Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
what de kankerfuck bt, ga jij ook naar lowlands?![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Wie zei datquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
argh, kanker, dat zei iemand tegen mejammer.
Zie hierbovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Je mag wel bij mij in de tent.![]()
Toch 3 persoons.
Jij wil met iedereen dikke joints rokenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga met iszinloos een dikke joint roken
Neequote:
Ook een keer met jou?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen dikke joints roken
[..]
Nee
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi, m'n opa en oma hebben gisteren een tv voor me gekochteen Sony Bravia 32"LCD tv
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zei dat? En nee ik had geen geld, ofja, ik had er het geld niet voor over dit jaar.
Spanje heeft me ook al 800 euro gekosten zo rijk ben ik niet.
![]()
[..]
Zie hierboven!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga met iszinloos een dikke joint roken
Ow, vet liefquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi, m'n opa en oma hebben gisteren een tv voor me gekochteen Sony Bravia 32"LCD tv
[ afbeelding ]
Een klap voor m'n kop kon ik krijgen van m'n opa en oma.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens Bt 32 inch...![]()
Beetje verwend.![]()
Dat is een fucking tv van bijna 1000 eurie.
Ook niet als we daar een dikke joint roken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen dikke joints roken
[..]
Nee
Jij hebt een vriendin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Waarom moet m'n kutvriendin drie kutweken naar kut-Zuid-Afrika, om daarna naar kutkamp te gaan voor de kutintroductie van haar kutopleiding?
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Waarom moet m'n kutvriendin drie kutweken naar kut-Zuid-Afrika, om daarna naar kutkamp te gaan voor de kutintroductie van haar kutopleiding?
Okay, it didn't happen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin.![]()
Noway![]()
Ik zie je wel flirten met die chickies.![]()
Pics or it didnt hapen.
Journalistiek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doen?
maakt me niet uit, ik ga in ieder geval nu naar de shop, joquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
Wanneer gaan wij een dikke joint roken NG?
Haze meet 14.gifquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso stem ik voor een white widow meet.
Gynaecologie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke opleiding gaat zij in hemelsnaam doen?
Ugh, boringquote:
Ik zit nu in bad bij m'n pa dus nu gaat niet lukken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maakt me niet uit, ik ga in ieder geval nu naar de shop, jo
Deal!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso stem ik voor een white widow meet.
Het lijkt mij ook niks om als man zijnde te doen. Denk niet dat je dan nog erg veel zin in seks hebt als je na het werken thuis komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt té ranzig, als ik al die verhalen zo hoor.
Weetttt ik, en de hut is maar een klein rothok.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit nu in bad bij m'n pa dus nu gaat niet lukken.
[..]
Deal!
Ik woon achuin tegenover de hut.
Ja, daarom kunnen we bij mij zitten! Of bij de Sky high...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weetttt ik, en de hut is maar een klein rothok.
Blow jij dan? Zoja, dan begint deze SC verdacht junkie te worden.
Vrouw idem dito.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niks om als man zijnde te doen. Denk niet dat je dan nog erg veel zin in seks hebt als je na het werken thuis komt.
Nrc-Next en het NOS. 14.gifquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ugh, boring. Vriendin van me is daar mee gestopt, omdat ze iedere dag de krant moest lezen, en het journaal moest volgen. Nouja, dat is toch wel iets wat je normaal ook doet denk ik dan
. Maar het waren wel meerdere kranten, enzo!
.
De behoefte aan een kind daalt ook denk ik zo.quote:
Den Haag is me toch echt te verquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we bij mij zitten! Of bij de Sky high...
En de laatste tijd steeds vaker.
Kom je uit limburgquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Haag is me toch echt te ver. Eindhoven haal ik nog net, verder niet.
Eindhoven? Als ik m'n rijbewijs heb of m'n ov weer geldig is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Haag is me toch echt te ver. Eindhoven haal ik nog net, verder niet.
ZO HÉ, MEERDERE KRANTEN! POE HE, DA'S EEN KARWEI!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ugh, boring. Vriendin van me is daar mee gestopt, omdat ze iedere dag de krant moest lezen, en het journaal moest volgen. Nouja, dat is toch wel iets wat je normaal ook doet denk ik dan
. Maar het waren wel meerdere kranten, enzo!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |