I rest my case..quote:ouw resultaat: Gare gabber
Door jarenlang op en neer springen in je trainingspak met veel te harde muziek zijn je hersens flink door elkaar geschud, je hebt ze niet meer allemaal op een rijtje, maar je hebt zelf niet door dat je mensen niet meer begrijpt, dankzij je gehoorbeschadiging versta je ze toch niet
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie gaat trouwens een dezer dagen de url van haar homepage posten in dit topic.
Disclaimer: Deze post is dus ter voorbereiding, omdat ik niet aansprakelijk gesteld wil worden voor het in shock raken van tere zieltjes die er niet tegen kunnen dat ik geen dikke vadsige vent ben die verhaaltjes verzint, maar toch echt een nerdigere Indo-dame die webdevelopster is en een relatie heeft met de allerbeste karikaturist en surrealistisch kunstschilder van de hele wereld.
[ afbeelding ]Klikken op de link naar mijn homepage geschiedt dus geheel op eigen risico.[ afbeelding ]
Ik schreef toch:quote:Op zondag 18 april 2010 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zag alleen een alleenstaande supporter, ben jij dat?
Een dezer dagen... in dit topic...quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie gaat trouwens een dezer dagen de url van haar homepage posten in dit topic.
quote:Op zondag 18 april 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik schreef toch:
[..]
Een dezer dagen... in dit topic...
Nu dus nog niet en die link staat ook niet in mijn profiel achter het huisje.
quote:Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 32 van de 32 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Want dan staat het voor kwaliteit?quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Flammie het volgende:
Nou het staat toch echt op zo een niburu achtige website met allemaal paranormale feitelijkheden
Dit is TRU, ja dusquote:
Omdat die het te druk hebben met lucifers tellen natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Flammie het volgende:
En waarom zou een autist geen nieuwetijdskind kunnen zijn dan?
Ik hoop het nietquote:
LOL Joepie! Goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
Maar nu:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
gezond eten is ook heel belangrijk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Even weer een paar dagen gezond en regelmatig leven. Ik als nieuwetijdskind moet gezond leven, anders word ik ziek
. Bovendien is de zon voor mij als nerd ook heel slecht, nerds kunnen niet tegen zon.
Vandaag gelukkig een rustige niksdoen dag.
Gisteren gebarbecued van 17.00 uur 's middags tot 4.30 vanochtend, dat was wel:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.
Maar nu:
Vlees,, rook
, bier
, rum
, cola
.