Vertel mij watquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm ok sterke drank + bier is gewoon kut.
Ik had een paar weken terug ook een akkevietje met Disaronno + bier. Dat was niet echt leuk. Nouja dat was het wel maar niet de dag daarnaquote:
http://www.electricretard.com/quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
serieus wtf waar zoek jij allemaal naar?
Een kater heb ik niet gehad, alleen dat ik vrij weinig meer wist en dat ik heeeeeeeerlijk geslapen heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug ook een akkevietje met Disaronno + bier. Dat was niet echt leuk. Nouja dat was het wel maar niet de dag daarna
Nee want het lag er allemaal al uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een kater heb ik niet gehad, alleen dat ik vrij weinig meer wist en dat ik heeeeeeeerlijk geslapen heb.
iPhone!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij fokt in bad?
Ik wil ook een waterdichte pc!
woar?quote:
Je bent dus verliefd op Robert Smith.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
It's always the same, running towards nothing, again and again and again and again and again and again and agaaaaaain
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaats happening peterquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
Office Space op RTL5 is trouwens ook prachtig
Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
Jíj bent net vijf.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
No cars go
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.
Ted: She was 15?!?!
Barney: A 15...like in blackjack.
Ted: As in, not sure whether you'd hit it?
Barney: Exactly!
Ted: Nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |