Nee, als ik die plaats gaat hij de huilie uithangen blijkbaar, dus ik plaats 'm niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat las ik net dus.
Maar om welke foto ging het precies?
Maakt het mij wat uit dat het jou niks uitmaakt dat het mij niks uitmaaktquote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit of het jou wat ken schelen, vraag er dan niet naar. En het is of zo.
Oké.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt het mij wat uit dat het jou niks uitmaakt dat het mij niks uitmaakt
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef McFearless het volgende:
Juist, ik ga even aan m'n lul trekken, daarna eten, douchen en Ajax kijken. Vervolgens pak ik m'n koffers en kom ik nooit meer terug. XD
Lolquote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.
Dat nooit meer terugkomen tenminste. Over dat lul trekken weet ik niet.
mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn frustratie wegeten.
quote:
WD gaat bol worden.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich goed aan gehouden.
Dat nooit meer terugkomen tenminste. Over dat lul trekken weet ik niet.
quote:
Geen ideequote:
Die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef BobbyB het volgende:
In dat topic kom ik ook nog een nogal aparte gif van IQM tegen.
[..]
Ik weet niet of ik je dan nog wel zou doen hoor, dus denk er goed over na wat je nu gaat doen.quote:
Die is een deur verder.quote:
Wat een gemis.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dan nog wel zou doen hoor, dus denk er goed over na wat je nu gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |