Nee ik weet hetquote:
Ja hequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, vet lief.
Hoe is het schilderen gegaan?
Hij was lang geen duizend euro hoor, 400. Al is dat alsnog veel geld, ik weet het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens Bt 32 inch...![]()
Beetje verwend.![]()
Dat is een fucking tv van bijna 1000 eurie.
Dat zal bestquote:
dan ga je toch een nieuw boek lezenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn door schuldgevoel verkregen tv dadelijk maar eens aanzetten
Stom boek, blijft irritant dat ze op een gegeven moment uit zijn en je niet meer verder kunt lezen
je kamerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van wat? En heb ik niet als je m'n kamer of tv bedoelt.
Die ik heb,, heb ik allemaal al ooit gelezen..quote:
Heb ik nog niet, vind ik zelf ook jammer. Maar ik hoop eigenlijk komend weekend alles ingericht te hebben (op m'n bed na) dus dan zullen foto's ongetwijfeld volgen.quote:
Tsja dat gaat eigenlijk net weer een stapje te ver hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ik heb,, heb ik allemaal al ooit gelezen..
Foto van je tieten vinden ze vast ook goed Bt
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momentquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
Damn, Bt, ik ben echt jaloers op je.Mooie kamer, je staat aan het begin van je studie. Je gaat vast een mooie tijd tegemoet.
ben je hier in elk geval niet chagrijnigquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, vind ik zelf ook jammer. Maar ik hoop eigenlijk komend weekend alles ingericht te hebben (op m'n bed na) dus dan zullen foto's ongetwijfeld volgen.
[..]
Tsja dat gaat eigenlijk net weer een stapje te ver he?
[..]
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momenten dat terwijl ik ongesteld ben, geloof me, dat gebeurt niet vaak.
Bwhehehe, hbo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, ik sta ook aan het begin van een nieuwe studie!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Haha ja ik ben ook érg gelukkig op dit momenten dat terwijl ik ongesteld ben, geloof me, dat gebeurt niet vaak.
dat kan nooit goed gaan jij en bt tegelijk ongesteldquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad uitzonderlijk.
We zijn tegelijk ongesteld.
Ja maar bij jou is het anders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
maar je moet echt in Nijmegen wonenquote:
En tegelijk met Allure_ sexyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad uitzonderlijk.
We zijn tegelijk ongesteld.
it's a swinglinequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar je moet echt in Nijmegen wonen![]()
kunnen we een minimeet organiseren neuken
Whihi ja, met Fas. Kun jij niet even lobbyen voor me, voor een mooie kamer?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar je moet echt in Nijmegen wonen![]()
kunnen we een minimeet organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |