenquote:
En tegelijk met Allure_ sexyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad uitzonderlijk.
We zijn tegelijk ongesteld.
it's a swinglinequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar je moet echt in Nijmegen wonen![]()
kunnen we een minimeet organiseren neuken
Whihi ja, met Fas. Kun jij niet even lobbyen voor me, voor een mooie kamer?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we een minimeet organiseren
OMG, dit wordt me teveel.quote:
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
kunnen we een minimeet organiseren
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG, dit wordt me teveel.
[..]
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?
Ik snap hetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG, dit wordt me teveel.
[..]
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?
Vandaag is wel m'n ergste dag hoorquote:
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaag is wel m'n ergste dag hoor. Buikpijn alles
.
Maar fijn dat het verven goed is uitgepakt! Ik ga volgende week zaterdag verven, nog geen idee van de kleur though. Maar dat komt wel goed
.
Nieuwe foto in je fobo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaag is wel m'n ergste dag hoor. Buikpijn alles
.
Maar fijn dat het verven goed is uitgepakt! Ik ga volgende week zaterdag verven, nog geen idee van de kleur though. Maar dat komt wel goed
.
Waarom moet ik altijd om die suffe kutopmerkingen van je lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijmaar vandaag was ook al niet super.
Doe ook mintgroen, dan kunnen we foto's uitwisselen en giechelen hihi.
Edit: Hier stond een foto van Allure_, fans kunnen deze terug vinden in haar fotoboek want ze heeft nog niet genoeg viewsquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwe foto in je fobo.Wat doe je op die foto?
Jaa omg doe ik! En we hebben al dezelfde lamp en bijna dezelfde tvquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijmaar vandaag was ook al niet super.
Doe ook mintgroen, dan kunnen we foto's uitwisselen en giechelen hihi.
Blowjob geven, hoezo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwe foto in je fobo.Wat doe je op die foto?
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passenquote:
Hallo, ik wil niet zo groot hier in de SCquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze zou ik onze Allure zeker doen![]()
Maar die nieuwe is vreemd ja qua houdingze kijkt gewoon naar de tijd op d'r telefoon ofzo denk ik.
Haha ach schatje toch, over die lamp, bij de ikea hebben ze lampjes die er precies in passenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaa omg doe ik! En we hebben al dezelfde lamp en bijna dezelfde tv!111 OMG leukkk
.
[..]
Blowjob geven, hoezo?
[..]
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passen.
Dit gaat ze niet leuk vinden denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op deze zou ik onze Allure zeker doen![]()
Maar die nieuwe is vreemd ja qua houdingze kijkt gewoon naar de tijd op d'r telefoon ofzo denk ik.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passen.
Ik heb al geedit voor jequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo, ik wil niet zo groot hier in de SC.
Welkequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit gaat ze niet leuk vinden denk ik.Ze had laatst een prachtige foto in haar fobo, waarom ze die verwijderd heeft snap ik nog steeds niet. Je zou spontaan verliefd op haar worden als je die zou zien.
Ik denk dat ze aan 't toveren is.
Ja goed, ik ben ook gewoon stom bezigquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ach schatje toch, over die lamp, bij de ikea hebben ze lampjes die er precies in passenik heb mijne vandaag aan de praat gekregen in ieder geval!
En ja hoe leuk is dat![]()
ik ookquote:
Die een beetje schuin is genomen en waar je een deel van je arm ziet, hier word je vast niet wijzer uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke?
Laten we het maar op toveren houden, ja.
Dat zou wel lomp zijn, om echt álles precies hetzelfde te kopenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke?
Laten we het maar op toveren houden, ja.
[..]
Ja goed, ik ben ook gewoon stom bezig. Leukkk, tweeling kamer hihii [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik ben niet ongesteld
we hebben veel gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |