Wacht maar tot je met je dochters naar Kutje 3 moet. Dan wil je, tijdens zo'n spetterend concert heus gehoorbescherming dragenquote:
Nee ik zing gewoon met Kutje 3 Of Djumbo meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met je dochters naar Kutje 3 moet. Dan wil je, tijdens zo'n spetterend concert heus gehoorbescherming dragen
quote:
Yeah, hier ook een hoge scorequote:
quote:
Dus met curry/ketchup, mayo en uitjes!quote:
quote:
quote:
Paddo's lijkt me niks .quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ging vroeger naar de Mazzo, Bastard ging vroeger naar de Mazzo, _Led_ ging vroeger naar de Mazzo, Summers ging vroeger naar de Mazzo
Wie weet hebben we daar toen ooit nog eens heel gezellig gebabbeld met z'n allen(als we boven de bassen uit konden komen tenminste
).
Misschien... hebben _Led_ en Summers elkaar daar wel geprobeerd te versieren. Misschien hebben ze zelfs wel gezoend of nog meer zelfs
![]()
Maar Summers, heb jij de test al gedaan en kom je dan bij een positieve uitslag ook gezellig naar de Paddo-meeting?
Iedereen is een nieuwetijdskindquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eehm, als er zoveel speciale mensen zijn, maakt mij dat natuurlijk wel een heel stuk minder speciaal. Ik weet niet of ik nu nog wel een nieuwetijdskind wil zijn
.
Ja nou, en dat wil ik dus niet. Ik denk dat ik dan maar gothic ga wordenquote:
en dit kwam eruit:quote:Wat voor figuur ben jij?
Je kent het wel, je wilt geen meeloper zijn, maar toch ergens bij horen. Gelukkig zijn er tegenwoordig een heleboel groepen waar je bij kan horen, maar welke past het beste bij jou? Doe deze quiz en je weet binnen een paar minuten bij welke groep je thuishoort!
quote:Jouw resultaat: Vage nerd
Na teveel uren op het internet te hebben doogrebracht ben je het contact met de echte wereld een beetje verloren. Maar ach, wat maakt het uit? Over een paar jaar kan toch alles via het internet!
Ja goeie test hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Jouw resultaat: Wazige hippie
Jij ziet het leven door een roze bril. Je bent zo druk bezig met het knuffelen van bomen dat je niet eens weet dat de seventies al lang voorbij zijn en lang ongewassen haar weer helemaal uit is. Ga voor de verandering eens in bad, en was je haar met shampoo!
[ afbeelding ]
Dat kon een groot aantal toch al, na alle veranderingen in het zorgstelselquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja goeie test he, de resultaten kloppen gewoon
!
Dankzij deze test kunnen alle psychologen/maatschappelijk werkers enzo binnenkort een uitkering aanvragen, ze zijn namelijk overbodig geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |