Lees eens even wat berichtjes terug van gisteren in dit topic, ook van nokwanda bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
Kan helemaal aan mij liggen heMaar ik zie MC al een paar weken niet meer in TRU
En ik zie ook al een paar weken niemand meer lullen over je geslacht
Behalve jijzelf
Kan aan mij liggen he
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Bastard het volgende:
Oh dit topic... ja hier gaat het over van alles, ga ik niet allemaal bijhouden hoor
Nee, herfstquote:Herfst? Ja lekker maar ben blij met de Lente nu hoor
Dat doe ik ook, jij rakelt het steeds op naar mijn subjectieve meningquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar spreek dan pas een oordeel uit als je het wel gelezen hebt
.
Dan heb je echt niet goed gelezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Dat doe ik ook, jij rakelt het steeds op naar mijn subjectieve mening
En koffie is viesquote:
Krijg nou wat! Dat daar uberhaupt naakte lichamen stonden viel me sowieso al niet eens op.quote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
En die van de lente-versie ben ik ook. Winter niet en zomer uiteraard ook niet
.
Welles, je moet gewoon eens kappen met dat gemiep !quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb je echt niet goed gelezen, maar nevermind
.
Dat was in antwoord op jou. Maar gelukkig is het nu klaar en opgelostquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lees eens even wat berichtjes terug van gisteren in dit topic, ook van nokwanda bijvoorbeeld. Ja, het ligt aan jou
.
Maar eeh Bastard, herfst?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Dat daar uberhaupt naakte lichamen stonden viel me sowieso al niet eens op.![]()
(Ja ok, ik interesseer mij daar niet echt in natuurlijk maar toch!)
Oh... en heb je mijn PM nog gelezen?
iig geen vrouwelijk naaktquote:
Nog steeds. Overweeg je homo of a-seksualiteit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nein!![]()
Al kan ik daar (nog steeds) gewoon naar kijken hoor. Niets mis mee!
Nee, hij gaat een stapje verder dan een gegeven paard in de bek kijken zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog steeds. Overweeg je homo of a-seksualiteit?
Aan paardetanden denktquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een stapje verder dan een gegeven paard in de bek kijken zullen we maar zeggen.
Dat wordt lastig, want ik ben namelijk een hooggevoelig nieuwetijdskind met alle symptomen van ADHD, ADD, PDD-NOS, ROFL, OMG, WTF, en BBQquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef _Led_ het volgende:
Welles, je moet gewoon eens kappen met dat gemiep !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |