ja better safe than sorry toch?quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat ik klaar ben met deze strip van de pil. Misschien is het gewoon een opgezette klier. Maar het zit er nu al voor de derde dag en ik kan het heen en weer bewegen tussen mijn vingers. Aan de andere kant is het wel groter dan dat waar men normaal bang voor moet zijn
een week meer of minder maakt denk ik ook niet zoveel uit... al zit ik misschien binnenkort toch bij de doc want mijn rechteroog doet ook al pijn. jemig wat ben ik aan het klagen zegquote:
Ja nou, je hebt mensen die gaan voor iedere snif bij de dokter zitten. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar juist bij dit soort dingen geldt het advies niet voor niets: geen risico's nemenquote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een week meer of minder maakt denk ik ook niet zoveel uit... al zit ik misschien binnenkort toch bij de doc want mijn rechteroog doet ook al pijn. jemig wat ben ik aan het klagen zeg
Ja en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborstquote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nou, je hebt mensen die gaan voor iedere snif bij de dokter zitten. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar juist bij dit soort dingen geldt het advies niet voor niets: geen risico's nemen
En je oog..misschien heb je konijnentyfus
quote:Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst
Hij zegt 5 tetten. Waarom 5. Makes no sense, they come in pairsquote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
2 handen, 1 mondquote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij zegt 5 tetten. Waarom 5. Makes no sense, they come in pairs
Valt mee, ik wilde voornamelijk Whiteguy voor zijn met het maken van deze grapquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hormoontje gieren weer nu het lente is he?
Maar PS, wat ga je nu doen dan? Naar de dokter?
Ja je moet scherp zijn hier.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valt mee, ik wilde voornamelijk Whiteguy voor zijn met het maken van deze grap
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
had je het nog niet in de wandelgangen gehoord?
Volgend jaar wellicht, maar ik heb al wat voor hem:quote:Op maandag 12 april 2010 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL: Is er binnenkort een gelegenheid waarvoor je Jair moet aankleden? Ik heb een leuk kostuum gevonden
Link!
Hmmm laat ik dat nu eens doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, PS, wanneer krijgt je blog weer een update?
Geen mitra in de buurt hier bij mijn weten. Die lagavulin die ook in de aanbieding op de site staat heb ik volgens mij laatst wel op, die beviel wel goed. Maar die kan ik hier om de hoek kopen voor een aanzienlijk lagere prijs dan bij de mitra.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whiskydrinkers: Mitra heeft nu een grote fles McClelland (1,75 liter) voor 29,99 in plaats van 49,99
Van zo'n bericht krijg ik wel de neiging die Klink een keer een tot de orde te roepen, dus in die zin heeft ie misschien nog gelijk ookquote:Klink: Ongeloof leidt tot geweld
Dag ongelovige schaapjes van GeenStijl. Hier spreekt dr. Klink met een onthullende boodschap. Velen van u beweren dat religie wel eens de aanleiding zou kunnen zijn van een heleboel geweld. De voorbeelden van oorlog in religieuze gebieden zijn tenslotte talloos. Haatdragende imams, misbruikende priesters en onverdraagzame predikanten zitten overal ter wereld. Om over de bloederige veldslagen en regelrechte oproepen tot geweld in diverse heilige boeken nog maar te zwijgen. Maar om daarom nu te beweren: Religie en geweld zijn twee handen op een buik gaat veel te ver. Ik zou het liever omdraaien. Ongeloof leidt juist tot een explosie van geweld. Kijk de geschiedenis er maar op na. Neem de Franse Revolutie, een grote aanklacht tegen god. De nazi's: Zo atheïstisch als de pest. Bij Hitler verbleek die hele Richard Dawkins gewoon. De communisten van hetzelfde laken een pak: Dacht jullie dat Stalin wel vriendelijk was voor een dominee? Echt niet hoor. China idem. Daar worden gelovigen behandeld als Joden in de tweede wereldoorlog. Nu we het toch weer over nazi's hebben: Rechtsfilosoof Paul Cliteur en bepaalde aanhangers van D66 zijn ook bijzonder intolerant jegens gelovigen. Moraal van te verhaal: Gelovigen zijn ietsje beter dan niet-gelovigen. Was getekend, de heer Klink.
Mogen ze houden, niet te zuipen, alleen goed voor de whisky saus.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whiskydrinkers: Mitra heeft nu een grote fles McClelland (1,75 liter) voor 29,99 in plaats van 49,99
Iieieieiewl!!!quote:
Even madam Hersey opgezocht:quote:Op maandag 12 april 2010 19:37 schreef Whiteguy het volgende:
Al eerder gepost volgens mij, maar daarom niet minder on-topic:
[ afbeelding ]
Stijgende verbazing over # 10
Niet er over dromen straks, dat wil ik nou ook weer niet op mijn geweten hebben...quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iieieieiewl!!!
What is seen cannot be unseen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met Ctrl-A of wanneer je onder de afbeelding gaat staan met je muis, linkermuisknop ingedrukt houdt en naar boven sleept, waarbij je de afbeelding dus selecteert?quote:
Ik snap waar CTRL+A voor dientquote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Ctrl-A of wanneer je onder de afbeelding gaat staan, muis ingedrukt houdt en naar boven sleept, waarbij je de afbeelding dus selecteert?
Bij mij doet 'ie het prima...
Maar awel, edoch...quote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap waar CTRL+A voor dient
Alleen verandert we volgens mij niets aan het plaatje.
Nee, gewoon blauw.quote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar awel, edoch...
Worden selecties bij jou wel blauw gearceerd?
In een goede browser als Chrome is het niet gearceerd maar egaal blauw.quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'gewoon blauw'?
Ik gebruik IE en dan worden selecties blauw gearceerd/gehighlight...
Jammer dan voor jou...quote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In een goede browser als Chrome is het niet gearceerd maar egaal blauw.
Nou, ik geloof het allemaal wel. Als ik blote tieten moet zien, dan zoek ik wel ergens andersquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'gewoon blauw'?
Het werkt hier niet in Opera of IE8. En om nou speciaal een outdated browser te downloaden voor zo'n geintje, nee bedanktquote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'gewoon blauw'?
Ik begin te vermoeden dat de grap juist is dat er helemaal niets te zien valt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt hier niet in Opera of IE8. En om nou speciaal een outdated browser te downloaden voor zo'n geintje, nee bedankt
Ik heb jaren terug een soortgelijk plaatje gezien, dat werkte toen wel. Het K3-plaatje is zeg maar als de zwarte vakjes op een schaakbord, en op de witte vakjes is op net zo'n manier een andere foto te zien. Maar die zie je pas na het selecteren van het plaatjequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat de grap juist is dat er helemaal niets te zien valt.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Op zich gaat het meestal wel goed en als er iets is dan bellen we elkaar, kleine moeite. Je rijdt toch niet gewoon zomaar weg? Als je al voor de deur staat kun je best even aanbellen lijkt me.
Maar het is gelukkig maar 3 dagen per week, morgen rij ik gewoon alleen
Is er nou niemand binnen de katholieke kerk die op het idee komt om al die leiders een keer bij elkaar te roepen... en dan af te spreken om komende tijd even de SMOELEN DICHT TE HOUDEN. Ik denk namelijk niet dat een persconferentie als deze het imago weer oppoetstquote:2e man Vaticaan: misbruik kinderen omdat daders homo zijn
Kardinaal Bertone, in rang de nummer twee in het Vaticaan, net onder de Paus, meent dat misbruik van kinderen in de katholieke kerk niet komt door het celibaat, maar omdat de daders in kwestie (onder meer priesters) homoseksueel zijn.
'Relatie homo zijn en pedofilie'
Bertone deed zijn uitspraak tijdens een persconferentie die hij gaf in de Chileens hoofdstad Santiago. Letterlijk zei hij: "Many psychologists, many psychiatrists have demonstrated that there is no relation between celibacy and paedophilia but many others have demonstrated, I was told recently, that there is relation between homosexuality and paedophilia. That is true. I have the documents of the psychologists. That is the problem. That's enough now (of questions)."
Ontkenning doofpot
Verder ontkende de kardinaal dat de kerk onderzoeken van pedofilie door priesters heeft belemmerd. Vorige week kwam Bertone al in opspraak, omdat hij volgens een Duits weekblad in 1998 het seksueel misbruik van honderden Amerikaanse kinderen in de doofpot zou hebben gestopt.
Het kan twee kanten op. De priesters kunnen inderdaad homo zijn, wat vroeger niet al te best werd geaccepteerd. Om vragen als "waarom ben je nou nog steeds niet getrouwd?" te voorkomen is het celibaat wel een gerespecteerde optie. Dan is het alleen minder handig om ze te omringen met jonge koorknapen na tig jaar droog staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is er nou niemand binnen de katholieke kerk die op het idee komt om al die leiders een keer bij elkaar te roepen... en dan af te spreken om komende tijd even de SMOELEN DICHT TE HOUDEN. Ik denk namelijk niet dat een persconferentie als deze het imago weer oppoetst
Overigens ben ik in het bezit van documenten, geschreven door psychologen en psychiaters (geprint vanaf het internet einzeinz!!11!!) waarin staat dat alle katholieken zwakzinnig zijn. Dus het is waar.
Zeker! Ik ben dan ook doodsbang voor de krokoduck!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Alles wat op internet staat is waar toch
En in de krant hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Alles wat op internet staat is waar toch
Niet op jou hoop ik?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Oef, net m'n stagebegeleider voor het eerst echt nijdig gezien
Het heeft te maken met wat externe dingen waar hij absoluut geen invloed op heeft. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:06 schreef Soempie het volgende:
Hopelijk heeft hij een beetje indruk gemaakt dan.
wtf?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp iets niet. MSN op m'n laptop geeft een andere lijst aan personen dan msn op m'n computer.
En net zat ik ook opeens in mail die niet van mij was. Mijn naam stond er wel, maar mijn mailtjes niet. Het was allemaal gericht aan ene Jennifer? Iemand nog meer problemen met msn/ livemail?
Kun je beter thuis zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het heeft te maken met wat externe dingen waar hij absoluut geen invloed op heeft. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
*ziet zichzelf al op de gang zitten met een laptopje op schoot
Ik heb in elk geval m'n eigen mail weer.quote:
Denk het welquote:
Netjes opgelostquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Over mijn begeleiding:
Ik heb de afspraak weten te verzetten naar 16.00, zodat een tweede collega er ook al kan zijn. Het is niet geweldig en het wordt heel hard werken voor hen, maar de winkel kan open blijven, wat scheelt.
Ik kan dus gelukkig gewoon gaan en de crisis is deels afgewend.
O ja, hyvesquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik heb ruim 80 berichten in m'n inbox van hyves. Vergeet daar altijd te kijken. Staat er een berichtje tussen van een vriendinnetje van toen ik 4 was (tot en met 11 jaar, daarna ging ik verhuizen). Hyves kan toch wel tof zijn.
/ care.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Er is geloof ik een beetje een Apple vs. Android war ontstaan hier
Ach het is wel grappigquote:
Het laatste eigenlijk, terwijl ik type kies ik een of twee kernwoorden uit die wat mij betreft het belangrijkste in de Tweet zijn, en daar gooi ik een #-tag voor. En soms zijn de Tweets niet interessant genoeg om een #-tag te krijgen. Kun je je natuurlijk afvragen waarom je het dan Tweet, maar dat boeit me dan iets minderquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé Phaedar, wat is voor jou het criterium om #-tekens op Twitter te gebruiken?
Ik weet wel wat ze betekenen, maar hoe bepaal je dat?
Of is het gewoon lukraak die tekens voor een kernwoord plaatsen?
Just curious...
OK, dank.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het laatste eigenlijk, terwijl ik type kies ik een of twee kernwoorden uit die wat mij betreft het belangrijkste in de Tweet zijn, en daar gooi ik een #-tag voor. En soms zijn de Tweets niet interessant genoeg om een #-tag te krijgen. Kun je je natuurlijk afvragen waarom je het dan Tweet, maar dat boeit me dan iets minder
Wie Phaedar is (jij dus)quote:
Ah, dat is het dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, maar als je er op kunt klikken hoef je niets in te typen om te zoeken, en vind je mensen met dezelfde #-tags
Ik was zo van: hoe weet je wat ik aan heb?quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
evening/ night
wauw, die jurk staat je goed PS![]()
Idd erg mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was zo van: hoe weet je wat ik aan heb?Maar nu snap ik het! Dankje
Nu je het zegt, Mexicaans zou ze natuurlijk ook zomaar kunnen zijn. Vouw dr tussen een tortilla en je kan dr nooit meer terugvinden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef iamredleader het volgende:
Herkenbaar
Had in Berlijn een meisje uit Mexico, die was echt zo klein! Toen we voor een weekend met z'n allen op reis gingen, hebben we haar in het bagagerek van de trein gestopt
Vergeet niet dat we uit het land van de langste mensen komen en dat ik gewoon een Holland FAIL benquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd erg mooi!
Ik moest daarna wel even lachen om het feit dat je op een foto naast een Indiaas uitziend meisje staat die gewoon echt nog ruim een kop korter is dan jijJij hebt hele hoge hakken aan, of bent gegroeid, of zij is mee te nemen in de handbagage op een vliegtuig
Is ze ook. Mexicaansquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Mexicaans zou ze natuurlijk ook zomaar kunnen zijn. Vouw dr tussen een tortilla en je kan dr nooit meer terugvinden.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
TNT heeft blijkbaar de klachtenmails geblokkeerd ofzo
De mail die ik hun via de site(!) gestuurd had was undeliverd in m'n spambox beland
Op Twitter heet ik Phaedarquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie Phaedar is (jij dus)
wat zijn kernwoorden op Twitter (ik heb geen Twitter)
Waarom deze post plotseling hier stond
Maar het is mij nu duidelijk (sort of)
Lange dagen gemaakt omdat we daar maar 2 dagen les hebben kunnen geven. Daarom ook maar gedurende de avond gewerkt met tussendoor alleen tijd voor een snelle hap bij de Burger King op de boulevard. Maar we hebben alle lessen kunnen geven. Een geslaagde missie dus.quote:
Er zit ook nog een Pizza Hut, TGI Friday's, Subway en nog wat andere ketens op die Boardwalk/boulevard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Mooi zoMoet wel zeggen dat ik het idee van BK in A. een beetje apart vind
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.quote:
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.
Klopt deels. De ketens verzorgen zelf het transport van hun goederen. Fedex etc. vliegen nu ook gewoon weer op Kandahar. De echte reden is dat het volgens een hoge Amerikaanse pief een te grote luxe is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las een paar weken terug dat ze deze en andere fastfoodtenten willen verbannen in A. Dit heeft schijnbaar een hele praktische reden. Ze veroorzaken logistieke problemen voor het dagelijkse (militaire) leven
Ook vergeet hij voor het gemak maar even dat het grootste deel van de militairen op KAF er langer dan een jaar zitten. Ik heb Amerikanen gesproken die er al 18 maanden zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dacht ik al
Maar dat staat publicitair niet zo goed
Dat roepen de Nederlanders op Kandahar ook al.quote:
Heb je een Facebook account? Misschien heb je daar ook nog tientallen ongelezen PMs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
Dat zijn toch geen leuke opties.
Als het goed is heb ik wel een facebook account, maar geen idee meer wat m'n inlognaam is en wachtwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een Facebook account? Misschien heb je daar ook nog tientallen ongelezen PMs.
Gaat hem ook niet worden.quote:
Ah. Is dat de nieuwe benaming voor extreem vroeg gaan slapen?quote:
Hier zit het net een halfjaar. En ik heb er één keer gegetenquote:
Prik een nieuwe datum voor mijquote:
Ik moet m'n rooster nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef B.ertha het volgende:
Prik een nieuwe datum voor mij
Trouwens, je hebt toch tentamens? Of is dit je vrije uurtje?
Goh, waar zou die vierde F van komenquote:The limbic system is the source of emotions and instincts (e.g.. feeding, fighting, fleeing, and sexual behaviour—also known as "the 4 F's").
Nee, het is de benaming voor hetzelfde thuis doen als op werkquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ah. Is dat de nieuwe benaming voor extreem vroeg gaan slapen?
Flikflooien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, waar zou die vierde F van komen
Dat zal toch wel meevallen. Op een maandag is het meestal niet zo druk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Voor mij valt het dus wel mee eigenlijk. Alleen voor mijn werk en collega's minder.
't Is wel zo leuk als je dat ook hebt hequote:
Maar van alle friettenten is de Febo volgens mij wel de beroerdste. (Met mogelijke uitzondering van Smullers.)quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Etcetera het volgende:
't Is wel typisch Nederlands geloof ik
Ik denk dat ik hagelslag zou missenEn chocoladeletters
Jazeker! In het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Verse nog warme gerookte haring. Aanrader!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik zoute haring heb gegeten vond ik het niet zo, maar misschien vind ik het nu wel lekker. Heeft een van jullie wel eens een gerookte haring gehad en zo ja, is het wat?
Bokkingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik zoute haring heb gegeten vond ik het niet zo, maar misschien vind ik het nu wel lekker. Heeft een van jullie wel eens een gerookte haring gehad en zo ja, is het wat?
En probeer een tent te vinden met minimaal een 8 in de AD test.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je zoute haring wil, gewoon even wacht tot de Hollandse Nieuwe er weer is
Wait, what? Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als in, dat ik wegmoet vanwege dat kutbeest
www.ru.nl/roostersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef Soempie het volgende:
Rooster kan ik denk ik morgen pas bekijken. Heb me vanmiddag ingeschreven voor de vakken, maar ze staan nog niet in BB.
Tja, das met patat ook zo. Ik eet eigenlijk zelden patat, maar pas een keer bij een snackbar geweest waar ze nog zelf de aardappels snijden enzo. Dat was echt zo veel lekkerder, had ik nooit verwachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
En voor wat betreft de zoute haring: er is natuurlijk een enorm verschil in kwaliteit. Een goede haring is een delicatesse, een slechte haring is ronduit smerig.
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet isquote:
wat een achterlijke doos zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lijkt het mij logischer als zij vertrekt. En het advies op het briefje zou ik heeeeeeeeel letterlijk opvatten en dat ook van te voren aangevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet is
Ik hoop écht dat zij degene is die mag wieberenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een achterlijke doos zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ik ga natuurlijk keihard valsspelen; dat ik met mijn ADD moeilijk aan nieuwe situaties en mensen kan wennen dus als er iemand wegmoet zij het is. Dat ik vanwege mijn ADD mijn slaap extra hard nodig heb (waarheid, dat heeft mijn psych me verteld) dus NIET met het beest kan leven. dat werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
precies.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij logischer als zij vertrekt. En het advies op het briefje zou ik heeeeeeeeel letterlijk opvatten en dat ook van te voren aangeven. Dan kan het konijn
zeggen tegen zijn eten
en inderdaad. Ze heeft beloooofd dat het niet herrie zou makenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat zij degene is die mag wieberenzíj wil een konijn, daar heb jij niet voor gekozen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja ik ga natuurlijk keihard valsspelen; dat ik met mijn ADD moeilijk aan nieuwe situaties en mensen kan wennen dus als er iemand wegmoet zij het is. Dat ik vanwege mijn ADD mijn slaap extra hard nodig heb (waarheid, dat heeft mijn psych me verteld) dus NIET met het beest kan leven. dat werk.
Autchquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ier_mexicaan_10.html
Zo. Die krijgt even een behoorlijke greep in de tas met waardevolle spullen te verwerken.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het gevoel dat ik deze ga verliezen though
Tja, ik kan er niet zo mee zitten. Je vraagt er om met die domme "sport".quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Die krijgt even een behoorlijke greep in de tas met waardevolle spullen te verwerken.
Tja, wat zal ik zeggen? Bullseye? In de roos?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?quote:
Heb je ooit ingestemd met de komst van dat mormel? En volgens de regeltjes moet ze er goed voor zorgen. Wat ze blijkbaar niet doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?
heb ingestemd onder de voorwaarde dat het niet zou stinken en niet noisy zou zijn...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ooit ingestemd met de komst van dat mormel? En volgens de regeltjes moet ze er goed voor zorgen. Wat ze blijkbaar niet doet.
Pets
Fish and small caged animals (guinea pigs, hamsters, etc.) are allowed in your personal living unit (but not in the suite areas). Your pet must be approved by your roommate, kept in a cage or terrarium, and be well cared for. Dogs, cats, and ferrets cannot be kept in College living units.
Due to local ordinances, wild animals are not allowed (i.e. monkey, raccoon, skunk, fox, poisonous snake, python snake, boa constrictor snake, piranha fish, leopard, panther, tiger, lion, lynx or any other animals that can normally be found in the wild). A campus safety officer or a member of the student development staff may remove pet(s) that present health concerns to any resident. Students who are found to be in violation of this policy will be charged a per day fee of $25 until the pet/animal is permanently removed from the College living unit.
En dat kreng is dus wel noisy. Dat beest moet dus weg. En aangezien zij dat wel niet zal willen zullen ze beiden moeten verkassen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ingestemd onder de voorwaarde dat het niet zou stinken en niet noisy zou zijn...
dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Komt natuurlijk nog bij dat, als jij niet voor dat scharminkel zou zorgen, het knijn waarschijnlijk al dood zou zijn.
Zij zorgt dus niet goed voor dat beest.
Maar dit welquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat kreng is dus wel noisy. Dat beest moet dus weg. En aangezien zij dat wel niet zal willen zullen ze beiden moeten verkassen.
Je wil toch valsspelen?quote:
hmmjaa maar ik ga denk ik eerder gebruik maken van haar zieke relatie met het beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Heb je trouwens mensen die jouw feiten kunnen bevestigen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmjaa maar ik ga denk ik eerder gebruik maken van haar zieke relatie met het beest
Roommate creeert een "abnormale" situatie door een huisdier te nemen. Als dat huisdier voor problemen zorgt(het is later geintroduceerd) dan maak JIJ het probleem toch niet maar dat huisdier?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?
jawel. er is zelfs één iemand die kan bevestigen dat het beest snachts herrie maakt, maar dat zou een beetje een awkward gesprek opleverenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je trouwens mensen die jouw feiten kunnen bevestigen?
Die getuige kun je idd niet gebruiken. Dat knijn protesteerde op dat moment gewoon tegen de geluiden die jullie maakten.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. er is zelfs één iemand die kan bevestigen dat het beest snachts herrie maakt, maar dat zou een beetje een awkward gesprek opleverenahum ahum. En tja, ik ga er gewoon open in. Als ik, ik ga niet offensief doen, maar ik ga ook niet verhuizen. Over 15 minuten het gesprek
Weltrustenquote:
Terwijl ze zelf denken dat ze normaal doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen niet normaal kunnen doen
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf denken dat ze normaal doen.
Normaal wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws?
Ik vrees het ergste eigenlijk.quote:
Ik zit vol spanning te wachten op de uitslag. Zal mij benieuwen.quote:
het lijkt me meer rijdende rechter waardig materiaalquote:Op woensdag 14 april 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was eten enzoZe moet nu met mijn roommate praten, maar laten we zeggen dat ik een duidelijk beeld van haar heb geschetst
. Ze zei: god, ze klinkt alsof ze in een slechte talkshow zou kunnen zitten met dat beest van haar.
Zoals ik het van de week noemde: een zandbakgevechtquote:Op woensdag 14 april 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het lijkt me meer rijdende rechter waardig materiaal
Dan zie je niet zoveelquote:
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhhquote:
Zet dat beest dan op de gang.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhh
nee mn kamergenote maakt me af als ik dat doequote:
quote:
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaarquote:Op woensdag 14 april 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhh
Heb je toevallig wat carbid liggen?quote:Op woensdag 14 april 2010 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee mn kamergenote maakt me af als ik dat doe
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaar
alleen worden de vogels daarna weer wakkerquote:Op woensdag 14 april 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
Bij dat kriekenijs komt trouwens een perentaartje met caramel
Dan krijg je zo'n muur:quote:Op woensdag 14 april 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.
dit beest is volgens mij achterlijk... : In elk geval werkt het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaar
een konijn is dan ook geen vogelquote:Op woensdag 14 april 2010 03:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit beest is volgens mij achterlijk... : In elk geval werkt het niet
neuh maar die tip hadden we eerder gehoordquote:Op woensdag 14 april 2010 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een konijn is dan ook geen vogel
![]()
![]()
ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen hequote:Op woensdag 14 april 2010 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
je kan natuurlijk ook per ongeluk een stukje paracetamol in zn bakje laten vallen
Dat dacht ik ookquote:
komt toch niemand achterquote:Op woensdag 14 april 2010 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen he
Waarom neemt ze dat beest niet mee naar haar vriendje?quote:Op woensdag 14 april 2010 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen he
gaan ze dan toch wel van uitquote:Op woensdag 14 april 2010 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt toch niemand achtertenzij ze n dieren autopsie aanvragen.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 14 april 2010 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dat beest niet mee naar haar vriendje?
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit is fascinerend. Ze komt niet eens zelf de kamer meer binnen maar laat haar vriendje het doen. Hij zegt ongemakkelijk 'hee'. Ik heb ondertussen wierook aan om de konijnengeur te verbergen.
Ik denk dat ik het wel weet: die heeft helemaal geen zin nog meer gezeik over dat kutbeestquote:Op woensdag 14 april 2010 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gaan ze dan toch wel van uit
[..]
Dat vraag ik me ook af
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh daar is ie weer, kennelijk het verkeerde gehaald. Daaamn dit is hillarisch. Oh nee, hij haalt de nagellak remover nadat hij net de toilettas met nagellak haalde.
hehehe. Nahja we gaan het morgen wel zienquote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.
Wat voor pate is het?quote:
Of pak het konijntje in en zeg dat je een knijpbeestje hebt gekocht voor zijn hond. En dan knijp je er even demonstratief in om te bewijzen dat het echt pieptquote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet: die heeft helemaal geen zin nog meer gezeik over dat kutbeest
Waarschijnlijk een beetje grove Ardenner pate. Even kijken wat ze bij de groothandel hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:21 schreef Cobra4 het volgende:
Wat voor pate is het?
Ja old skool patat bakken. Voorbakken, wegleggen en afbakkenquote:En Runderstoof met zelfgemaakte frieten en mayonaise![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of pak het konijntje in en zeg dat je een knijpbeestje hebt gekocht voor zijn hond. En dan knijp je er even demonstratief in om te bewijzen dat het echt piept
inderdaad het best is om af te wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehehe. Nahja we gaan het morgen wel zien
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad het best is om af te wachten
Jij zit gewoon te azen op een cat fight zodat je om fotos kunt vragenquote:Op woensdag 14 april 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.
Ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te azen op een cat fight zodat je om fotos kunt vragen
quote:Ik ga naar bed, het is weer veels te laat
bedoelde dus tot de commissie/persoon weet ik wat zich over het probleem gaat uiten.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.
pciesquote:Op woensdag 14 april 2010 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde dus tot de commissie/persoon weet ik wat zich over het probleem gaat uiten.
Je vader?quote:Op woensdag 14 april 2010 04:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat willen we sowieso. Ik ga toch niet verkassen voor een konijnWie betaalt hier nou astro bedragen om hier te verblijven...
hee hee hee ik draag ook best mijn steentje bij hoorquote:
Wat een kinderachtig gedoe zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hahahahahahaha nu delegeert ze een andere suitemate binnen. Ze praten trouwens niet meer tegen meKennelijk heeft ze gisterenavond in de suite zitten huilen en ben ik nu de vijand...
Dan is het goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hee hee hee ik draag ook best mijn steentje bij hoor
Het is belachelijk. het is een fokking konijnquote:
Ik snap niet dat je zo geduldig kunt blijven. Chapeauquote:Op woensdag 14 april 2010 04:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is belachelijk. het is een fokking konijn
kan jij niet een paar aardige heren van het marine corp om daar even orde op zaken te stellenquote:Op woensdag 14 april 2010 04:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had dat kreng (je mag zelf kiezen of ik daar dat konijn of je roommate mee bedoel) al naar buiten gewerkt.
Ik zit stiekem al te zoeken of er bij PS op locatie ook een ROTC aanwezig is. Dan stuur ik die instructeurs wel even een beleefd en collegeaal mailtje met het verzoek die kinderen even onderhanden te nemen.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan jij niet een paar aardige heren van het marine corp om daar even orde op zaken te stellen
er zit een marine recruitment office in galesburg dus begin maar met schrijvenquote:Op woensdag 14 april 2010 04:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit stiekem al te zoeken of er bij PS op locatie ook een ROTC aanwezig is. Dan stuur ik die instructeurs wel even een beleefd en collegeaal mailtje met het verzoek die kinderen even onderhanden te nemen.
quote:US Marine Corps Recruiting
1150 West Carl Sandburg Drive, Galesburg, IL, United States - (309) 342-2514
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t.o. the sandburg mall zat geloof ik toch echt de target
ahhh okquote:Op woensdag 14 april 2010 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.
Ahh dat kan kloppen. De Sandburg Mall is het meest trieste winkelcentrum allertijden. Meer dan de helft staat leeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.
Herstel: Dat kantoor zit in de Sandberg Mall.
Oh ja maar daar heeft the G-burg ook wel echt behoefte aanquote:Op woensdag 14 april 2010 05:02 schreef Cobra4 het volgende:
En als laatste redmiddel zit er ook nog een vestiging van The Salvation Army in jouw stadje.
Zal ik ze een mailtje sturen met daarbij een foto van je roommate? Dan kunnen ze haar aanspreken als ze haar daar een keer zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ahh dat kan kloppen. De Sandburg Mall is het meest trieste winkelcentrum allertijden. Meer dan de helft staat leeg.
nah. geeft maar rommel.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik ze een mailtje sturen met daarbij een foto van je roommate? Dan kunnen ze haar aanspreken als ze haar daar een keer zien.
Zo'n pauper stad lijkt het wel ja, van je verhalen uitgaande.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja maar daar heeft the G-burg ook wel echt behoefte aan
Jammer dat het al 1 april is geweest. Een mooie memo in de kamers met een aankondiging van de vordering van konijnen door het leger ivm hun, pas ontdekte, kwaliteiten om explosieven op te sporen.quote:
truste Yuriquote:Op woensdag 14 april 2010 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ga maar eens naar bedje slaapse voor later allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |