Dag Wd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging donderdag over mn nek, even lekker alle drank eruit.
Proestquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.quote:
Ja, dat was een karwei voor haarquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!
Ahhw.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.![]()
Ik ga zondag naar Leiden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw.
Kom je weer een keer naar Den Haag?
Was Mr. Jack Daniels niet aardig voor je? En belande je leuke avond zo in de wc?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toon medelijden voor mijn faalavond met Jack Daniels.![]()
Ik ga zondag naar Hongarije.quote:
quote:
Ja, hij was wel aardig, maar in combinatie met het bierspel was het geen succes en daarmee ben ik mijn bedje in gegaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Was Mr. Jack Daniels niet aardig voor je? En belande je leuke avond zo in de wc?
Hmm akelig, welk leuk spelletje speelde je met Jack?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij was wel aardig, maar in combinatie met het bierspel was het geen succes en daarmee ben ik mijn bedje in gegaan.
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?quote:
Ik had voor Jack al zitten mexen met bier, daarna Jack met het bierspel en toen bier met het bierspel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm akelig, welk leuk spelletje speelde je met Jack?
Jij fokt in bad?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?
Anyway, ik ga uit bad.
Gezien het programma van zondag moet ik dus wel kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik ga naar Lowlands en nee, ik ga niet bij Snoop Dogg kijken.
wtfsnoop kan best lachen zijn
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war. Alleen huisvrouwen gebruiken toch dat soort glitters?
Anyway, ik ga uit bad.
Drop it like it's hot kan live best goed klinkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik ga naar Lowlands en nee, ik ga niet bij Snoop Dogg kijken.
wtfsnoop kan best lachen zijn
Hmm ok sterke drank + bier is gewoon kut.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had voor Jack al zitten mexen met bier, daarna Jack met het bierspel en toen bier met het bierspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |