Ja dat is dus ook vaak mijn punt, kijk naar het waarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Bastard het volgende:
Je moet je eigenlijk afvragen.. wat beweegt mensen om een eventuele stem op Wilders te geven.. wat is de kern er van?
Heus er zullen rascisten bij zijn die in de partij een partij zien die tegen moslims is, waarschijnlijk hebben ze er nog nooit 1 gesproken in hun leven maar het kan niet veel goeds zijn.. het SBS volk heeft daarmee een excuus om te stemmen.
Maar ik geloof nooit dat het de alle kiezers zijn die daarom op hem zouden willen stemmen.
Het is denk ik met name een 'tegengeluid' zoals we dat ook zagen bij het europees referendum. Echt niet zo dat ze allemaal denken "ja. laten we die hoofddoek verbieden" is gewoon ridicuul.
Nou en?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
moet ???? MOET ??? WE MOETEN NIKS !!!!
zegt summers !
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.quote:
Ah ok, dan voel ik mij weer veilig hier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.
In mijn verdediging wil ik aangeven dat ik enkel rund varken en kip eet.
Vlees is het spierweefsel van gewervelde dieren dat opgegeten kan worden. In een bredere betekenis omvat het alle dierlijke (met uitzondering van vis) en soms menselijke weefsels inclusief de organen (lever, nieren, enz.).quote:
quote:
Inderdaad, ik denk dat het eerder richting de 4 miljoen gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:32 schreef Amos_ het volgende:
Klopt maar het is wel wat simpel om de stem van 2,4 miljoen Nederlanders af te doen als "Tokkie"
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Darkwolf het volgende:
I like big butts and I can not lie...
Oh wait.
Everything is big.
Weet ik nietquote:
Doe dan liever een mooie slanke Arabier of Fjord.quote:
Klopt. Kijk maar naar de signature links onder.quote:
Paarden moeten bereden worden. Niet gegeten!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet ik niet. Maar zoek maar eens in Google op dik paard, daar vind je nog meer van die lekkere hapjes
.
Beetje rare vraag misschienquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Darkwolf het volgende:
Paarden moeten bereden worden. Niet gegeten!
Mwoch... helemaal paard ben ik niet hoor. Ben en blijf ook nog mens en zit in een mensen lichaam. Two souls one body, lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje rare vraag misschien..., maar jij hebt weleens zoiets gezegd als dat jij in een verkeerd lichaam geboren bent en dat je eigenlijk een paard bent. Laat jij mensen ook weleens op jou rijden (en dan bedoel ik dus niet niet op je lul, maar op je rug)?
Nee, gewoon een echte staredownquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja hey! Lasso gebruik = cheating ja!
Dus je pikt er alleen de dingen uit die je leuk vindt in je fantasietjequote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mwoch... helemaal paard ben ik niet hoor. Ben en blijf ook nog mens en zit in een mensen lichaam. Two souls one body, lastig uit te leggen.
Het hele verhaal van mijn vorige leven heb ik nooit hier gepost, maar ik kan wel een detailtje vertellen: elke tweevoeter die het in zijn kop haalde om op mijn rug te willen klimmen kon nog wel eens wat verwachten.
Dus nee... laat dat harde metaal maar uit mijn mond en probeer ook niet op mijn rug te klimmen.
Pony play (zoals dat heet) is dan ook niets maar dan ook echt niets voor mij.
Ik ben eigen baas en liet mij niet door de mens breken!
Meh... bewaar dit soort uitspraken maar voor Summers ofzo. Ik hap hier niet echt meer op vrees ik, sorry!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef _Led_ het volgende:
Dus je pikt er alleen de dingen uit die je leuk vindt in je fantasietje
Ja dag! Dat al helemaal niet.quote:
Wat moet ik met die kinderachtige troep van believers die hun geloof willen opdringenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Meh... bewaar dit soort uitspraken maar voor Summers ofzo. Ik hap hier niet echt meer op vrees ik, sorry!
You joined the darkside! Noooooooooo!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef Summers het volgende:
Wat moet ik met die kinderachtige troep van believers die hun geloof willen verspreiden
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You joined the darkside! Noooooooooo!
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Summers het volgende:
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensen
ongetwijfeld vastgebonden tot ze zijn geloof aannemen .
( iedereen is imo een believer )
In juni ga ik naar Californie!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
Wat is Californication een leuke serie trouwens.
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !quote:
Yeh dat deed ik in Thailand ook altijdquote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
[..]
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !
Leuk, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
@Joepiepoepie, door jouw advies ben ik maar eens kleine doekjes Ndebelestijl aan het maken om eens iets mee te doen. Als voorbeeld voor workshops of voor verkoop.
Wat een onzin, ik ga gewoon met mensen in discussie, en ik sta open voor argumenten.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensen
ongetwijfeld vastgebonden tot ze zijn geloof aannemen .
( iedereen is imo een believer )
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Ik had vandaag een Paranormale ervaring!
Ik ga het veel te druk hebben met andere dingen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !
Tis een vrouw met een traditionele hoed opquote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd.
Ik vind die Afrikaanse schilderijen van jou echt heel leuk, vooral als je er een grapje in verwerkt, zoals die man die aan het schilderen is. Dus als ik jou was, zou ik veel grapjes in die schilderijen verwerken, dat maakt het net dat beetje extra leuk
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Tis een vrouw met een traditionele hoed op
Troost je. Ik geloof je, hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, wat maakt het uit
. Ikzelf word toch ook zo vaak uitgemaakt voor man (gelukkig alleen door een paar paranoide ziekelingen op internet (Fok) en niet in real life, anders zou ik nog aan mezelf gaan twijfelen...
)
Tja, mijn homepage-url is op zich ook helemaal niet zo geheimquote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef nokwanda het volgende:
Troost je. Ik geloof je, hoor.![]()
(kan ook niet anders, he)
Ben jij met _Led_ mee geweest naar die bonte avond van Aquarius?quote:
Oh trouwens Bastard, je kan wel zo'n hoofd opzetten, maar hier:quote:
Ik geef het iig niet door aan andere fokkers.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, mijn homepage-url is op zich ook helemaal niet zo geheim. Ik-weet-niet-hoeveel TRU-en-BNW-mensen hebben die ondertussen al. Bovendien is mijn identiteit sowieso niet zo geheim; ik heb foto's van mezelf gepost in het forum, mijn foto staat in mijn fokfotoboek, en ook laat ik gewoon zoveel sporen na, soms zelfs bewust en expres
.
Alleen de mensen die er zo om zitten te zaniken dat ik mezelf moet bewijzen, die krijgen die homepage-url niet, althans niet van mij.
En nee, ik ben heus niet zo naief om te denken dat er geen enkele kans is dat een andere Fokker die url aan anderen geeft of dat ze 'm nooit zelf zullen vinden.
Maar goed, ander onderwerp weer, voordat er weer een heel gezeik van komt.
Ik vond het gewoon grappig dat uitgerekend ik - die hier door een aantal elke keer voor man wordt uitgemaakt - zelf een andere vrouw voor man uitmaakte.
Ander onderwerp 1: Heeft iemand nog naar Het Zesde Zintuig gekeken?
Ander onderwerp 2: _Led_, ben jij nog naar de inloopavond van Vereniging Aquarius gegaan?
Nee, ik was uitgenodigd voor de 3fm awards dus ik stond gisteravond met een biertje in m'n klauwenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ander onderwerp 2: _Led_, ben jij nog naar de inloopavond van Vereniging Aquarius gegaan?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef _Led_ het volgende:
Nee, ik was uitgenodigd voor de 3fm awards dus ik stond gisteravond met een biertje in m'n klauwen
Caro Emerald en Miss Montrealquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De bonte avond van Aquarius laten schieten voor bier.
quote:
Da's kut voor je ! Sterkte !quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Bijna weekend! Mag ik weer 2 dagen hard aan de slag met Do-In en Shiatsu!
Paardenziektes zijn toch niet overdraagbaar op mensenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
Dank je jongens. Ga ook echt iedereen lekker ziek maken met dat stomme hoest/griep virus dat lekker aan het rond fladderen is.
KUCHE-UCH!
Was gezellig, vorig jaar beter live optredens vlgs mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik was uitgenodigd voor de 3fm awards dus ik stond gisteravond met een biertje in m'n klauwen
+1 scherp!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Paardenziektes zijn toch niet overdraagbaar op mensen.
+2 informatiefquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:28 schreef Flammie het volgende:
Ligt er sowieso aan hoe close je met dat paard bent he
...Zij het niet dat het incorrecte informatie is!quote:
-1 overbodigquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Zij het niet dat het incorrecte informatie is!
(Met uitzondering op infecties, maar daar ben je zelf bij natuurlijk.)
Dat schreef ik toch ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
Een piep in je oor kan ook zijn omdat je een nieuwetijdskind bent. kijk die checklist nog maar eens
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar ja, ik las dat nieuwetijdskinderen altijd een piep in hun oren hebben, dus blijkbaar ben ik dat.
Vandaar dus dat ik gehoorbeschermers heb laten aanmeten, om erger te voorkomen. Met de lichte piep die ik nu heb valt te leven, maar ik moet er niet aan denken dat die keihard zou zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef nokwanda het volgende:
Je hebt wss gewoon een tinitus. Onomkeerbaar en het kan alleen maar erger worden, hoewel je er niet altijd constant last van hoeft te hebben. Dan is gehoorbescherming nog belabgrijker, dus ik zou het maar doen.
He, misschien heb ik jou dan weleens ontmoet in de jaren '90quote:
Maar het schijnt juist dat je met de goede gehoorbeschermers juist heel goed de muziek kunt horen (beter dan zonder zelfs), maar dat alleen de gevaarlijke tonen gefilterd worden. Ze heten dan ook Filterzquote:En aan gehoorbescherming doe ik niet, moet gewoon naar een concert/party gaan en horen wat er speelt.. anders kan ik net zo goed buiten blijven.
En daar schijnen die Filterz ook uitermate geschikt voor te zijn, om gesprekken beter te verstaan als er veel omgevingsgeluid isquote:Ik heb daarom denk ik ook wat ze noemen 'lawaaidoofheid' dwz als ik bijvoorbeeld in een restaurant ben dan kan ik heel lastig horen wat degene aan tafel zegt door al dat geroezemoes er om heen.
Nou mooi.. maar ik hoef het niet.. hardcore to the bonequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
En daar schijnen die Filterz ook uitermate geschikt voor te zijn, om gesprekken beter te verstaan als er veel omgevingsgeluid is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:41 schreef Bastard het volgende:
Nou mooi.. maar ik hoef het niet.. hardcore to the bone
Ik plan meestal nooit zo ver vooruitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Gaan jullie nog feesten met koninginnenacht ?
Heb er geen behoefte meer aan geloof ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ?
Kinders naar opa & oma en gaan !
Voor mij is dat heel makkelijk, aangezien ik slecht tegen cafeine kanquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef Bastard het volgende:
Heb er geen behoefte meer aan geloof ikZo nu en dan een pilsje pakken op een terras of een festivalletje bezoeken is leuk genoeg.
Doorhalen van een nacht trek ik niet meer![]()
Meestal lig ik om 7.30 uur nog niet eens in bed als ik ga stappenquote:Ook al mag ik uitslapen .. uur of 0730 ben ik gewoon klaarwakker
uhm, ik hoop om die tijd nog niet naar bed te zijn met koninginnenachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef Bastard het volgende:
Ook al mag ik uitslapen .. uur of 0730 ben ik gewoon klaarwakker
Ah, dus toch uit dezelfde zielengroepquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef _Led_ het volgende:
uhm, ik hoop om die tijd nog niet naar bed te zijn met koninginnenacht
Dan komt de after nog even met z'n allen bij mij thuis
met speed had ik geen enkel probleem om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Bastard het volgende:
Toen ik begin 20 was nog wel natuurlijk, 1x speed 2 nachten wakker
Da's meestal zo bij AD(H)D'ers... eeh... nieuwetijdskinderenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:13 schreef _Led_ het volgende:
met speed had ik geen enkel probleem om in slaap te vallen
Geen idee hoe het komt zelf. Yay nieuwtijdskind dan maar I guess!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef Flammie het volgende:
Als dat zonder aantoonbare reden is dan kun je ook een nieuwetijdskind zijn
Ik heb de test gemaakt http://www.spiritplaza.org/testen/nieuwetijdskind-test.php en ik kan niet anders concluderen dat ook ik speciaal benquote:Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Wacht maar tot je met je dochters naar Kutje 3 moet. Dan wil je, tijdens zo'n spetterend concert heus gehoorbescherming dragenquote:
Nee ik zing gewoon met Kutje 3 Of Djumbo meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met je dochters naar Kutje 3 moet. Dan wil je, tijdens zo'n spetterend concert heus gehoorbescherming dragen
quote:
Yeah, hier ook een hoge scorequote:
quote:
Dus met curry/ketchup, mayo en uitjes!quote:
quote:
quote:
Paddo's lijkt me niks .quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ging vroeger naar de Mazzo, Bastard ging vroeger naar de Mazzo, _Led_ ging vroeger naar de Mazzo, Summers ging vroeger naar de Mazzo
Wie weet hebben we daar toen ooit nog eens heel gezellig gebabbeld met z'n allen(als we boven de bassen uit konden komen tenminste
).
Misschien... hebben _Led_ en Summers elkaar daar wel geprobeerd te versieren. Misschien hebben ze zelfs wel gezoend of nog meer zelfs
![]()
Maar Summers, heb jij de test al gedaan en kom je dan bij een positieve uitslag ook gezellig naar de Paddo-meeting?
Iedereen is een nieuwetijdskindquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eehm, als er zoveel speciale mensen zijn, maakt mij dat natuurlijk wel een heel stuk minder speciaal. Ik weet niet of ik nu nog wel een nieuwetijdskind wil zijn
.
Ja nou, en dat wil ik dus niet. Ik denk dat ik dan maar gothic ga wordenquote:
en dit kwam eruit:quote:Wat voor figuur ben jij?
Je kent het wel, je wilt geen meeloper zijn, maar toch ergens bij horen. Gelukkig zijn er tegenwoordig een heleboel groepen waar je bij kan horen, maar welke past het beste bij jou? Doe deze quiz en je weet binnen een paar minuten bij welke groep je thuishoort!
quote:Jouw resultaat: Vage nerd
Na teveel uren op het internet te hebben doogrebracht ben je het contact met de echte wereld een beetje verloren. Maar ach, wat maakt het uit? Over een paar jaar kan toch alles via het internet!
Ja goeie test hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Jouw resultaat: Wazige hippie
Jij ziet het leven door een roze bril. Je bent zo druk bezig met het knuffelen van bomen dat je niet eens weet dat de seventies al lang voorbij zijn en lang ongewassen haar weer helemaal uit is. Ga voor de verandering eens in bad, en was je haar met shampoo!
[ afbeelding ]
Dat kon een groot aantal toch al, na alle veranderingen in het zorgstelselquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja goeie test he, de resultaten kloppen gewoon
!
Dankzij deze test kunnen alle psychologen/maatschappelijk werkers enzo binnenkort een uitkering aanvragen, ze zijn namelijk overbodig geworden!
I rest my case..quote:ouw resultaat: Gare gabber
Door jarenlang op en neer springen in je trainingspak met veel te harde muziek zijn je hersens flink door elkaar geschud, je hebt ze niet meer allemaal op een rijtje, maar je hebt zelf niet door dat je mensen niet meer begrijpt, dankzij je gehoorbeschadiging versta je ze toch niet
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie gaat trouwens een dezer dagen de url van haar homepage posten in dit topic.
Disclaimer: Deze post is dus ter voorbereiding, omdat ik niet aansprakelijk gesteld wil worden voor het in shock raken van tere zieltjes die er niet tegen kunnen dat ik geen dikke vadsige vent ben die verhaaltjes verzint, maar toch echt een nerdigere Indo-dame die webdevelopster is en een relatie heeft met de allerbeste karikaturist en surrealistisch kunstschilder van de hele wereld.
[ afbeelding ]Klikken op de link naar mijn homepage geschiedt dus geheel op eigen risico.[ afbeelding ]
Ik schreef toch:quote:Op zondag 18 april 2010 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zag alleen een alleenstaande supporter, ben jij dat?
Een dezer dagen... in dit topic...quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie gaat trouwens een dezer dagen de url van haar homepage posten in dit topic.
quote:Op zondag 18 april 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik schreef toch:
[..]
Een dezer dagen... in dit topic...
Nu dus nog niet en die link staat ook niet in mijn profiel achter het huisje.
quote:Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 32 van de 32 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Want dan staat het voor kwaliteit?quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Flammie het volgende:
Nou het staat toch echt op zo een niburu achtige website met allemaal paranormale feitelijkheden
Dit is TRU, ja dusquote:
Omdat die het te druk hebben met lucifers tellen natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Flammie het volgende:
En waarom zou een autist geen nieuwetijdskind kunnen zijn dan?
Ik hoop het nietquote:
LOL Joepie! Goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
Maar nu:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
gezond eten is ook heel belangrijk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Even weer een paar dagen gezond en regelmatig leven. Ik als nieuwetijdskind moet gezond leven, anders word ik ziek
. Bovendien is de zon voor mij als nerd ook heel slecht, nerds kunnen niet tegen zon.
Vandaag gelukkig een rustige niksdoen dag.
Gisteren gebarbecued van 17.00 uur 's middags tot 4.30 vanochtend, dat was wel:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
Maar nu:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
Kijk die tijd bij je berichtquote:
Waarom niet? Omdat ik op de header van de herfst-versie in mijn blote kont en blote tetten sta? Zal dat te shockerend zijnquote:Op maandag 19 april 2010 17:16 schreef Michielos het volgende:
Daar krijg je denk ik zelf nooit meer antwoord van
En die van de lente-versie ben ik ookquote:
Dat is mijns inziens het resultaat van gezonde voeding, oftewel het zelfvertrouwen dat je daarvan krijgt.quote:je hebt een lichaam met fantastische mogelijkheden
Ik vind "op de vlucht voor de ratten" het mooist. het was er al een die me al eerder opviel en die ik al vaker had bekeken toen ik die website bekeek.quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, over 1337 gesproken:
Mijn homepage is de tweede site die ik in mijn leven gemaakt had en die vind ik toch behoorlijk 1337 voor toen nog een beginneling.
Maar welke versie vinden jullie eigenlijk de mooiste qua kleuren en header? (Klik op de verschillende seizoenen.)
Ikzelf vind de herfst-versie het mooisten de winter-versie het saaist.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de mening van Summers, mediaconsument, en Ticker, want die hadden mijn homepage nog nooit gezien en vooral mediaconsument was er razend nieuwsgierig naar.
Eeehm, waarom post mediaconsument eigenlijk al weken niet meer in TRU? Ik heb namelijk werkelijk geen idee...
Dan had mediaconsument de 'milde discussie' blijkbaar 'gewonnen' en vond hij het het daardoor niet waard om verder daarover in discussie te gaan met een naief persoon al jijquote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Over MC... sinds ik het laatst emailcontact met hem heb gehad heb ik hem eigenlijk niet meer hier gezien in de SC en niet in TRU, maar zo goed lees ik alles ook niet meer echt door. Ik kan me vergissen.
Ik hoop dat zijn verdwijning uit TRU niks te maken heeft met onze milde discussie van toen.
Tja, jij noemt het vriendelijk. Ik noem het achterbaks, omdat hij zo'n waarschuwing (die alleen gebaseerd op zijn eigen waanideeen) over mij niet alleen naar jou heeft gestuurd, maar ook naar allerlei anderen de afgelopen tijd.quote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Maar goed, hij deed zijn best om mij te behoeden voor eventuele naiviteit, maar dat bleek niet nodig. En dat was naar mij toe vriendelijk bedoeld van hem.
quote:Sorry als ik hiermee een prive-discussie openbaar maak, maar ik hoop dat er aan deze onzinnige discussie hiermee een eind kan komen.
Wat ben jij toch gewoon ontzettend aardig volgens mijquote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef nokwanda het volgende:
Omdat ik dat weet, zet ik het hier ook neer. Het bericht was blijkbaar niet exclusief voor mij. Meerderen hebben het blijkbaar ontvangen en dus vind ik dat ik mijn mening erover ook publiek mag maken.
Maar vooralsnog ga ik liever uit van het beste in mensen en niet van het slechtste. Wellicht omdat ik hiermee een voorbeeld wil stellen.
dude.... your not a dude!quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, over 1337 gesproken:
Mijn homepage is de tweede site die ik in mijn leven gemaakt had en die vind ik toch behoorlijk 1337 voor toen nog een beginneling.
Maar welke versie vinden jullie eigenlijk de mooiste qua kleuren en header? (Klik op de verschillende seizoenen.)
Ikzelf vind de herfst-versie het mooisten de winter-versie het saaist.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de mening van Summers, mediaconsument, en Ticker, want die hadden mijn homepage nog nooit gezien en vooral mediaconsument was er razend nieuwsgierig naar.
Eeehm, waarom post mediaconsument eigenlijk al weken niet meer in TRU? Ik heb namelijk werkelijk geen idee...
Nietquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
NietOhw
, da's nieuw voor mij.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch gewoon ontzettend aardig volgens mij. En volgens mij niet eens aardig om 'aardig gevonden te willen worden', maar gewoon echt oprecht ontzettend aardig
.
En naief ben je absoluut niet denk ik.
Dat ook nog eens jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i was just kiddn ofcourse...
als jij zegt dat je een meisje bent waarom zou je het niet zijnword nogal spastisch over gedaan op fok
porno?quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik probeer rechtvaardig te denken. Thanks, though.
En naiefNee, als ik dat op mijn 38ste nog steeds zou zijn
![]()
[..]
Dat ook nog eens ja
Ik zou me meer zorgen maken om andere dingen waarin mensen zich anders voordoen dan ze zijn
Inderdaad, het gaat er in dit forum toch niet om wie een jongetje en wie een meisje isquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als jij zegt dat je een meisje bent waarom zou je het niet zijnword nogal spastisch over gedaan op fok
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat er in dit forum toch niet om wie een jongetje en wie een meisje is.
Alhoewel...![]()
jongens
![]()
![]()
*Ahum*
Het gaat er in dit forum om of spoken wel of niet bestaan en daar kun je lang en kort over lullen, maar die bestaan dus niet.
Sinterklaas bestaat wel, die zie ik elk jaar en meestal krijg ik ook wel een cadeautje van hem.
Nokwandaquote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sure babe
[..]
Wat zegt jou dat ik geen spook ben?
Ze laten het rusten, zou je ook eens moeten proberen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens de Sony Ericsson W995?
Ik zag je heus wel hoor in de statistieken van mijn homepage.
Frappant trouwens, mijn homepage is vandaag via Fok! ontzettend veel bezocht en normaal gesproken als er weer eens gepost kan worden dat alles aan mij 1 grote leugen is (van mijn geslacht, tot mijn identiteit en daardoor ook alles wat ik op het forum post), zijn bepaalde personen er altijd meteen als de kippen bij om mij ongefundeerd voor van alles en nog wat uit te maken
en nu blijven ze weg
.
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
O ja, 'ze' laten het ineens rusten sinds gisteren nu ze mij niet meer voor leugenaar, dikke vadsige vent, enzovoort kunnen uitmakenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Ze laten het rusten, zou je ook eens moeten proberen?
Kan helemaal aan mij liggen hequote:Op dinsdag 20 april 2010 08:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O ja, 'ze' laten het ineens rusten sinds gisteren nu ze mij niet meer voor leugenaar, dikke vadsige vent, enzovoort kunnen uitmaken!
Tot een paar dagen geleden werd ik nog voor van alles en nog wat uitgemaakt en nu 'laten ze het rusten'. Helemaal niet frappant en opvallend, nee hoor.
![]()
![]()
Lees eens even wat berichtjes terug van gisteren in dit topic, ook van nokwanda bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
Kan helemaal aan mij liggen heMaar ik zie MC al een paar weken niet meer in TRU
En ik zie ook al een paar weken niemand meer lullen over je geslacht
Behalve jijzelf
Kan aan mij liggen he
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Bastard het volgende:
Oh dit topic... ja hier gaat het over van alles, ga ik niet allemaal bijhouden hoor
Nee, herfstquote:Herfst? Ja lekker maar ben blij met de Lente nu hoor
Dat doe ik ook, jij rakelt het steeds op naar mijn subjectieve meningquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar spreek dan pas een oordeel uit als je het wel gelezen hebt
.
Dan heb je echt niet goed gelezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Dat doe ik ook, jij rakelt het steeds op naar mijn subjectieve mening
En koffie is viesquote:
Krijg nou wat! Dat daar uberhaupt naakte lichamen stonden viel me sowieso al niet eens op.quote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
En die van de lente-versie ben ik ook. Winter niet en zomer uiteraard ook niet
.
Welles, je moet gewoon eens kappen met dat gemiep !quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb je echt niet goed gelezen, maar nevermind
.
Dat was in antwoord op jou. Maar gelukkig is het nu klaar en opgelostquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lees eens even wat berichtjes terug van gisteren in dit topic, ook van nokwanda bijvoorbeeld. Ja, het ligt aan jou
.
Maar eeh Bastard, herfst?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Dat daar uberhaupt naakte lichamen stonden viel me sowieso al niet eens op.![]()
(Ja ok, ik interesseer mij daar niet echt in natuurlijk maar toch!)
Oh... en heb je mijn PM nog gelezen?
iig geen vrouwelijk naaktquote:
Nog steeds. Overweeg je homo of a-seksualiteit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nein!![]()
Al kan ik daar (nog steeds) gewoon naar kijken hoor. Niets mis mee!
Nee, hij gaat een stapje verder dan een gegeven paard in de bek kijken zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog steeds. Overweeg je homo of a-seksualiteit?
Aan paardetanden denktquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een stapje verder dan een gegeven paard in de bek kijken zullen we maar zeggen.
Dat wordt lastig, want ik ben namelijk een hooggevoelig nieuwetijdskind met alle symptomen van ADHD, ADD, PDD-NOS, ROFL, OMG, WTF, en BBQquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef _Led_ het volgende:
Welles, je moet gewoon eens kappen met dat gemiep !
Nou... ik ken ook een paar mensen gebitten.quote:
Dit vat ik op als een groot complimentquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef Darkwolf het volgende:
Krijg nou wat! Dat daar uberhaupt naakte lichamen stonden viel me sowieso al niet eens op.![]()
(Ja ok, ik interesseer mij daar niet echt in natuurlijk maar toch!)
Wat wil je weten? Ben jij dat met die Internet Explorer 7 en waarschijnlijk uit Amsterdam?quote:
En Internet Explorer 7 klopt ook toch? Ik ben helderziendquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
Ik hou meer van de lente en de zomer. En ja, omgeving Amsterdam klopt wel deels. Maar ook weer niet helemaal
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En Internet Explorer 7 klopt ook toch? Ik ben helderziend.
Ik zie deze cijferreeks als ik aan jou denk:
212.142.**.***
Zegt je dat iets?
Hou maar op, ja. Ik ben gister naar de mondhygieniste geweest, voor het eerst in jaaaaaaren. En nou onderhoud ik mijn gebiod goed, maar ik rook als een schoorsteen en drink koffie. Dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou... ik ken ook een paar mensen gebitten.
Het is dat wij tandenborstels en tandartsen hebben, maar gezien wat wij allemaal eten en drinken vandaag de dag vraag ik mij af hoe dat er voor ons allen had uitgezien als we dit niet hadden.
Oh op 3 mei, vlak voor de feestenquote:
Ja inderdaad! Nu je het zegt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh op 3 mei, vlak voor de feesten.
1 minuut?! Dus jij gaat herrie maken op het moment dat de rest van Nederland nog stil isquote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad! Nu je het zegt.
Zelf ben ik jarig op 4 mei... doden herdenking!![]()
(En fok it met die 20:00 stilte voor een minuut hoor! Gonna party like it's mah birthday!)
De rest van Nederland. Laat mij niet lachen!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
1 minuut?! Dus jij gaat herrie maken op het moment dat de rest van Nederland nog stil is.
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn er genoeg die wel oprecht 2 minuten stil zijn en die de rest van het jaar vaker stilstaan bij de oorlog. Ik ben zelf opgevoed om er wel bij stil te staan en ik doe dat dan ook oprecht. Mijn ouders zijn allebei in de oorlog geboren en mijn opa (vader van mijn vader) heeft in een Jappenkamp gezeten, mijn opa (vader van mijn moeder) werkte mee aan de verspreiding van de 'ondergrondse' (illegale krant), dus ja, ik ben echt opgegroeid met oorlogsverhalen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
De rest van Nederland. Laat mij niet lachen!![]()
Om maar te zwijgen over het idee dat heel veel mensen stil zijn uit respect en zelf ook hard met smart de seconden weg tellen.
Wat is dan nog het nut voor zoiets als de intentie voor het grote gross niet puur is?
Het is echt een stukje plastic formaliteit geworden.
Dat weet ik niet, maar je hoeft in die 2 minuten ook niet per se stil te staan bij de slachtoffers van WW2, je mag het helemaal zelf invullen. Je kan er ook voor kiezen om helemaal nergens bij stil te staan, maar wees dan wel rustig voor de mensen die wel herdenkenquote:Blijven we over 100 jaar dit ook nog doen vele generaties verder? Zullen die dat met dezelfde intentie doen net als de mensen van het eerste uur?
Dat staat voor zich.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat weet ik niet, maar je hoeft in die 2 minuten ook niet per se stil te staan bij de slachtoffers van WW2, je mag het helemaal zelf invullen. Je kan er ook voor kiezen om helemaal nergens bij stil te staan, maar wees dan wel rustig voor de mensen die wel herdenken.
Oorlog is debiel en maakt mij kribbig.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Amos_ het volgende:
Het is ook geen herdenking meer voor enkel de doden van WOII, maar een herdenking voor alle oorlogsslachtoffers.
In de dierenwereld wordt anders ook genoeg oorlog gevoerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat staat voor zich.
Maar ik ben dan ook tot heden nooit in een situatie geweest dat ik mensen bewust heb gestoord.
De meeste mensen om mij heen zijn ook van die "oh shit! het is 8 uur geweest!" types!
Zo zie je maar dat wij zwaar verschillen in zowel opvoeding als verhalen. En type omgeving.
[..]
Oorlog is debiel en maakt mij kribbig.
Misschien dat ik daarom ook niet stil wil zijn en er uberhaupt niet wil aan denken. Slachtoffers of anderzijds.
Als ik verplicht het leger in had gemoeten, dan hadden ze echt een dikke vinger kunnen krijgen.
Sterker nog het maakt mij nu zelfs kribbig en rebels. Genoeg om te zeggen dat ik dan nog liever van een brug spring dan in een geforceerde samenleving moet leven.
Mijn lichaam. Mijn leven. I am not a fuckin' drone that just obeys a piece of paper that tells me I am obliged to go to arms.
Tweevoeters...![]()
Mensen zijn zo arrogant om alleen aan zichzelf bepaalde emotionele en cognitieve vermogens toe te kennen (hoe fout dit ook is, en dat zal heus nog blijken in de toekomst). Dan moeten ze ook de verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan (ik zei gepaard, hi hi hi) en doen wat juist is.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
Dieren voeren ook oorlog en machtsstrijd om te overleven inderdaad. Hoe verwerpelijk wij het met onze bewuste denkvermogen ook mogen vinden, het zit ingebakken in onze levenscyclus...
Mijn god, wat ben jij een lompe eikel.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Nu je het zegt.
Zelf ben ik jarig op 4 mei... doden herdenking!![]()
(En fok it met die 20:00 stilte voor een minuut hoor! Gonna party like it's mah birthday!)
Op een aantal grote slagveld situaties in de insecten wereld na (yay Planet Earthquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
In de dierenwereld wordt anders ook genoeg oorlog gevoerd.
Dat maakt mij nog veel kribbiger en kan ik al helemaal niet stil zijn.quote:Anders ga jij aan alle paarden denken die omgekomen zijn door zinloos geweld en waarvan er nu een stukje op mijn boterham ligt. Dat mag ook hoor
.
Precies.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Nou, Led, ik zou maar niet te arrogant zijn in dat opzicht. Het zijn wel die tweevoeters die maken dat we iets te herdenken hebben.
Maar zonder die tweevoeters hadden geniale uitvindingen als Osseworst, Filet Americain, Rosbief en Steak Tartare nooit bestaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Nou, Led, ik zou maar niet te arrogant zijn in dat opzicht. Het zijn wel die tweevoeters die maken dat we iets te herdenken hebben.
Ik noem je een lompe eikel omdat je geen respect hebt voor mensen die graag even 2 minuten stilte in acht zouden willen nemen om gevallenen te herdenken. Niet een maand, of een uur, maar 2 lullige minuutjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies.
En dan nog mij een lompe eikel noemen.
Denk eens na _LED_, voordat jij je gerechtvaardigt voelt om zo snel met dit soort taal naar mij te gaan smijten a.u.b dank U wel.
1 minuut?!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef _Led_ het volgende:
Ik noem je een lompe eikel omdat je geen respect hebt voor mensen die graag even 2 minuten stilte in acht zouden willen nemen om gevallenen te herdenken. Niet een maand, of een uur, maar 2 lullige minuutjes.
En ja, daartoe voel ik mij compleet gerechtvaardigd.
Als jij nu eens wat beter door had gelezen, dan las je misschien ook dat de vork zo niet in de steel zat.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik noem je een lompe eikel omdat je geen respect hebt voor mensen die graag even 2 minuten stilte in acht zouden willen nemen om gevallenen te herdenken. Niet een maand, of een uur, maar 2 lullige minuutjes.
En ja, daartoe voel ik mij compleet gerechtvaardigd.
Ja, dat is inderdaad wat je hiermee poogt te zeggen :quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als jij nu eens wat beter door had gelezen, dan las je misschien ook dat de vork zo niet in de steel zat.
Dat ik bijvoorbeeld nooit bewust mensen dwarsboom of lastig val.
Dat mensen stil moeten zijn mogen ze helemaal zelf weten en respecteer ik best.
Tot heden nog nooit een conflict gehad dus. Zie ook de post waar ik zei dat dit waarschijnlijk kwam omdat ik uberhaupt nooit met mensen zit die er ook (optijd) aan denken.
Nu jij weer
quote:(En fok it met die 20:00 stilte voor een minuut hoor! Gonna party like it's mah birthday!)
Half jaar was het trouwens krijg ik net doorquote:
Bovendien wordt elke Nederlander door Jomanda geacht om elke dag 1 minnutje stil te zijn:quote:Er werd mij gevraagd een half jaar te zwijgen als boetedoening voor Nederland.
Ik zei, "JA, omdat ik geloof".
Da's niet zo moeilijk trouwens, ik ben dagelijks wel meerdere minuten stil hoor. Lompe eikels die dat niet zijnquote:Er werd mij gevraagd op 29 maart iedere Nederlander aan te sporen om dagelijks 1 minuut stilte in acht te nemen
Ik zei, "JA, omdat ik hoop heb".
En dan denk je aan Jomanda?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Lekker makkelijk. Ik ben ieder etmaal uuuuuren stil
Dus mijn eerste reactie is wat rebels, So what mierenneuker?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef _Led_ het volgende:
Ja, dat is inderdaad wat je hiermee poogt te zeggen :
Jaaaa, en dan kom ik spontaan klaarquote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan denk je aan Jomanda?
[ afbeelding ]
Tuurlijk, gewoon volhoudenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus mijn eerste reactie is wat rebels, So what mierenneuker?
Het verschil is wel dat ik mij nader verklaar in detail en dit zinnetje dus niet aan het eind van mijn post reeks staat.
Maar... stiekum weet je dat zelf ook wel, maar wil jij natuurlijk rechtvaardig blijven betreft hetgeen wat jij eerder naar mij hebt geuit.
Maarrem... perspectief enzo, dus.
Dude WTF! JIJ bent hier de gene die hier "volhoud". Niet ik. Wat houd ik vol dan? Ik erken toch wat ik zei in mijn eerste post en wijs je toch vervolgens op mijn directe vervolg posts op de situatie?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef _Led_ het volgende:
Tuurlijk, gewoon volhouden
Nou ja, jij mag iig. niks over mij zeggen aangezien mijn "postreeks nog niet ten einde is"
"wacht eerst het einde van m'n postreeks maar af"quote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dude WTF! JIJ bent hier de gene die hier "volhoud". Niet ik. Wat houd ik vol dan? Ik erken toch wat ik zei in mijn eerste post en wijs je toch vervolgens op mijn directe vervolg posts op de situatie?
Is jou text buffer in dat brein van jou zo gelimiteerd dat ik dan maar die ene post ga aanpassen met wat ik later verder op wat meer nuanceerde?![]()
Dit valt me allemaal weer behoorlijk tegen van je _LED_ ... serieus.
Je eerst volgende post komt met wat concrete logica en anders ben ik hier klaar mee.
Ssssst! Ik heb nog hoop. Wacht even. Misschien... misschien gaat er een lampje branden naar mijn volgende post.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou eh, _Led_ en Darkwolf, stop even met hinniken en schelden over de dodenherdenking. Want dat 'ontsiert'de dodenherdenking juist enorm, waarin het er vooral om gaat om vreedzaam met elkaar om te gaan
!
Ehmm... dat is jouw quote he? Al vanaf begin af aan. Heb ook geen idee waar die logica vandaan komt.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
"wacht eerst het einde van m'n postreeks maar af"
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ssssst! Ik heb nog hoop. Wacht even. Misschien... misschien gaat er een lampje branden naar mijn volgende post.
[..]
Ehmm... dat is jouw quote he? Al vanaf begin af aan. Heb ook geen idee waar die logica vandaan komt.
Mijn nuance stond er al in een volgende post toen jij die initieele daarna opmerking maakte. Kijk nog maar eens goed!
Your level of fail today is beyond the acceptable factor, mr _LED_![]()
quote:[quote]Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus mijn eerste reactie is wat rebels, So what mierenneuker?
Het verschil is wel dat ik mij nader verklaar in detail en dit zinnetje dus niet aan het eind van mijn post reeks staat.
Oh dat. Ja ok, goed. My quote. my bad.quote:
Een gegeven grap moet je niet in de bek kijk... oh wacht!quote:
_Led_ de mierenneuker...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Darkwolf het volgende:
Maar je ontwijkt nog steeds de hoofd kwestie en mierenneukt op een niet echt relevant detail van dit hele verhaal.
Lekker hoor. Keihard werken is dat. Maar je kan wel 10x je eigen lichaamsgewicht tillen, granted... dat is best awesome.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
*Zucht*, was ik maar een mier.
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef Darkwolf het volgende:
Oh I care.
Het gebeurt niet vaak dat _LED_ echt onterecht is in zijn uitlatingen.
En deze meneer gaat dat vandaag inzien en niet met omwegen en afleidings methoden ontwijken. Not now. Not today damnit!
Granted... had wat eerder to the point moeten komen. Maar het is fout gegaan toen ik het pas echt ging proberen uit te leggen. Had dit gewoon niet moeten doen. But like I said above...
quote:
Precies! No one can be wrong on my internetz!quote:
Onbelangrijk detail!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
"Are you coming to bed?" -> Een pratend paard
Ja ok. Maar in die staat is het paard niet langer in de mogelijkheid om je naar bed te roepen!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
In de Godfather weten ze wel hoe je een (deel van een) paard in bed krijgt
Nee toch ? Waarom zou dat moeten ?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ff quick question.. als je gelaserd word moet je toch aangehouden worden voor de boete
Oh die agent onthoudt even alle kentekens die voorbij komen in zn hoofdquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee toch ? Waarom zou dat moeten ?
Da's toch gewoon hetzelfde als geflitst worden ?
Alleen om je rijbewijs af te pakken moeten ze je aanhouden dacht ik, omdat anders niet bewezen kan worden dat jij persoonlijk achter het stuur zat.
Maar boetes gaan gewoon naar de eigenaar van de auto, onafhankelijk van wie er achter het stuur zat.
Maakt zo'n lasertagger niet gelijk een foto dan ?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die agent onthoudt even alle kentekens die voorbij komen in zn hoofd
En als er dan een fout is bij het noteren krijgt geheel iemand anders een boete op de deurmat.. ja sorry zo hebben we het kenteken genoteerd, nee daar is geen bewijs van.. kan mij niet indenken
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef _Led_ het volgende:
Anywayz, voor de dagelijkse lolz kunt u zich vervoegen bij Hoe vergeten uit te loggen op een forum je leven nogal kan..
...Waarom?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog meer forum lol: http://i.imgur.com/W4bIB.jpg
Whahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog meer forum lol: http://i.imgur.com/W4bIB.jpg
Ik kan me niet voorstellen dat een heterosexuele kerel een andere vent een blowjob zou geven voor een IPad,quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderschat niet de stupiditeit van de medemens.
Dat is het probleem met jou. Jij kan je zo weinig voorstellen en blijft erg strak op de lijntjes lopen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef _Led_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een heterosexuele kerel een andere vent een blowjob zou geven voor een IPad,
maar een heterosexuele kerel die een andere vent een bj geeft ZONDER dat ie dat ding al in z'n zak heeft zitten ?
No way.
Mwa de Amerikanen kunnen het beter dan ons daar ben ik van overtuigd.. dom volkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef Michielos het volgende:
Gezegd dient te worden dat dit leuk is om Americans af te zeiken. DIt soort lieden hebben we echter ook in Nederland.
Van dat domme volk komen echter wel de meest briljante uitvindingen e.d. Je kunt een hele bevolking nu eenmaal niet over 1 kam scheren zonder hierbij oog te hebben voor het individu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa de Amerikanen het beter dan ons daar ben ik van overtuigd.. dom volk
ja, inderdaadquote:
quote:
En handen gewassen in onschuldquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je maar wel doorgespoeld hebt daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |