OMG, dit wordt me teveel.quote:
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar je moet echt in Nijmegen wonen![]()
kunnen we een minimeet organiseren
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG, dit wordt me teveel.
[..]
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?
Ik snap hetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG, dit wordt me teveel.
[..]
Denk je nu werkelijk dat wij jou erbij willen hebben?
Vandaag is wel m'n ergste dag hoorquote:
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaag is wel m'n ergste dag hoor. Buikpijn alles
.
Maar fijn dat het verven goed is uitgepakt! Ik ga volgende week zaterdag verven, nog geen idee van de kleur though. Maar dat komt wel goed
.
Nieuwe foto in je fobo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaag is wel m'n ergste dag hoor. Buikpijn alles
.
Maar fijn dat het verven goed is uitgepakt! Ik ga volgende week zaterdag verven, nog geen idee van de kleur though. Maar dat komt wel goed
.
Waarom moet ik altijd om die suffe kutopmerkingen van je lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijmaar vandaag was ook al niet super.
Doe ook mintgroen, dan kunnen we foto's uitwisselen en giechelen hihi.
Edit: Hier stond een foto van Allure_, fans kunnen deze terug vinden in haar fotoboek want ze heeft nog niet genoeg viewsquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwe foto in je fobo.Wat doe je op die foto?
Jaa omg doe ik! En we hebben al dezelfde lamp en bijna dezelfde tvquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen het ergst is bij mijmaar vandaag was ook al niet super.
Doe ook mintgroen, dan kunnen we foto's uitwisselen en giechelen hihi.
Blowjob geven, hoezo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwe foto in je fobo.Wat doe je op die foto?
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passenquote:
Hallo, ik wil niet zo groot hier in de SCquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze zou ik onze Allure zeker doen![]()
Maar die nieuwe is vreemd ja qua houdingze kijkt gewoon naar de tijd op d'r telefoon ofzo denk ik.
Haha ach schatje toch, over die lamp, bij de ikea hebben ze lampjes die er precies in passenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaa omg doe ik! En we hebben al dezelfde lamp en bijna dezelfde tv!111 OMG leukkk
.
[..]
Blowjob geven, hoezo?
[..]
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passen.
Dit gaat ze niet leuk vinden denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op deze zou ik onze Allure zeker doen![]()
Maar die nieuwe is vreemd ja qua houdingze kijkt gewoon naar de tijd op d'r telefoon ofzo denk ik.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nou, er moest een bepaald soort lamp in maar ik ben de naam kwijt. Ondertussen zit ik al wel met 5 lampjes die niet passen.
Ik heb al geedit voor jequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hallo, ik wil niet zo groot hier in de SC.
Welkequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit gaat ze niet leuk vinden denk ik.Ze had laatst een prachtige foto in haar fobo, waarom ze die verwijderd heeft snap ik nog steeds niet. Je zou spontaan verliefd op haar worden als je die zou zien.
Ik denk dat ze aan 't toveren is.
Ja goed, ik ben ook gewoon stom bezigquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ach schatje toch, over die lamp, bij de ikea hebben ze lampjes die er precies in passenik heb mijne vandaag aan de praat gekregen in ieder geval!
En ja hoe leuk is dat![]()
ik ookquote:
Die een beetje schuin is genomen en waar je een deel van je arm ziet, hier word je vast niet wijzer uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke?
Laten we het maar op toveren houden, ja.
Dat zou wel lomp zijn, om echt álles precies hetzelfde te kopenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke?
Laten we het maar op toveren houden, ja.
[..]
Ja goed, ik ben ook gewoon stom bezig. Leukkk, tweeling kamer hihii [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik ben niet ongesteld
we hebben veel gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |