Ssssst! Ik heb nog hoop. Wacht even. Misschien... misschien gaat er een lampje branden naar mijn volgende post.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou eh, _Led_ en Darkwolf, stop even met hinniken en schelden over de dodenherdenking. Want dat 'ontsiert'de dodenherdenking juist enorm, waarin het er vooral om gaat om vreedzaam met elkaar om te gaan
!
Ehmm... dat is jouw quote he? Al vanaf begin af aan. Heb ook geen idee waar die logica vandaan komt.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
"wacht eerst het einde van m'n postreeks maar af"
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ssssst! Ik heb nog hoop. Wacht even. Misschien... misschien gaat er een lampje branden naar mijn volgende post.
[..]
Ehmm... dat is jouw quote he? Al vanaf begin af aan. Heb ook geen idee waar die logica vandaan komt.
Mijn nuance stond er al in een volgende post toen jij die initieele daarna opmerking maakte. Kijk nog maar eens goed!
Your level of fail today is beyond the acceptable factor, mr _LED_![]()
quote:[quote]Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus mijn eerste reactie is wat rebels, So what mierenneuker?
Het verschil is wel dat ik mij nader verklaar in detail en dit zinnetje dus niet aan het eind van mijn post reeks staat.
Oh dat. Ja ok, goed. My quote. my bad.quote:
Een gegeven grap moet je niet in de bek kijk... oh wacht!quote:
_Led_ de mierenneuker...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Darkwolf het volgende:
Maar je ontwijkt nog steeds de hoofd kwestie en mierenneukt op een niet echt relevant detail van dit hele verhaal.
Lekker hoor. Keihard werken is dat. Maar je kan wel 10x je eigen lichaamsgewicht tillen, granted... dat is best awesome.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
*Zucht*, was ik maar een mier.
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef Darkwolf het volgende:
Oh I care.
Het gebeurt niet vaak dat _LED_ echt onterecht is in zijn uitlatingen.
En deze meneer gaat dat vandaag inzien en niet met omwegen en afleidings methoden ontwijken. Not now. Not today damnit!
Granted... had wat eerder to the point moeten komen. Maar het is fout gegaan toen ik het pas echt ging proberen uit te leggen. Had dit gewoon niet moeten doen. But like I said above...
quote:
Precies! No one can be wrong on my internetz!quote:
Onbelangrijk detail!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
"Are you coming to bed?" -> Een pratend paard
Ja ok. Maar in die staat is het paard niet langer in de mogelijkheid om je naar bed te roepen!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
In de Godfather weten ze wel hoe je een (deel van een) paard in bed krijgt
Nee toch ? Waarom zou dat moeten ?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ff quick question.. als je gelaserd word moet je toch aangehouden worden voor de boete
Oh die agent onthoudt even alle kentekens die voorbij komen in zn hoofdquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee toch ? Waarom zou dat moeten ?
Da's toch gewoon hetzelfde als geflitst worden ?
Alleen om je rijbewijs af te pakken moeten ze je aanhouden dacht ik, omdat anders niet bewezen kan worden dat jij persoonlijk achter het stuur zat.
Maar boetes gaan gewoon naar de eigenaar van de auto, onafhankelijk van wie er achter het stuur zat.
Maakt zo'n lasertagger niet gelijk een foto dan ?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die agent onthoudt even alle kentekens die voorbij komen in zn hoofd
En als er dan een fout is bij het noteren krijgt geheel iemand anders een boete op de deurmat.. ja sorry zo hebben we het kenteken genoteerd, nee daar is geen bewijs van.. kan mij niet indenken
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef _Led_ het volgende:
Anywayz, voor de dagelijkse lolz kunt u zich vervoegen bij Hoe vergeten uit te loggen op een forum je leven nogal kan..
...Waarom?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog meer forum lol: http://i.imgur.com/W4bIB.jpg
Whahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog meer forum lol: http://i.imgur.com/W4bIB.jpg
Ik kan me niet voorstellen dat een heterosexuele kerel een andere vent een blowjob zou geven voor een IPad,quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderschat niet de stupiditeit van de medemens.
Dat is het probleem met jou. Jij kan je zo weinig voorstellen en blijft erg strak op de lijntjes lopen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef _Led_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een heterosexuele kerel een andere vent een blowjob zou geven voor een IPad,
maar een heterosexuele kerel die een andere vent een bj geeft ZONDER dat ie dat ding al in z'n zak heeft zitten ?
No way.
Mwa de Amerikanen kunnen het beter dan ons daar ben ik van overtuigd.. dom volkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef Michielos het volgende:
Gezegd dient te worden dat dit leuk is om Americans af te zeiken. DIt soort lieden hebben we echter ook in Nederland.
Van dat domme volk komen echter wel de meest briljante uitvindingen e.d. Je kunt een hele bevolking nu eenmaal niet over 1 kam scheren zonder hierbij oog te hebben voor het individu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa de Amerikanen het beter dan ons daar ben ik van overtuigd.. dom volk
ja, inderdaadquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |