Mag, maar hoef nietquote:Op maandag 12 april 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Je mag weer beginnen vandaag Red?
Thxquote:Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor met name Cobra, zodat hij wel even weet wat hij gemist heeft, een verslag met foto's van de Whisky Mini Cruise:
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
Ben je niet in zo'n cabine geweest waar je zelf programma's/beelden op kunt roepen?quote:Op maandag 12 april 2010 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat me een beejte tegenviel was de toegankelijkheid van oud materiaal.
Zo'n verrassing dat die persoon op de PVV lijst staat?quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
helaasStaat iemand op die IARL en ik goed kennen
integendeel, de geruchten gingen al rond,quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n verrassing dat die persoon op de PVV lijst staat?
Mwah, dat moet ie toch echt zelf weten. Ik ben het niet met 'm eens, maar dan ben ik het zelden met hem eens, dus dat is niets nieuws.quote:Op maandag 12 april 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou niet blij worden van iemand in m'n kenissenkring die op de lijst PVV staatErop stemmen vind ik al enigszins dubieus
Tsja, ik ook niet. Maar ik zou ook niet blij worden van iemand in mn kennissenkring die voor groenlinks, partij vd dieren, gggristen unie, sgp, sp, pnvd enz enz op de lijst zou staan.quote:Op maandag 12 april 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou niet blij worden van iemand in m'n kenissenkring die op de lijst PVV staatErop stemmen vind ik al enigszins dubieus
quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mwah, dat moet ie toch echt zelf weten. Ik ben het niet met 'm eens, maar dan ben ik het zelden met hem eens, dus dat is niets nieuws.
Partijd van de Dieren vind ik nog niet eens zo ergquote:Op maandag 12 april 2010 11:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja, ik ook niet. Maar ik zou ook niet blij worden van iemand in mn kennissenkring die voor groenlinks, partij vd dieren, gggristen unie, sgp, sp, pnvd enz enz op de lijst zou staan.
jawel, maar ook daar is het een selectie en redelijk summier.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je niet in zo'n cabine geweest waar je zelf programma's/beelden op kunt roepen?
Gisteren bij 'van Moskou tot Moermansk' (tevens kijktip) ging die reporter ook even in discussie met zo'n dieren activist vrouw in Rusland. Over het feit dat er in Nederland een hoop mensen zeuren over het dragen van bont terwijl ze wel lederen schoenen/jassen enzovoorts dragen of daar in ieder geval veel minder een probleem mee hebben. Vond ik wel een sterk punt eigenlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Partij voor de Dieren vind ik werkelijk waar te gek voor woorden.
Dat is net zoiets als iemand die keihard tegen vlees is omdat ze het zielig vinden..maar vervolgens wel een kat hebben die..jawel...vlees eet.quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren bij 'van Moskou tot Moermansk' (tevens kijktip) ging die reporter ook even in discussie met zo'n dieren activist vrouw in Rusland. Over het feit dat er in Nederland een hoop mensen zeuren over het dragen van bont terwijl ze wel lederen schoenen/jassen enzovoorts dragen of daar in ieder geval veel minder een probleem mee hebben. Vond ik wel een sterk punt eigenlijk.
Een lederen bankstel of een lederen jack is hier alom geaccepteerd, maar iets van bont is asociaal en dierenmishandeling. Krom eigenlijk.
Nummer 5 of nummer 24?quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
quote:
Tja, het 1 sluit het ander niet uitquote:24 ken ik alleen van naam. Wist je trouwens dat zijn baas actief PvdA-lid is?
Komt denk ik doordat we bij dieren waarvan we de huid gebruiken om leer te maken, over het algemeen niet alleen de huid gebruiken maar ook het vlees eten. Bij bont is dit vaak niet zo, en worden beesten afgemaakt vanwege het bont en veder niets. Krokodillenleer is volgens mi ook weerstand tegen om te gebruiken, en daar het vlees van eten is niet echt standaard.quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren bij 'van Moskou tot Moermansk' (tevens kijktip) ging die reporter ook even in discussie met zo'n dieren activist vrouw in Rusland. Over het feit dat er in Nederland een hoop mensen zeuren over het dragen van bont terwijl ze wel lederen schoenen/jassen enzovoorts dragen of daar in ieder geval veel minder een probleem mee hebben. Vond ik wel een sterk punt eigenlijk.
Een lederen bankstel of een lederen jack is hier alom geaccepteerd, maar iets van bont is asociaal en dierenmishandeling. Krom eigenlijk.
Het komt denk vooral door de jacht op wilde zeehondjes EN omdat het een luxeproduct is.quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Komt denk ik doordat we bij dieren waarvan we de huid gebruiken om leer te maken, over het algemeen niet alleen de huid gebruiken maar ook het vlees eten. Bij bont is dit vaak niet zo, en worden beesten afgemaakt vanwege het bont en veder niets. Krokodillenleer is volgens mi ook weerstand tegen om te gebruiken, en daar het vlees van eten is niet echt standaard.
Maar dit is mijn psychologie van de koude grond, geen idee of er logica in zit
Nummer 5quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik gokte al dat het de nr. 5 was.quote:
Van nertsen kan je ook prima hondenvoer maken. Dus als je een hond hebt zou je ook nertsenbont mogen dragenquote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Komt denk ik doordat we bij dieren waarvan we de huid gebruiken om leer te maken, over het algemeen niet alleen de huid gebruiken maar ook het vlees eten. Bij bont is dit vaak niet zo, en worden beesten afgemaakt vanwege het bont en veder niets. Krokodillenleer is volgens mi ook weerstand tegen om te gebruiken, en daar het vlees van eten is niet echt standaard.
Maar dit is mijn psychologie van de koude grond, geen idee of er logica in zit
quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Soempie het volgende:
Ik trek echt mafkezen aan in m'n pm-box.
Honden hebben vrijwel geen smaak dus praktisch alles is hondenvoerquote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van nertsen kan je ook prima hondenvoer maken. Dus als je een hond hebt zou je ook nertsenbont mogen dragen
Is toch geen kloon van jou he?quote:
Ik dacht dat je het over die 2 figuren had?quote:
Oh nee.quote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over die 2 figuren had?
quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh nee.![]()
Een of andere wanhopige fokker.
Ik voel me nu net zo'n jonkvrouw waar om gestreden wordt.quote:
Er staat dan ook weer een 'acceptabele' foto in je fotoboekboek zie ik net...quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Soempie het volgende:
Ik trek echt mafkezen aan in m'n pm-box.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat dan ook weer een 'acceptabele' foto in je fotoboekboek zie ik net...
De nummer 31 heeft zich geïntroduceerd via Hyves, en dat voedt mijn vermoeden dat Raymond Spanjar Nederland verder naar de kloten wil helpen met zijn idiote netwerksite.quote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb je de kieslijst van de PVV al gezien?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die is nog altijd beter dan deze[ afbeelding ]
Zijn compaan Floris Rost van Tonningen is een kleinzoon van de NSB'er Meinoud Rost van Tonningen, voor het geval je nog iets wilt weten om eventueel tegen Hyves-gebruikers te gebruikenquote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De nummer 31 heeft zich geïntroduceerd via Hyves, en dat voedt mijn vermoeden dat Raymond Spanjar Nederland verder naar de kloten wil helpen met zijn idiote netwerksite.
Dat ga ik zeker gebruiken.quote:Op maandag 12 april 2010 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn compaan Floris Rost van Tonningen is een kleinzoon van de NSB'er Meinoud Rost van Tonningen, voor het geval je nog iets wilt weten om eventueel tegen Hyves-gebruikers te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |