Ja dat is dus ook vaak mijn punt, kijk naar het waarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Bastard het volgende:
Je moet je eigenlijk afvragen.. wat beweegt mensen om een eventuele stem op Wilders te geven.. wat is de kern er van?
Heus er zullen rascisten bij zijn die in de partij een partij zien die tegen moslims is, waarschijnlijk hebben ze er nog nooit 1 gesproken in hun leven maar het kan niet veel goeds zijn.. het SBS volk heeft daarmee een excuus om te stemmen.
Maar ik geloof nooit dat het de alle kiezers zijn die daarom op hem zouden willen stemmen.
Het is denk ik met name een 'tegengeluid' zoals we dat ook zagen bij het europees referendum. Echt niet zo dat ze allemaal denken "ja. laten we die hoofddoek verbieden" is gewoon ridicuul.
Nou en?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
moet ???? MOET ??? WE MOETEN NIKS !!!!
zegt summers !
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.quote:
Ah ok, dan voel ik mij weer veilig hier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.
In mijn verdediging wil ik aangeven dat ik enkel rund varken en kip eet.
Vlees is het spierweefsel van gewervelde dieren dat opgegeten kan worden. In een bredere betekenis omvat het alle dierlijke (met uitzondering van vis) en soms menselijke weefsels inclusief de organen (lever, nieren, enz.).quote:
quote:
Inderdaad, ik denk dat het eerder richting de 4 miljoen gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:32 schreef Amos_ het volgende:
Klopt maar het is wel wat simpel om de stem van 2,4 miljoen Nederlanders af te doen als "Tokkie"
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Darkwolf het volgende:
I like big butts and I can not lie...
Oh wait.
Everything is big.
Weet ik nietquote:
Doe dan liever een mooie slanke Arabier of Fjord.quote:
Klopt. Kijk maar naar de signature links onder.quote:
Paarden moeten bereden worden. Niet gegeten!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet ik niet. Maar zoek maar eens in Google op dik paard, daar vind je nog meer van die lekkere hapjes
.
Beetje rare vraag misschienquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Darkwolf het volgende:
Paarden moeten bereden worden. Niet gegeten!
Mwoch... helemaal paard ben ik niet hoor. Ben en blijf ook nog mens en zit in een mensen lichaam. Two souls one body, lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje rare vraag misschien..., maar jij hebt weleens zoiets gezegd als dat jij in een verkeerd lichaam geboren bent en dat je eigenlijk een paard bent. Laat jij mensen ook weleens op jou rijden (en dan bedoel ik dus niet niet op je lul, maar op je rug)?
Nee, gewoon een echte staredownquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja hey! Lasso gebruik = cheating ja!
Dus je pikt er alleen de dingen uit die je leuk vindt in je fantasietjequote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mwoch... helemaal paard ben ik niet hoor. Ben en blijf ook nog mens en zit in een mensen lichaam. Two souls one body, lastig uit te leggen.
Het hele verhaal van mijn vorige leven heb ik nooit hier gepost, maar ik kan wel een detailtje vertellen: elke tweevoeter die het in zijn kop haalde om op mijn rug te willen klimmen kon nog wel eens wat verwachten.
Dus nee... laat dat harde metaal maar uit mijn mond en probeer ook niet op mijn rug te klimmen.
Pony play (zoals dat heet) is dan ook niets maar dan ook echt niets voor mij.
Ik ben eigen baas en liet mij niet door de mens breken!
Meh... bewaar dit soort uitspraken maar voor Summers ofzo. Ik hap hier niet echt meer op vrees ik, sorry!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef _Led_ het volgende:
Dus je pikt er alleen de dingen uit die je leuk vindt in je fantasietje
Ja dag! Dat al helemaal niet.quote:
Wat moet ik met die kinderachtige troep van believers die hun geloof willen opdringenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Meh... bewaar dit soort uitspraken maar voor Summers ofzo. Ik hap hier niet echt meer op vrees ik, sorry!
You joined the darkside! Noooooooooo!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef Summers het volgende:
Wat moet ik met die kinderachtige troep van believers die hun geloof willen verspreiden
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You joined the darkside! Noooooooooo!
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Summers het volgende:
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensen
ongetwijfeld vastgebonden tot ze zijn geloof aannemen .
( iedereen is imo een believer )
In juni ga ik naar Californie!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
Wat is Californication een leuke serie trouwens.
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !quote:
Yeh dat deed ik in Thailand ook altijdquote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
[..]
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !
Leuk, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
@Joepiepoepie, door jouw advies ben ik maar eens kleine doekjes Ndebelestijl aan het maken om eens iets mee te doen. Als voorbeeld voor workshops of voor verkoop.
Wat een onzin, ik ga gewoon met mensen in discussie, en ik sta open voor argumenten.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Led is 1 van de grootste believers van fok hoor , het is dat het verboden is anders had hij mensen
ongetwijfeld vastgebonden tot ze zijn geloof aannemen .
( iedereen is imo een believer )
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Ik had vandaag een Paranormale ervaring!
Ik ga het veel te druk hebben met andere dingen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
vergeet niet naar ufo's uit te kijken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |