Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg ZH!
Die is zo ontzettend mooi.
Ja, duh!quote:
Heb je thuis een piano staan? IK kan wel wat oefeningen inscannen en opsturen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, duh!
Die is echt supermooi. Maar dan moet je me misschien toch eerst maar eens de basics leren
.
Nee, dat heb ik helaas nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je thuis een piano staan? IK kan wel wat oefeningen inscannen en opsturen.
Ik voel aan m'n water dat je die zinnetjes al bij andere deernes hebt gebruiktquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je, als jij niet al bestond, zou 'k je uitvinden.
Koop een digitale piano.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koop een digitale piano.
Geen keyboard, je wilt wel gewogen en aanraakgevoelige toetsen hebben.
Een digitale piano lijkt veel meter op een echte piano dan een keyboard, doordat de toetsen aanraakgevoelig zijn kan je er meer gevoel aan geven, en gewogen toetsen houdt in dat de toetsen het gewicht hebben van de toetsen van een echte piano, niet dat goedkope plasticgevoel van een keyboard.quote:
Hmm oke, ik geloof alleen niet dat ik daar geld voor heb, hoe graag ik er ook 1 zou willenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een digitale piano lijkt veel meter op een echte piano dan een keyboard, doordat de toetsen aanraakgevoelig zijn kan je er meer gevoel aan geven, en gewogen toetsen houdt in dat de toetsen het gewicht hebben van de toetsen van een echte piano, niet dat goedkope plasticgevoel van een keyboard.
Ik zal zo even een foto maken van die van mij.
Veel plezier.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef McFearless het volgende:
Mensen, ik ga Ajax kijken. Vervolgens ga ik naar Albufeira. De groeten. Kusjes.
Een vriend van mij heeft vandaag nog een goede verkocht voor 400 euro.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oke, ik geloof alleen niet dat ik daar geld voor heb, hoe graag ik er ook 1 zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |